He, My Only One

11.8K 640 3
                                    

~ ခ်စ္သူလို႔အမည္မသတ္မွတ္ဘဲ

   ခ်စ္ေနမိသူပါ

   အခ်စ္ကိုလိုခ်င္မိလို႔

   အမုန္းေၾကာင့္ငိုရမယ္ဆိုရင္လည္း

   သံသရာအဆက္ဆက္

   မကၽြတ္မလြတ္စတမ္း

   ငိုျပရမယ့္သူဟာ

   ငါပါပဲ~

                              Park Chanyeol..

______________If For You....____________

Chanyeol အိပ္ရာမွ ႏိုးႏိုးခ်င္း ေဘးဘက္ကုတင္သို႔ ေခါင္းငဲ့ၾကည့္လိုက္တယ္.. ဒါေပမယ့္ သူေမၽွာ္လင့္ထားတဲ့ ျမင္ကြင္းေလးကို မျမင္ရေတာ့ စိတ္ထဲ မတင္မက်ေလးျဖစ္သြားတယ္..

^^ ဒီေကာင္ေလး ဘယ္သြားေနျပန္တာပါလိမ့္.. ^^

ခါတိုင္းဆို သူကပဲ ဒီအိပ္ပုပ္ပိစိေလးကို အျမဲႏိုးေနက်.. Yeol ႏႈိးလိုက္တိုင္းလည္း Baek က ထမယ္ေျပာေျပာၿပီး ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားတတ္လို႔ Baek ကို အိပ္ရာႏႈိးဖို႔အေရး Yeol မွာ နာရီဝက္ေလာက္ေတာ့ အသာေလး အခ်ိန္ကုန္ရစျမဲပါ..

ကိစၥမရွိ.. ဒါသူ႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္တာဝန္တစ္ခုလိုကို ျဖစ္ေနၿပီ.. စိတ္ရွည္တတ္တဲ့ Suho hyung ေတာင္ Baek ကို အိပ္ရာႏႈိးဖို႔ ဖလက္ျပသြားသည္.. သူ႔မွာသာ ဒီေသးေသးပိစိေလးကို ဘာ့ေၾကာင့္ရယ္မွန္းမသိ.. စိတ္ျမန္လက္ျမန္ရွိတဲ့ သူက Baek အတြက္ဆို ရွည္သြားတဲ့ ကိုယ့္စိတ္ကိုလည္း နားမလည္ႏိုင္..

^^ လူေကာင္ေသးသေလာက္ ႀကီးလိုက္တဲ့ အိပ္ပုပ္ေလးေနာ္.. ^^ လို႔ သူမထိတထိေလး စလိုက္ရင္ Baek က ေငါက္ခနဲ ထၿပီး dorm တစ္ခုလံုး ပြက္ေလာရိုက္ေအာင္ ေအာ္ရင္း သူ႔ကိုလိုက္ရိုက္လိုက္ Yeol က မီးဖိုခန္းထဲဝင္ၿပီး ဟင္းအိုးတန္းလန္းနဲ႔ D.O ကို ပတ္ေျပးလိုက္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ D.O က ႏွစ္ေယာက္လံုးကို ေယာက္မနဲ႔ ေခါက္ေရာ.. ဒီလိုနဲ႔ Par Chanyeol ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕ တစ္ေန႔တာ နံနက္ခင္းကို စတင္ေနက်ပါ..

^^ ဒီေန႔မွ ထူးထူးဆန္းဆန္း အေစာႀကီးထၿပီး ဘယ္သြားတာပါလိမ့္.. ? ^^ လို႔ေတြးရင္း Yeol ကိုယ္လက္သန္႔စင္ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ph ကို ေကာက္ဖြင့္ေတာ့ သူ႔ noona ဆီမွ miss call ေတြက 14 ခု.. အင္တာနက္ဖြင့္ေတာ့လည္း twitter မွာေရာ weibo, ig မွာေတာင္မက်န္ fan ေတြဆီမွ msg ေတြ တစ္ပံုႀကီးတက္လာသည္..

If For You....Where stories live. Discover now