Pure Love

5K 385 8
                                    


    " ေပးပါ.. ကိုယ္ဝတ္ပါ့မယ္.."

     ေျပာလည္းေျပာ Baek လက္ထဲက shirt လက္ရွည္ အျပာႏု ကြက္ၾကားေလးကို Yeol က ဆြဲယူလိုက္သည္.. အက်ႌေလးက သူ႔လက္ထဲပါလာေပမယ့္ လက္ေမာင္းရင္း ႏွစ္ဖက္လံုးဆီမွ နာက်င္မႈက စိမ့္တက္လာတာမို႔..

    " အား!! ကၽြတ္စ္!! "

       အက်ႌေလးက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား ၾကမ္းျပင္ေပၚသို႔ ျပဳတ္က်သြားေလသည္.. အက်ႌတစ္ထည္ကိုေတာင္ စြဲစြဲျမဲျမဲ ကိုင္မထားေသးႏိုင္တဲ့ ကိုယ့္လက္ေတြ ကိုယ္ စိတ္ပ်က္တဲ့ ပံုစံနဲ႔ သူညည္းညဴမိေတာ့ Baek က ပူပန္သည့္မ်က္ႏွာေလးႏွင့္ ၾကမ္းျပင္ေပၚက shirt ေလးကို ဒူးညႊတ္ကာ ျပန္ေကာက္လိုက္ရင္း..

    " ေတြ႕လား.. အာ့ေၾကာင့္ေျပာတာ!.. ၿငိမ္ၿငိမ္ေနပါဆို!!.. ငါဝတ္ေပးပါ့မယ္.. "

    Baek က ကရုဏာေဒါသေလးနဲ႔ ေျပာလိုက္သျဖင့္ Yeol တစ္ေယာက္ ဘာမွထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ ၿငိမ္သြားကာ Baek ကို ေငးေငးေလးၾကည့္ေနေလသည္.. 

    လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ရက္.. Yeol ႏိုးလာတဲ့ေန႔မွာေပါ့.. Dr. က မွာသြားခဲ့တယ္.. accident ေၾကာင့္ လႈပ္ရွားမႈ မ်ားမ်ားလုပ္လို႔မရဘူး ဟု မွာသြားသည္.. dead cell ေတြက Yeol ခနၶာအတြင္းတြင္ ျပန္လည္တည္ေဆာက္ေနခ်ိန္မို႔ ဘာမွမလႈပ္ရွားတာ အေကာင္းဆံုးတဲ့.. လမ္းေလၽွာက္တာကေတာ့ လုပ္ေပးရမည္တဲ့.. Dr. မွာသြားတဲ့ အခ်က္ေတြအကုန္လံုး Baek ေခါင္းထဲမွာ အစီအရီေပၚလာခဲ့သည္..

Baekhyun's pov:

     Accident တုန္းက တိုက္တဲ့အရွိန္ျပင္းတာေရာ.. ေတာင္ေပၚက လိမ့္က်တာေရာနဲ႔ ေပါင္းၿပီး Yeol တစ္ကိုယ္လံုး ကိုင္ရိုက္ထားေအာင္ နာက်င္ေနမွာ သူသိပါသည္.. Yeol ကို ထပ္မနာေစခ်င္.. အထူးသျဖင့္ သူ႔ေၾကာင့္... သူ႔ေၾကာင့္..။

   Baek သက္ျပင္းေငြ႕ေငြ႕ေလးကို မသိမသာ ခ်လိုက္ရင္း.. Yeol ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္.. Oh.. သူ႔ကို စိုက္ၾကည့္ေနပါလား..

    ရင္ထဲမွာ ေႏြးေႏြးေလးျဖစ္သြားသလို ရွက္ရြံ႕စိတ္ေၾကာင့္ မ်က္လႊာေလးျပန္ခ်လိုက္သည္.. တကယ္တမ္း Yeol အက်ႌခၽြတ္ေပးရမည္ဆိုေတာ့ လူကရင္တုန္လာသလို.. ဒူးေတြေတာင္ ညႊတ္ခ်င္ခ်င္.. Baek ပါးေလးေဖာင္းကာ ေလပူတစ္ခ်က္မႈတ္ထုတ္လိုက္ၿပီးေနာက္ေတာ့... တဒိန္းဒိန္းခုန္ေနတဲ့ ႏွလံုးသားေလးနဲ႔အတူ Baek လက္ေတြက Yeol ဝတ္ထားတဲ့ shirt ရဲ႕ ၾကယ္သီးေတြဆီ တြန္႔ဆုတ္တြန္႔ဆုတ္နဲ႔ ေရာက္သြားေလၿပီ..

If For You....Where stories live. Discover now