26

183 8 5
                                    

Obudziłyśmy się rano i spojrzałyśmy w okno, gdy zobaczyłyśmy Finna uśmiechającego się
i stukającego w okno. Weszylysmy szybko na dwór zobaczyć co chce a on do nas krzyknął ze noah utknął w krześle (XDDDD) :

- NOAH UTKNĄŁ W KRZEŚLE!!!!!
- Czekaj co? XDD
- Noo, chodźcie - powiedział śmiejąc się.
Biegiem ruszyłyśmy do ich domku. Od razu gdy otworzyłyśmy drzwi ujrzałyśmy przed nami piszącego Noah, który utknął w krześle. Zastanawiacie się jak?? A wiec po prostu siedział sobie na takim krześle malutkim, które miało jakby takie dzrwi? XDD nie wiem jak to powiedzieć ale z resztą coś takiego i te drzwi po prostu się zatrzasnęły. Próbowaliśmy wyciągnąć Noah z krzesła gdy nagle coś strzeliło... okazało się, że to spodnie Noah (XDDDDD IM SORRY MUSIAŁAM). Wszyscy wybuchnęli śmiechem, Noah się zawstydził i zaczął skakać na tym krześle i tak jakby się poruszał na nim. Był już jakieś 2 metry od nas jak na chwile się popatrzył na nas do tyłu i przez tą chwile nie uwagi wpadł do wody. Millie, Gaten, Caleb, Finn i ja zaczęliśmy wszyscy biec do niego bo mógł utonąć. Nagle poczułam silny ból w prawej nodze i głośno krzyknęłam, Finn popatrzył się do tyłu i do mnie przybiegł. Przewróciłam się prawie gdy nagle złapał mnie Finn. Zapytał się mnie co się stało a ja podwinęłam nogawkę i zobaczyliśmy moją nogę całą we krwi...

I don't want to lose you again... || F.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz