My Yoda

5K 402 0
                                    

" Chanyeol "

ေခၚသံေၾကာင့္ ခံုတန္းေလးေပၚထိုင္ရင္း လမင္းႀကီးကို ေငးေနမိရာက သူလွည့္ၾကည့္မိတယ္..

" ေဩာ္ Hyung "


" ဘာလို႔ အျပင္ဘက္ထြက္ထိုင္ေနတာလဲ အျပင္မွာ ေအးတယ္ကြ.. အခ်ိန္ကိုလည္းၾကည့္ဦး.. ည 10 နာရီေက်ာ္ေနၿပီ.. ေနလည္းေကာင္းေသးတာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ကြာ.. "

အျမဲတေစ member ေတြကို ဂရုစိုက္တတ္တဲ့ သူတို႔ EXO ရဲ႕ leader ႀကီး Suho hyung ကိုၾကည့္ရင္း သူႏံုးခ်ိစြာ ျပံဳးျပမိတယ္..

" အထဲမွာေနရတာ မြန္းလို႔ပါ hyungရာ.. "

" ေအးပါကြာ.. ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မင္း အိပ္ရေတာ့မယ္.. Doctor ကမွာသြားတယ္ မင္းအားျပည့္ဖို႔ အိပ္ခ်ိန္မ်ားမ်ားလိုတယ္တဲ့.."

သူ လမင္းႀကီးကို တစ္ခ်က္ျပန္ေမာ့ၾကည့္ရင္း သက္ျပင္းသဲ့သဲ့ခ်လိုက္တယ္..

" Nae hyung "

Yeol ထိုင္ေနရာကေန ထရပ္လိုက္ေတာ့ ေခါင္းထဲမွာ မိုက္ခနဲ.. နာက်င္မႈနဲ႔အတူ လူက ယိုင္သြားတာေၾကာင့္ Suho hyungက အေျပးအလႊားလာတြဲတယ္.. သူေခါင္းကို လက္နဲ႔ဖိထားရင္း ခဏၿငိမ္ေနလိုက္တယ္..

" ငါမေျပာဘူးလား.. မင္းအားနည္းေနပါတယ္ဆို..preasure ေတြက်ေနတာ.. "

ဟုတ္ပါတယ္.. ပင္မေသြးလႊတ္ေၾကာေတြဆံုတဲ့ ေနရာ.. သူ႔လက္ေကာက္ဝတ္က ေသြးေတြအမ်ားႀကီး သြန္ထားရတဲ့အတြက္ သူကိုယ္တိုင္လည္း အရမ္းအားနည္းေနပါၿပီ.. သူအိပ္ရာထဲ ဝင္ၿပီးလွဲလိုက္ေတာ့ Suho hyungက ဝရံတာတံခါးကိုပိတ္ကာ သူ႔ကို ေစာင္ျခံဳေပးၿပီးေနာက္ မီးပိတ္ၿပီးထြက္သြားပါေတာ့တယ္..

Yeol အိပ္လို႔မရေသးဘဲ မွန္တံခါးကိုျဖတ္ၿပီး ဝရံတာအျပင္ဘက္မွာ စီးဆင္းေနတဲ့ စမ္းေခ်ာင္းေလးရယ္.. ေငြလေရာင္ရဲ႕ ျဖန္႔က်က္မႈေအာက္မွာ တလက္လက္ျဖစ္ေနတဲ့ ေက်ာက္စရစ္ခဲေလးေတြကို ေငးၾကည့္ရင္း သူျမတ္ႏိုးရတဲ့ ေကာင္ေလးကို လြမ္းေနမိတယ္...

ဝင္းပေနတဲ့ လမင္းႀကီးထက္ Baek မ်က္ႏွာေလးက ပိုၿပီးျဖဴစင္ပါတယ္... လေရာင္ေအာက္မွာ လင္းလက္ေနတဲ့ ေက်ာက္စရစ္ခဲေလးေတြထက္ Baek မ်က္လံုးေလးေတြက ပိုလို႔ေတာင္ေတာက္ပေနပါတယ္.. တသြင္သြင္စီးေနတဲ့ စမ္းေခ်ာင္းေလးထက္ Baek အျပံဳးက ပိုေအးခ်မ္းတယ္ေလ...

If For You....Where stories live. Discover now