အခန္းတံခါးကို ေက်ာမွီထိုင္ခ်လိုက္ရင္း သူငိုေနမိတယ္.. ခုျဖစ္ခဲ့တဲ့ကိစၥက သူ႔အတြက္ အရမ္းကို စိတ္ရႈပ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းေနတယ္ေလ..
ရုတ္တရက္ အခန္းထဲက ဂစ္တာသံသဲ့သဲ့ ကို ၾကားလိုက္မိလို႔ ဘာရယ္မဟုတ္..နားစြင့္မိတယ္.. ဂီတသံစဥ္ေတြရဲ႕ေနာက္မွာေတာ့ ဆို႔နင့္တိုးညႇင္းေသာ သီခ်င္းဆိုသံတစ္ခု ထြက္လာေလရဲ႕..
My heart beat is so fast..
When You Smile at me..
My Mind is so blank..
When you look at me..
Sometime, I .. think why I love you.. so much.. Oh...
Sometime, I hope .. You'll be my sweat heart.. My Boyfriend..
But I... Never become your heart..
You are my butterfly..You're my everthing.. Tonight, the sky is clear and the.. stars gossip about..
You and me..
But I'm happy.. Just A little friend..
Oh oh.. Even I could'nt hold your soft fingers , Just A little friend..
Yeol အသံ.. Baek သိတာေပါ့.. သူ႔ကို မနက္တိုင္း စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ႏႈိးေပးတတ္တဲ့သူ... စိတ္ေကာက္ရင္ မေျပမခ်င္း လိုက္ေခ်ာ့တတ္တဲ့သူ... သူ႔ကို ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို သေဘာထားၿပီး အေသးအဖြဲကအစ ဂရုစိုက္ေပးခဲ့သူ.. Yeol ..
သူမွားသြားခဲ့ၿပီလား...
မစသင့္တဲ့ ခရီးတစ္ခုကို ေလၽွာက္လွမ္းခဲ့မိၿပီလား...
မေရရာတဲ့ အေတြးေတြက ေခါင္းထဲမွာ တန္းစီေနရင္း မ်က္ရည္တို႔ကလည္း ပါးျပင္မွာ ျမစ္တစ္စင္းစီ ျဖစ္ထြန္းခဲ့ၿပီ...
Noona.. ??
No..ပါ..
Noona နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ သူ႔ခံစားခ်က္ေတြက ခုခ်ိန္ထိ ေရခဲမွတ္ပဲ ရွိေနပါေသးတယ္.. ဒါဆိုသူ ဘာ့ေၾကာင့္ တြဲခဲ့တာလဲ.. ေသခ်ာမသိေသာ ေမးခြန္းတစ္ခုပါပဲ..
Yeol ကိုေရာ...
ဒီေမးခြန္းအတြက္ေတာ့ သူ႔မွာ အေျဖမရွိေသးဘူးလို႔ပဲ Baek ယူဆတယ္.. အေတြးစတို႔က အခန္းထဲက ထြက္လာတဲ့ ဩရွရွအသံတစ္ခုေၾကာင့္ ျပတ္ေတာက္သြားခဲ့တယ္..
YOU ARE READING
If For You....
FanfictionWe are just friends... Can't you more than that? CB (Yaoi) *Baek နဲ႔ Teyeon * caseျဖစ္တုန္းကေရးထားတဲ့ficေလးပါ အားလံုးက သာသာ့စိတ္ကူးသက္သက္ပါေနာ္ ❤️