"Sen neredesin Lisa"
Uykulu gözlerle elini beline atmış endişeli bir anne edasıyla bana bağıran Jisoo unieme baktım.
"Pardon uniem.Sana haber vermeyi unuttum."
"Sen unutmuşsundur diye ben sana yazdım hatta aradım. Hiçbirine yanıt vermedin."
"Duymadım uniem. Affedersin."
"Bu sıralar sende bir haller var Lisa. Eve geç gelmeler. Bize haber vermemeler. Yarın okul var diye pazar akşamları 10'da yatan Lisa'ya ne oldu?"
Sahi ya. Ne olmuştu ki bana? Ben bile benim farkıma varamıyordum...
"Lütfen uniem fazla abartma. Geldim işte buradayım. Bir daha olmaz söz"
Jisoo uniemin kızgın ve en çok da endişeli yüzüne son bir kez daha bakıp içeri geçtim.
"Ooo leydim hoşgeldiniz"
Elinde kahve kupasıyla bana gülümseyen Jennie unieme başımı eğerek odama doğru çıkmaya başladım. Tek istediğim kendimi sıcacık duşun altına atmaktı.
Odama girip banyoya geçtiğim sırada telefonuma gelen mesaj sesini önemsemeyerek suyu açtım. Isınıp ısınmadığını kontrol ettikten sonra üzerimi çıkarmaya başladım."Sıcak su gerçekten iyi geldi"kendi kendime konuşurken telefonumu elime aldım. Klasik banyodan sonra biraz oyalanacaktım. Mesajın Sehun'dan geldiğini gördüm.
Sehun:Lisa iyi misin? Çok sarhoş olmuşum. Senle hiç ilgilenemedim. Kusura bakma. İyi misin?
Lisa:Merak etme Sehun gayet iyiyim. Her şey için teşekkür ederim. Sen iyi misin?
Sehun:İyiyim ama senle ilgilenmediğim için biraz üzgün ve pişmanım.
Lisa:Lütfen canını sıkma. Gerçekten çok eğlendiğim harika bir geceydi. Tekrardan her şey için teşekkür ederim. İyi geceler.
Sehun:İyi geceler prenses yarın okulda görüşürüz:)
Lisa: :)
Telefonu yatağa fırlattıktan sonra pijamalarımı alıp hızlıca giyindim. Saçlarımı tarayıp, kuruturken aklım hep ondaydı. Gerçekten beni seviyor muydu ki? Sevmese bile tek bir şeyden emindim ki "ben onu çok seviyordum"
"İlk ders gerçekten matematik mi?"
Gözlerimizi Jennie'ye devirerek, hep bir ağızdan "EVET" diye bağırdık.
"Aaaa kızlar ne bu sinir sabah sabah?"
"Jennie hep aynı soruyu soruyorsun. Ayrıca sabah beni ve Rose'yi üzerimize atlayarak uyandırman ve tüm mutfağa süt dökmen sinirlerimizi arttıran başka sebepler."
"Ne ama? Size pancake yapacaktım. Ama bir türlü çeviremedim. Ve yanlışlıkla kolum süt kutusuna çarpmış olabilir."
"Şaka bir yana pancake yapman çok iyi oldu. Çok lezzetli olmuşlardı."
"İşte bu. Canım Rose'm. Şu kızı örnek alır mısınız lütfen? Aşk ne zaman istersen yaparım ben sana"
"Yok canım kalsın."
Jisoo unieme gülmeye başlarken Jennie ise biraz bozulmuştu. Fakat o da en sonunda pes etti ve gülmeye başladı.
"Günaydın Lisa"
Tüm gözler Sehun'a kayarken kızlar öksürmeye başladılar. Bense onlara göz devirirken Sehun da kıkırdamaya başladı.
"Günaydın Sehun."
Ders zili çalmasıyla herkes yerlerine otururken benimse heyecandan ellerim titriyordu. Birkaç dakika sonra içeri giren Bay Jeon'un gözlerinin gözlerime değmesi sadece birkaç saniyemizi aldı.
"Buyurun"
Hepimiz yerlerimize otururken bense hala ona bakıyordum. Altına giydiği mavi bol pantolonu, onun üzerine giydiği siyah t-shirt'ü, bir omuzuna iliştiridiği gömleği ve altına giydiği siyah botlarla bir sanat eseri gibiydi. Bak bak doyamayacağın bir tablo, bak bak doyamayacağın bir manzara gibiydi. Ona çok bakmış olacağım ki bana baktı ve ve gülümsedi. O zaman kendime geldim ve başımı kitaba geri gömdüm. Yanaklarımın kızardığına emindim.
