8

239 8 7
                                    

Teraz została kwestia wyboru: Czy mamy opublikować jakiś post i powiedzieć że to Wszystko jest nieporozumieniem i być w tajemniczym związku czy już nic z tym nie robić. Postanowiliśmy że zostawimy ten wybór na jutro a teraz pójdziemy do mnie i ogladniemy jakiś film. Szczerze powiem że przez cały ten czas nie mogłam uwierzyć że to się naprawdę dzieje, że ja ROSE jestem z SŁAWNYM AKTOREM FINNEM WOLFHARDEM W ZWIĄZKU, kiedyś o tym marzyłam a teraz to się dzieje naprawdę. Gdy dotarliśmy do mnie oboje postanowiliśmy oglądnąć nowy film "Enola Holmes" w którym gra pewnie bardzo dobrze przez was znana Millie Bobby Brown. Gdy zaczęliśmy oglądać film zaczęłam się zastanawiać czy Finn kiedykolwiek coś czuł do Millie, no bo jednak są parą w Stranger Things. Nigdy nic nie mówił mi o niej, zaczęłam się zastanawiać. Wiedziałam że Finn zaraz zauważy że coś mnie trapi, on już taki jest, więc postanowiłam się zapytać czy coś kiedyś między nimi było.

- Yy Finn boo.. mam takie pytanie..

- Co takiego Rosie? Mów śmiało.

- No bo się tak zastanawiam czy.. yy.. było coś kiedyś między Tobą a Millie?

- O- nie spodziewałem się takiego pytania haha, ale nie spokojnie jesteśmy tylko bardzo dobrymi przyjaciółmi nie martw się - Powiedział z uśmiechem i pogłaskał mnie po policzku.

- Dobrze, dobrze Finnuś 😂 tylko tak się zastanawiam.

- Idę do łazienki - Odrzekł po chwili całując mnie w czoło.

Ja się uśmiechnęłam i poczułam lekką ulgę.

Finn zostawił telefon idealnie przede mną. Nagle przyszło mu powiadomienie, nie mogłam nic zrobić. Po prostu moje oczy skierowały wzrok na jego telefon nawet jak tego nie chciałam. Okropnie tego zalowalam ale to co zobaczyłam było jescze gorsze, bałam się że Millie I Finna coś łączy, jednak przez ten cały czas powinnam się bać o kogoś innego....

Sadie💗🌏: Hej kotku 💗
Co tam u Ciebie?
Stęskniłam się

Totalnie byłam w szoku, czy on mnie okłamał i czy mnie przez ten cały czas...zdradza?
Nie byłam detektywem ale postanowiłam to sprawdzić.
Nagle Finn przyszedł ale ja chwile wcześniej zostawiłam jego telefon.

- co robiłaś gdy mnie nie było?

- ja? Nic ale chce jeszcze coś wiedzieć

- słucham

- a z Sadie? jaki masz kontakt?

- Rosie.. nie chce o tym gadać

- co? dlaczego?

- poprostu... ona się we mnie zabujała ale to tyle, zapamiętaj NIE SPOTYKAJ SIĘ Z NIĄ

- Czemu?! Nie chcesz żeby się wydało ze MNEI zdradzasz tak?!

- CO? NIE OCZYWIŚCIE ZE CIE NIE ZDRADZAM! KOCHAM TYLKO CIEBIE!

- W takim razie co przedemną ukrywasz?!

- Rosie, naprawdę mnie czasem denerwujesz

Finn wziął swoje rzeczy w wyszedł z mojego domu a ja zaczęłam płakać, przez moja głupotę mogę go stracić..
Przepłakałam 3 godziny aż wkoncu postanowiłam iść spać, lecz brakowało mi jego obok...

C.D.N

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz