Rose: Hej Sadie, mam pytanie, ty też jutro przyjeżdżasz do Finna?
Sadie: Yy hej? No tak przyjeżdżam, a kim ty jesteś?
Rose: No Rose, dziewczyna Finna. Nie mówił Ci nic o mnie?
Sadie: Nie? Przecież ja jestem jego dziewczyną
Rose: Sadie nie żartuj sobie
Sadie: Słuchaj Rose jeśli nie zostawisz Finna w spokoju zabije cię.
*Użytkownik Rose Smith zablokował użytkownika Sadie Sink*
Jak Sadie to napisała nie wiedziałam czy mam powiedzieć o tym Finnowi czy nie. Bałam się. Wiedziałam że Sadie nie mówi tego na poważnie jednak gdzieś z tyłu głowy siedziała mi myśl że to na serio.
Postanowiłam nie krzątać sobie tym głowy i wszystko okaże się jutro. Była godzina 10:00, zrobiłam się zmęczona i postanowiłam, że zrobię sobie drzemkę. Nie wiem jakim cudem ale obudziłam się o godzinie 17:00 a Finn był obok mnie.
- Oo hej skarbie, widzę że byłaś zmęczona.
- Noo haha, nie spodziewałam się że będę tak długo spała.
Finn mnie przytulił i pocałował w czoło.
Chwilę później przypomniała mi się ta cała sytuacja z Finnem. Zdałam sobie sprawę że jednak muszę powiedzieć o tym Finnowi, bo później jak się dowie to będzie na mnie zły. Wzięłam głęboki oddech i powiedziałam:
- Finn bo ja pisałam wcześniej z Sadie - Powiedziałam zwykłym tonem
- Co?! Pokaż
Dałam mu mój telefon i pokazałam wiadomości z Sadie.
Finn mnie przytulił i powiedział że z nią pogada.
Zapytałam się czy jest na mnie zły, ale na szczęście jakimś cudem nie był.
Kilka minut później zasnęliśmy na kanapie przytulając się.
O godzinie 8:00 gwałtownie obudził nas budzik. Szybko się ubraliśmy bo zaraz mieli przyjechać Caleb, Noah, Gaten, Millie i oczywiście Sadie...
Finn mi powiedział, że oni przyjdą tu więc nie musimy iść do Finna. Trochę się sresowałam, bo jeszcze w moim domu będziemy. Około godzinę później zadzwonił dzwonek. Poszliśmy razem z Finnem otworzyć drzwi. Jako pierwsze zobaczyłam Millie, która rzuciła się nam w ramiona. Wszyscy się zaśmialiśmy. Jak już przywitaliśmy się z Noah, Millie, Gatenem i Calebem została jeszcze jedna osoba.. Sadie. Chciałam być miła więc się uśmiechnęłam i jej rękę podałam a ona mnie odepchnęła. Finn to zauważył i wziął ją na bok.
-Sadie co ty odpierd@lasz
-Co Finnuś? Ona nam na naszej milosci stoi
-Sadie ile razy mam ci mowic ze nie jestesmy razem i nir bedziemy!
Finn odszedl od Sadie z wkurzana mina i usiadl kolo mnie i mnie przytulil w miedzy czasie Millie dopytywala nas o rozne tematy typu od kiedy jestesmy razem czy nam sie dobrze razem zyje itd. Po chwili przyla Sadie i usiadla kolo Millie na przeciwko Finna, Finn odwracal od niej wzrok jednak Sadie caly czas sie na niego patrzyla zauwazylam ze w ochach sadie byly lzy gdy sie spytalam czy cos sie stalo to sadie szybko wytarla oczy o swoj jasno niebieski sweterek i odpowiedziala nic i spytala sie finna gdzie jest lazienka, po chwili wbiegla do lazienki trzaskajac drzwiamiMillie zaczela przepraszac za krzyki Sadie nagle uslyszelismy trzask z pod lazienki probowalismy otworzyc drzwi lecz nic to nie dalo nagle Finn sobie przypomnial o malym okienku w lazience przez ktore moglam sie zmiescic tylko ja. Gdy weszlam do lazienki przez okno zauwazylam sadie lezaca na podlodze w rozwalonej lazience- lustro rozbite, wszystkie szampony i inne kosmetyki porozwalane na ziemi i kabina przysznicowa cala podrapana- nie wiedzialam co mam robić - po chwili przypomnialam sobir ze moge otworxyc drzwi do łazienki i zawolac innyvh otworzylam drzwi- wszyscy sie przestraszyli - Millie zaczela dzwonic na pogotowie Gaten Caleb i ja patrzyliśmy sie na Sadie i nie wiedząc co robić a Finn chodzil tu i tam powtarzają że to przez niego.
598 słów 💜
CZYTASZ
I don't want to lose you again... || F.W
Novela Juvenil17- letnia Rose Smith zakochuje się w sławnym 18- letnim Finnie Wolfhardzie, ich znajomość przypomina związek, ale czy Finn odwzajemnia jej uczucia?