"Lisa bu sen misin?"
Arkamı döndüm ve gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü.
"Aaaa evet benim Bay Jeon"
"Ne işin var bu yağmurda. Bunu şu an benim söylemem biraz garip ama"
İkimizde gülüştük.
"Evde biraz sıkıldım Bay Jeon. Kafa dağıtmak için çıktım. Yağmur her zaman beni rahatlatmıştır."
Bu yağmurda bile fazla güzel görünüyordu. Kafasına kadar çektiği montuyla sadece birkaç tutam saçı görünüyordu. Biraz da titriyordu. Ona o kadar sarılmak ve elini tutmak istiyordum ki. Normal sevgililer gibi olmak istiyordum onunla. Bu yağmurlu günde onunla el ele tutuşup, ona sarılmak belki sonra da bir kafeye oturup sıcak bir şeyler içmek,sohbet etmek istiyordum. Ama... Ne kadar aptaldım! Nasıl onunla böyle saçma hayaller kurabilirdim?
"Lisa iyi misin? Biraz dalgın gibisin?"
"Sorduğunuz için teşekkürler Bay Jeon. Evet biraz dalgınım galiba. Bugün yorucuydu. Belki ondandır."
"Kendini fazla yormamaya çalış. Hava da oldukça soğuk. Daha fazla üşütmeden git evine. Yarın görüşürüz."
El salladım ve evimin olduğu yola girdim. Rüzgar saçlarımı savururken aklımda da o vardı. Gözlerim yine hafiften dolmaya başladı. Eve geldiğimde kapıyı Rose açtı.
" Heloooo bizi özledin mi? "
Rose'yi görünce hafiften gülümsedim. Özlemiştim onu
" Neredeydin bakıyım sen? Hava buz gibi? Üşümedin mi?"
"Hayır unnie. Evde bunaldım. Biraz çıkıp hava almak istedim."
"Klasik Lisa"
Jennie unnie'ye göz devirdim o ise omzuma hafif bir yumruk attı. Gülüştük.
"Size sıcak çikolata yaptıım"
Hepimizin gözleri Jisoo unieme döndü. O ise sıcacık gülümsemesiyle bize bakıyordu.
"Sen bir tanrıçasın bunu biliyorsun değil mi unnie?"
"Abartma Lisa da hadi gelin alın."
Hepimiz sıcak çikolatalarımızı aldık ve salona oturduk.
"Eee anlatın bakalım nasıl geçti?"
Rose bana baktı. Sanki bu soruyu sormamı beklemiyordu.
"Gayet iyiydi. Jimin'i özlemişim."
"Okulda her gün dip dibesiniz."
Hepimiz gülüşürken Rose eline aldığı yastığı Jennie'ye fırlattı.
"Ahhh vuruldum"
"Böyle konuşmaya devam edersen daha çok vurulursun"
"Tamam tamam sustum"
"Eee Lisa hanım siz de ilelebet yanlız mı olacaksınız?"
"Valla unnie hiç böyle şeylerle uğraşamam beni biliyorsun?"
(Bu uğraşmadığın halin mi?) diyordu iç sesim. Yine bir hüzün oturmuştu içime.
"Ben çıkıyorum odama. Size iyi oturmalar"
"İyi geceler"
"İyi geceler Lisa"
"İyi geceler".
"İyi geceler inek"
Son bir kez daha göz devirdim Jennie'ye o da bana dil çıkardı. Odama çıkıp yine kendimle kaldığımda düşünceler yine dolmaya başladı. Ağır geliyorlardı bana. Yine defterimi elime aldım ve yazmaya başladım. Yazdıkça rahatladığımı hissettim.
Telefonumu elime aldım ve yine ona yazmaya başladım.
Anna:Bay Jeon. Nasılsınız?
Bay Jeon:Kim olduğunu biliyorum ANNA?!Selam yine ben🙋🏻♀️. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur. İyi okumalar. 🙇🏻♀️ Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen🙆🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfiction"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...