Bazı kişilerde bölüm hata veriyormuş. Bir daha atıyorum. Watpadde gerçekten bir sıkıntı var. Evet tam çıkmayanlara iyi okumalar...
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Lisa:İşiniz bitti mi?
Bay Jeon:Evet Lisa okuldan
çoktan çıktım.
Lisa:Güldürme beni. Ne demek istediğimi anladın.
Bay Jeon:Anlamadım Lisa. Okul çoktan bitti.
Lisa:O zaman ben sana hatırlatayım. Evdeki kadınla işin bitti mi? Neden siz erkekler zaten sizi seven biri varken ya da sizin sevdiğiniz biri varken(ki salak ben böyle olduğunu sanıyordum) neden başka insanlarla beraber oluyorsunuz? Ha neden?!
Bay Jeon:Sen nereden biliyorsun?
Lisa:Hayır gerçekten takıldığın tek nokta bu mu?
Bay Jeon:L-l-Lisa ne kadarını gördün bilmiyorum ama açıklayabilirim.
Lisa:Açıklayabileceğin hiçbir şey yok çünkü her şeyi gördüm. Neden yaptın? Beni sevmemişsin. Neden bana umut verdin?
Göz yaşlarım ekranı kaplarken, yaşadığım acı tarifsizdi.
Lisa:BİR ŞEY YAZSANA?
Bay Jeon:Seni sevdiğimi sandım. Benimle ilgilenmen, bana sarılman hoşuma gitti.
Lisa:Ne yani beni denemek için miydi?
Bay Jeon:Ne olur Lisa böyle yapma. Bizden olmayacağını sen de biliyordun.
Lisa:TAMAM BİZDEN OLMAZDI. NEDEN BANA UMUT VERDİN? NEDEN BENİ SEVİYOR GİBİ YAPTIN? NEDEN? NEDEN BİZDEN OLMAZ GÖRÜŞÜNÜN ARKASINDA DURMADIN? BEN SENİN OYUNCAĞIN MIYDIM? HER ŞEYİ BIRAK SENİ SEVİYORDUM BEN. HALA DA SEVİYORUM. EN SAF SEVGİMLE. NEDEN? NEDEN?
Bay Jeon:Neredesin Lisa?!
Lisa:Hayır! Şu an seni görmek hayatımda isteyeceğim son şey. Çünkü seni görünce tüm gücüm düşecek. O yüzden gelme.
Bay Jeon:Gerçekten affet beni.
Lisa:Senden nefret ediyorum ama seni çok seviyorum. Lanet olsun bana çok acınasıyım. Haklıydınız sizi unutmaya çalışmalıydım ama olmadı...
Bay Jeon:Özür dilerim Lisa hepsi benim hatam.
Çıktım konuşmadan. Park sakin ve ıssızdı. Ağladım. Saatlerce ağladım. İçimi boşalttım. Sonra da eve yollandım.
"Ooo Lisa hazretleri gelmiş."
"Unnie gerçekten hiç uğraşacak halim yok"
"Sana bir şeyler oluyur Lisa ama sen bize bundan bahsetmiyorsun."
Jennie unieme baktım ama söyleyemezdim onlara. Önce bu düşünceleri kendimden def etmeliydim.
"Zorlama Jennie. Hazır olduğunda bize anlatır."
Rose'ye baktım. Tüm içtenliğiyle bana gülümsüyordu. Ben de ona gülümsedim ve yukarı çıktım. Kapıyı kilitledim. Her şeyden ve herkesten soyutlanmak istiyordum. Aklıma yüzü geldikçe göz yaşlarım yanaklarıma akıyordu. Gözlerim ve yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Akşam olmuştu.
"Lisa. Bebeğim yemek zamanı hadi gel."
"Rose aç değilim ben."
"Olmaz ama Lisa hiçbir şey yemiyorsun."
"Rose gerçekten aç değilim"
"Odana getirmemi ister misin?"
"Tamam olur"
"Tamamdır"
Merdivenlerden aşağıya inme seslerini duydum. Gözlerim cama doğru kaydı. Gece çok güzeldi. Her şeyi içinde kaybediyordu. Kapımın tıklatılmasıyla ayağa kalktım ve kapıyı açtım. Yerdeki tepsiyi aldım. Üzerinde de bir not vardı.
"Lisa iyi olmadığını biliyorum ama ihtiyacın olursa her zaman yanındayım"
Rose
Gülümsedim. Birilerine anlatmaya, yükümü azaltmaya ihticacım vardı belki de. Ama anlatamazdım. Kendim çözmem lazımdı. Yemeğimi yedim. Gece iyice çökmüştü. Uykum göz kapaklarımı yoklarken yatağıma yollandım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Artık gerçekten sıkıldım,her gün sizi uyandırmaktan. Kalkın"
Kapıyı hzılıca açtım.
"Ben senden önce uyandım uniem"
"Tamam o zaman hadi aşağıya in kahvaltıya"
Hızlıca aşağıya indim. Diğerleri de teker teker indi ve başladık.
"Okul çıkışı hiçbir yere gitmek yok Lisa"
"Nedenmiş?"
"Beraber sinemaya gideriz diye düşündük"
"Tamam olur"
"Okey bu iş de çözüldüğüne göre herkes yemeklerine dönsün"
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Senin yüzünden az kalsın geç kalıyorduk Jennie"
"Ne alakası var Rose."
"O kadar yavaş yedin ki bir kaplumbağa daha hızlı yerdi emin ol"
Jennie uniem gözlerini devirirken bense kahkaha krizine girmiştim.
"Öhöm Öhöm bak kim geliyor Lisa"
Gözlerim, Rose'nin işaret ettiği yere çevrilirken gelen kişinin Sehun olduğunu gördüm. Size ondan hiç Bahsetmemiştim. Sehun'a karşı senenin başlarında bir şeyler hissediyordum ama sadece o kadar. Kızlarsa beni onunla shipliyorlardı.
"Biz kaçtık"
"K-k-kızlar ben-
" Selam Lisa"
"Aah Selam Sehun. Nasılsın?"
"İyiyim sen?"
"Ben de iyi."
"Okuldan sonra uygun musun?"
"Ne için?"
"Sana bir şey söylemem lazım"
"Tamam olur"
"Süper hadi Sınıf girelim."
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Okuldan nefret ediyorum"
Jennie uniem yine başlamıştı.
"Uniem şimdi ders matematik. Yeni bir hoca gelecek. Belki de hoca okula bakışını değiştirir"
"Mucizelere inanmıyorum Lisa"
Gözlerimi devirdim ve önüme döndüm. Sahi ben de merak ediyorum kimdi yeni hoca?
Kapı açıldı ve tüm gözler kapıya doğru kaydı. Tabii ki benim de. Dur bir dakika bu g-gerçek miydi? Sınıf heyecanla bağırdı;
"BAY JEON"Selam🙋🏻♀️Yine ben😜Neyse😌Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. Umarım çok saçmalamamışımdır. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum🌺💜💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfic"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...