"Allahım bu yeni öğretmen kim acaba?" Jennie heyecanla etrafa bakınırken Rose söze karıştı;
"Harbiden ben de merak ediyorum. Dersi bize ama 10 dakika geç kaldı."
"Ders matematik ve ben nefret ediyorum. Umarım öğretmen yakışıklıdır." Eeeee Lisa kafanı kaldır da kitaptan sen de fikrini söyle." 1 saniyeliyene kafamı kitabımdan kaldırdım ve Jisoo unieme döndüm."Dersi diğer öğretmenler gibi kötü anlatmasın güzel anlatsın yeter. Çünkü bu öğretmen de giderse bu bizim 5. öğretmenimiz olacak."
Kitabıma dönerken Jennie'nin homurdandığını duydum.
"Aman kızlar her zamanki inek Lisa"
Rose gülerek espririyi devam ettirdi.
"Aşağıdan taze ot getiriyim mi Lisa?"
Kızlar gülerken kapı açıldı ve içeri yeni öğretmen girdi. Uzun boyluydu. Siyah, ayaklarına kadar uzanan montu yürüdükçe havalanıyordu. Içine giydiği siyah boğazlı kazağı ve siyah pantolonu gerçekten ona yakışmıştı. Bizlere "Günaydın"dedikten sonra kendini anlatmaya başladı;
"Evet arkadaşlar ben sizin yeni matematik öğretmeninizim. Adım Jeon Jungkook. Bu ders biraz sizi tanıyalım ve 2. dersimizde ilk konumuzdan başlarız." Itiraf edeyim etkilenmedim değil. Gerçekten çok yakışıklıydı. Kızlar ağzı açık öğretmeni dinliyordu. Kendimizi tanıtmaya başlarken gayet heyecanlıydım...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Offffff çok yakışıklı değil miydi?"
Jennie ellerini kahvesine götürürken söze karşılık veremeden edemedim.
"İstersen V duymasın Jen. Yoksa sonu iyi olmaz....
Kızlar gülerken Jennie'nin bozulduğu belliydi.
"Hadi hadi son derse girelim". Son ders için sınıfa girerken Jennie'ye sarıldım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Evet arkadaşlar ilk dersimizi tamamladık. Kendime küçük bir asistan seçmeliyim. En son nerede kaldığımızı bize hatırlatacak,ödevlere bakabiliecek. Tüm kizlarin evleri havadaydi. Ben ise göz devirip testime geri döndüm.
"Lisa sen olur musun?"
Öğretmen bana seslenirken donup kaldım. Kızlar bana dik dik bakarken kabul etmek zorunda kaldım. Bana teşekkür etti ve dışarı çıktı. O gün biterken ben çok karışıktım...
Selamm. Uzun bir ara oldu. Özür dilerim ama anlarsınız ki LGS. Şu LGS bitsin bol bol, resmen her gun bolum gelecek. Okunmasi artana kadar bu kitap gelecek. Gerçekten fikrini iyi buluyorum . Sizi seviyorum. Vote vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfiction"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...