✅-poprawione
Dwa dni później
Wstałam z łóżka z ciężkim bólem głowy, i brzucha, normalnie zwijałam się z bólu, a Kevina w pokoju nie było.
-Asshh.. Tylko do drzwi.. - mówiłam sobie. Otworzyłam drzwi i momentalnie upadłam na podłogę, płacząc z bólu. -Kevin!.. Chłopaki! - krzyczałam nawoływując pomocy
-Klaudia! Co się dzieje?! - przybiegł do mnie zdyszany Kevin- Powiedz co się dzieje.
-Boli.. Strasznie.. - powiedziałam
-Co?!
-Brzuch... Asshh.. - sykłam na dotyk Kevina na brzuchu.
-James! Dzwoń po lekarza. - powiedział do chłopaka.
-już- odpowiedział blondyna i wyciągnął telefon
-Klaudia... Będzie dobrze.. - mówił głaszcząc mnie po głowie Kevin, nic mi nie pozostało już zbytnio wiele siły, ale widziałam jeszcze urywki mojego dojazdu do szpitala.
3 godziny później
Obudziłam się już w sali szpilatnej, ledwo co już otworzyłam a dotarło do mnie silne światło Lamp.
-Klaudia.. - powiedział zmartwiony Kevin, jak się okazało być przy mnie.
-Co się dzieje? -zapytałam
-Doktor nie wie co ci jest..
-Jak to nie wie?
-No nie wie.. Ale nie bój się wszystko będzie dobrze.. - pocieszał mnue chłopak i pocałowali lekko w usta.
- odpocznij, a ja idę rozmawiać z doktorem. Wyspij się - i wyszedł, a ja zatonęłam w myślach, aby tylko się nie dowiedział.Pov. Kevin.
Wyszedłem z sali w której leżała Klaudia, strasznie się o nią martwiłem, bo może to być coś poważnego. Ruszyłem do gabinetu doktora z którym miałem porozmawiać o Zdrowiu mojej dziewczyny.
-Dzień dobry pani doktorze już jesten- powiedziałem.
-Dobrze ze już jesteś Kevinie - odpowiedział z niejaką miną lekarz.
-Może mi doktor powiedzieć co jest z Klaudią? -zapytałem.
-Jest chora, ale na ci to a już panu powiedzieć nie mogę.. Jedynie pacjętka- powiedział.
-Ale jak to?
-eh... Proszę- podał mi klip papierów, przejżawszy wszystko, doszłem do wniosku co jest z Klaudią...- ma... Ma zapalenie żołądka? - zapytałem dla pewności, ale lekarz tylko przytakną.
-Ale ona... Może umrzeć..-Dokładnie... Ale może się leczyć pańska dziewczyna, tylko że ona się temu przeciwstawia. - oznajmił facet.
-Dziękuję, za informację. Do widzenia- powiedziałem i wyszłem, szybkim krokiem kierowałem się do sali gdzie teraz przebywa Klaudia. Chłopacy którzy siedzieli orzed salą zrobili zdziwione miny na moje ostre zachowanie, ale ja tylko wszedłem do sali i powiedziałem wprost
Pov. Klaudia
Leżałam na łóżku, zmartwiona ponieważ, chcąc czy nie chcąc Kevin tak czy siak by się dowiedział o mojej chorobie. Nagle usłyszałaś szybkie kroki czyjejś osoby. Do sali wszedł wściekły Kevin. Eh..
-Mogłabyś mi wytłumaczyć dlaczego nie powiedziałaś nam prawdy?... Mi? - zapytał.
-Kevin proszę cię.. Wysłuchaj mnie- powiedziałam lecz moje słowa wywiad wiatr słów Kevina.
-Słuchaj, dlaczego na tego nie powiedziałaś? Pomoglibyśmy ci z tym,
Ale ty nie! Możesz umrzeć! Czy ty tego nie rozumiesz?! Ja nie chcę cię stracić! - krzyczał-Przepraszam.. Ale ty nic nie rozumiesz.. Ja chciałam wam wszytko powiedzieć.. Tobie chciałam... - powiedziałam pół głosem.
-To dlaczego nie powiedziałaś wcześniej? - zapytał już spokojniej.
-Bo się bałam... I boję nadal- dodałam, a z moich oczu popłyneły gorzkie łzy.
-Nie płacz już.. Damy radę, pomożemy ci z tym wszystkim, razem, wspólnie, - powiedział i pocałował mnie w czoło... -Kocham cie, i nigdy cię nie zostawię, nigdy.
CZYTASZ
Bad Girl/ Bad Sister /Gangsterka✔️
ActionNie zawsze trzeba być ideałem aby coś osiągnąć... Chociaż ona tak nie myślała. Uczyła się dobrze, zwykła uczennica uważana za kujonkę to przeszłość... Teraz jest ona...nie przejmująca się zdaniem innych, niebezpieczna i pewna siebie gangsetrka Ale ż...