"Hadi kalkın artık" Jisoo uniemin bize bagirmasiyla yataktan doğruldum. Bugün cumartesi ve neden biz erken kalkıyoruz.
"Çünkü: Erkeklerle buluşacağız. Kahvalti için. Saat 10 ve yarım saat sonra buluşmamız lazım."
Öfleyerek Jisoo unieme baktım. Onlarla buluşmak istemiyordum. Aralarında tek sap bendim. Hepsi birbirlerine sarılıp dururken ben ise kendime sarılıyordum.
"Yok uniem ben gelmeyeceğim."
Uniem gözlerini devirerek bana bakti.
"Yeter Lisa. Ayrıca Jin yakın bir erkek arkadaşını getirecek. Tanışırsın."
"Ya hayır unie. Ben gelmek istemiyorum. Evde kalıp ders çalışacağım."
"Ya bırakın şu inegi. Geç kalacağız biz."
Jisoo uniem,Jennie'nin dediklerinden sonra sustu ve başını salladı. Kızlar dışarı çıkarken Rose kafama vurdu.
"Çok çalışma. Beynin erir."
Gözlerimi devirmekle yetindim. Kapiyi çarparak çıktıklarında ev tamamen bana kalmıştı. Üzerimde unicornlu pjamalarımla kendimi televizyonun karşısına attim. Televizyonda hiçbir yoktu. Sıkılarak kapattım ve odama çıktım. Bir ton ödev vardı. Onları yapmaya başladim.
"Ve buradan ×=15. Son sorumu da çözdüm. Ödev bitti". Saate bakmak icin telefona baktığımda saatin 16.00 olduğunu gördüm. Ne yani saat 11.00'den beri aralıksız mi çalışıyordum? Tabii saate bakarken Bay Jeon'dan gelen 3 yeni mesajı da fark ettim.
Bay Jeon: Anna sen kimsin?
Bay Jeon: Kimliğini söyle.
Bay Jeon: Bu oyundan çok sıkıldım.
Anna: Wow. Yavaş olun.
Bay Jeon: Asıl sen yavaş ol. Yeter. Ben senden 10 yaş büyüğüm.
Anna:Aşkın yaşı yoktur.
Bay Jeon:Bunu bende biliyorum ama gidip de 10 yaş büyük birine aşık olmassin.
Anna:Sakin ol oppa😉
Bay Jeon: Sakin bana bir daha Oppa deme.😡😡😡
Anna: Benden buyuksen sana Oppa demem lazım.
Bay Jeon: Sınırlarını zorlama Anna. Gerçekten ya kimliğini açıkla ya da seni kendim bulacağım. Ve sonuçlar hiç iyi olmayacak.
Anna:Bulunca ne diyeceksiniz? Benden 10 yaş küçük bir velet bana aşık oldu mu diyeceksiniz? Ne yani bu yüzden mi cezalandırılacağım? Pardon ama bu sizin suçununuz.
Bay Jeon: Pardon benim nene suçum var?
Anna:Yakisiklisiniz
"Bay Jeon offline"Selammmmmmm. Bu bölüm burada biter. Yarım gibi oldu ama devamı gelecek bölümde. Sizi seviyorum. Vote vermeyi unutmayın ve hayalet okuyucu olmayın.😚
...to be contunied...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfiction"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...