Baek တစ္ေယာက္ စိတ္တိုတိုနဲ႔ dorm ကို ျပန္အလာ လမ္းမွာ Chanyeol ကို ေတြ႕ေလတယ္.. ေတြ႕တာေတာင္ရိုးရိုးေတြ႕တာမဟုတ္ A Pink က ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ တြဲေတြ႕တာ.. သြားတိုက္ေဆးေၾကာ္ျငာေနသလား မွတ္ရတယ္..
* ဟြန္း.. ငါ့မွာေတာ့ သူစိတ္ဆင္းရဲၿပီး ဟိုတစ္ခါကလို ငိုေနျပန္ၿပီလားဆိုၿပီး စိတ္ပူလိုက္ရတာ.. သူကေတာ့ ဟိုဟာမေလးေတြနဲ႔ ဘာညာသရကာေတြကို ျဖစ္လို႔ ရုပ္ကလည္းၾကည့္ဦး ၿဖီးေနတာပဲ.. သြားေတြေတာင္ အေအးပတ္မွာ စိုးရတယ္.. ဟိုမိန္းမေတြကလည္း ငါ့ရည္းစားနား အတင္းကို ကပ္ေနတာပဲ ေယာက်ာ္းေတာ္ေတာ္ရွားေနလား မသိဘူး.. အယ္ ေနပါဦး.. ရည္းစား? O.o ငါ Yeol ကို သဝန္တိုေနတာလား.. အာ မျဖစ္ႏိုင္တာ ေယာက်ာ္းအခ်င္းခ်င္း.. Baekhyun Baekhyun သတိထားစမ္း *
အမွန္မွာ Chanyeol က စိတ္ညစ္ေန၍ လမ္းထြက္ေလၽွာက္ရာ A Pink အဖြဲ႕ႏွင့္တိုးၿပီး သူ႔မွာေျပးလို႔လည္းမရ ဟန္ေဆာင္ျပံဳးေလးႏွင့္ sign ထိုးေပးရတာေကာ စကားေရာေဖာလုပ္ေနရတာပါ.. ဒီအဖြဲ႕က Chanyeol oppa Chanyeol oppa နဲ႔ သူ႔ကိုဆို အေသရရ အရွင္ရရ အမဲဖ်က္ခ်င္ေနၾကတာေလ သူ႔မွာ အားနာပါးနာနဲ႔ စကားသာျပန္ေျပာေနရတာ စိတ္ထဲမွာေတာ့ အနီးဆံုးတိုင္နဲ႔ ေခါင္းနဲ႔သာ ဝင္ေဆာင့္ၿပီး ေသခ်င္စိတ္ေပါက္ေနေလရဲ႕..
Baek တစ္ေယာက္ကေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ Jelly နင္ေနမွန္းမသိဘဲ သုတ္သုတ္သုတ္သုတ္နဲ႔ တျခားလမ္းကလွည့္ျပန္လာခဲ့တယ္.. dorm ထဲေရာက္ေတာ့ ဘယ္သူမွသိပ္မရွိၾက.. ဒီေန႔ SM CEO က U.S က Share case နဲ႔ တစ္လေလာက္ထြက္သြားမွာဆိုေတာ့ idol တိုင္းလိုလို အေမရိကန္လြပ္လပ္ေရးေန႔ထက္ေတာင္ ပိုေပ်ာ္ေနၾကကာ ဟိုသြား ဒီသြား လုပ္ၾကေလတယ္.. အခုလည္း dorm ထဲမွာ Suho ရယ္ အာျပဲစိန္ Chen ရယ္ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲက Kyungsoo ရယ္ပဲ ရွိတယ္..
Baek sofa ေပၚထိုင္လိုက္ရင္း ခပ္ပ်င္းပ်င္းရွိတာနဲ႔ TV ဖြင့္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္.. လာေနတာက Traveling progrem.. but သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့ Yeol ကို စိတ္ေတြလွိမ့္တိုကာ Yeol Yeol Yeol Yeol နဲ႔ တYeol တည္း Yeol ေနသည္.. TV ကို အာရံုစိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Baek မ်က္လံုးေတြ ကားဘီးေလာက္ကိုရွိသြားတယ္..
Chanyeol က စကတ္တိုေလးနဲ႔ မိန္းကေလးေတြ ဝတ္တဲ့ T.Shirt လက္ျပတ္ေလးနဲ႔ ခရီးအေၾကာင္းရွင္းျပေနေလသည္..
YOU ARE READING
If For You....
FanfictionWe are just friends... Can't you more than that? CB (Yaoi) *Baek နဲ႔ Teyeon * caseျဖစ္တုန္းကေရးထားတဲ့ficေလးပါ အားလံုးက သာသာ့စိတ္ကူးသက္သက္ပါေနာ္ ❤️