Our First Kiss

7.4K 461 3
                                    

*ကၽြီ..ေခ်ာက္..*

တံခါးပြင့္သံ....Baek စိတ္ထဲ ခ်က္ခ်င္းလက္ခနဲျဖစ္သြားၿပီး ဝရံတာဘက္တြင္ရပ္ေနရာမွ အိပ္ခန္းကိုေက်ာ္၍ တံခါးဆီ အေျပးေလးသြားမိတယ္..

ေဟာ..ေတြ႕ပါၿပီ..သူစိတ္အပူႀကီးပူေနခဲ့ရ တဲ့ Yeol ပါပဲ..Yeol မ်က္လံုးေလးေတြ ေမွးစင္း ေလးလံေနသလို ေလၽွာက္လာပံုကလည္း ယိုင္ထိုးယိုင္ထိုးနဲ႔ဆိုေတာ့ Yeol ေသာက္လာမွန္း Baekသိလိုက္တယ္..ပံုမွန္ဆို Yeolကလြယ္လြယ္ နဲ႔မူးတတ္တဲ့သူမဟုတ္...အခု ဘယ္ေလာက္ထိမ်ားေသာက္လာလို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္မႏိုင္ေတာ့သလို လူမသိသူမသိမူးလာတာလဲ...

ဒါေပမယ့္..ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဒါေတြမေတြးအားေသး.. Baekတစ္ေယာက္ လဲက်ေတာ့မလို ယိုင္သြားတဲ့Yeolကိုအေျပးသြားထူရ တယ္.. သန္မာေသာ Yeolရဲ႕လက္ေမာင္းႀကီးတစ္ဖက္ကို သူ႔ပခံုးေသးေသးေလးေပၚ တင္ကာ Yeolသြားရာ ေနာက္ လိုက္တြဲေနရတယ္.. Yeolက ဝရံတာဘက္လည္းေရာက္ေရာ သူ႔ကိုလာတြဲတဲ့ Baekကို ငံု႔ၾကည့္တယ္.. Baekကလည္း ဘယ္ေလာက္ထိေသာက္လာလဲလို႔ ေမးမလို႔ ေမာ့အၾကည့္နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုးရဲ႕အၾကည့္ ေတြ စုဆံုသြားေလတယ္..

Yeol...Yeolမ်က္ဝန္းေတြက ငိုထားသလိုမ်ိဳး မ်က္ရည္တစ္စြန္းတစ္စေတြနဲ႔... ၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုၾကည့္တဲ့အၾကည့္ေတြထဲမွာ..ဝမ္းနည္းေန သလိုလို.. တစ္ခုခုကိုလက္လႊတ္လိုက္ရတဲ့ပံုစံမ်ိဳး အရိပ္အေယာင္ေတြနဲ႔.. ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့.. နာက်င္မႈေတြ ျပည့္ေနတဲ့ ရီေဝရစ္သိုင္းေသာ အၾကည့္မ်ိဳး...ထူးဆန္းတယ္ Yeolသူ႔ကို တစ္ခါမွဒီလိုမၾကည့္ဖူးဘူး...Baek Yeolရဲ႕မ်က္ဝန္းေတြကို အေျဖရွာလို႔မရေသးခင္မွာပဲ...

Baek ရဲ႕ ကိုယ္ေလးဆတ္ခနဲ လည္ထြက္သြားၿပီး ခါးေသးေသးေလးကို သန္မာေႏြးေထြးတဲ့ လက္တစ္စံုက ခပ္တင္းတင္းဖက္ကာ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြေပၚကို ႏူးညံ့ေႏြးေထြးတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုက ခ်က္ခ်င္းက် ေရာက္လာတယ္..Baekကိုယ္လံုးေလးက Yeolရင္ခြင္ထဲ နစ္ေနၿပီး Yeolလက္ေတြကလည္း လြတ္ထြက္သြားမွာစိုးသည့္အလား အတင္းၾကပ္ဆံုး အေနအထားနဲ႔ ဆြဲဖက္ထားေတာ့ အသက္ရွဴေတာင္က်ပ္လာရတယ္.. Baek မ်က္လံုးေလးေတြျပဴးက်ယ္သြားၿပီး ဘာမွျပန္မလုပ္မိဘဲ မွင္သက္ေနမိတယ္.. Yeolကေတာ့ မ်က္လံုးေတြကိုမွိတ္လိုက္ကာ ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္စံုရဲ႕ထိေတြ႕မႈကိုပဲ အာရံုေတြ လႊတ္ထားလိုက္ေတာ့တယ္...

If For You....Where stories live. Discover now