"Ahhhh sonunda. Yemin ederim tüm beyin hücrelerim acıyor."
Jennie uniem yine tüm matematik derslerinden sonra olduğu gibi sızlanıyordu.
"Ders iyiydi ama"
"Tabii canım ne demezsin."
Gülüşürken koşarak yanımıza gelen Aisha'yı gördüm.
"Lisa Bay Jeon seni çağrıyor"
Yüzümde minik bir tebessüm belirdi. Yanaklarım yanmaya başlamıştı.
"Neden ki?"
"Kişisel gelişim raporlarını sana verecekmiş. Kızım adamın asistanısın. Sana değilde bana mı güvenecek? Hadi kalk."
Aisha durumumu bilen ve anlayan tek kişiydi. Ortamı geren havayı dağıttıktan sonra bana göz kırptı ve arkadaş grubunun yanına döndü. Keşke ben de bir şekilde ona yardım edebilseydim. Ama yapamazdım. En yakın arkadaşım ve sevgilisini ayırıp ona ayarlayamazdım. En kötü ihtimalle, -ki umarım hiç olmaz-onlar ayrılırsa bir şansı olabilirdi. Fakat bu umarım olmaz çünkü Rose'yi toparlayamayabiliriz. Ama bu Aisha için de çok zor. Tüm bu düşünceler kafamın içinden akıp geçerken öğretmenler odasına varmıştım bile. Odaya girer girmez gördüğüm manzarayla dilim tutulmuştu. Koltuğa oturmuş, bacak bacak üzerine atmış bir yandan elindeki kalemle kağıtları işaretleyen bir yandan da kahvesini yudumlayan bir mükemmel manzara Bay Jeon'dan başkası ait olmazdı. Yani benim sevgilim dışında kimseye ait olmazdı.
"Gerçekten bunu dedin mi?" diye kısık bir sesle kendime sorarken o sırada o da bana bakıyordu. Yükselen ısım ve tüm bedenimi saran soğukluk bana herkesi ikilemde bırakan mevsim geçişlerini anımsattı. Bir çiçektim ama hayatım boyunca hangi mevsime ait olduğumu asla bulamamıştım. Sıcak olmayı hak edecek şeyler yaşamamıştım. Eğer sıcak şeyler iyi şeyleri anımsatıyorsa asla yaz çiçeği olamazdım. Soğuk anılarım, beni yaralayan ve beni üzen şeyler daha fazlaydı. O zaman kış çiçeğiyim değil mi? Ama hayır. Şu an iki mevsimi de aynı anda yaşıyorum. O zaman... O zaman ben Jeon mevsimine ait bir çiçeğim. Hem sıcak hem de soğuk. Kendi kendime gülerken o çoktan yanıma gelmişti.
"Lisa lütfen bunları sınıf arkadaşlarına dağıt. Teşekkür ederim."
O kadar güzel bakıyordu ki bana. Ona sarılıp öpmemek için kendimi zor tutuyordum.
Başımı eğdim ve odadan çıktım. Elimdeki kağıtlarda hepimizin ayrı ayrı isimleri ve hakkımızda ayrı ayır alınan notlar vardı. Hatta Jennie'ye yazılmış bir not gözüme çarptı
" biraz daha fazla sev matematiği."
Gülmeme hakim olmazken kendiminkini aldım. Kağıdımda fark ettiğim şeyle yüzüm kızarken, gülümsememe engel olmadım.
"Çok güzelsin. Benden gözlerini alamadığının farkındayım, bende senden ama bunu yapmamalıyız. İnan seni çok seviyorum. Çok seviyorum çiçeğim..."Selam🙋🏻♀️Yine ben😛Neyse😌Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. Umarım çok saçmalamamışımdır. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum.
Bu arada kitabi birkaç bölüme bitireceğim. Hatta diğer kitapları da. Çünkü:Yeni bir fikirle, yeni ve farklı bir kitap yazmak istiyorum. Fikirlerinizi yazarsanız belki kitapta rastlarsınız😌 Sizi çok seviyorum iyi bakın kendinize ❤️💕💓😍💫🥀💞😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love My Teacher|Lizkook|
Fanfic"Ah o kokun. Beni her geçen gün kendine bağlayan o kokun. Olmaması gereken bu aşkı filizliyor...