Yeollie-ah..

4.5K 346 6
                                    


     " Kyungsoo.. ငါ့handchain ေလး ေတြ႕မိေသးလား.. "

    " ဘယ္ဟာလဲ.. ဟို.. မင္းေရခ်ိဳးရင္ေတာင္မခၽြတ္တဲ့ တစ္ခုလား.. "

    " အင္း.. "

    " ဟင့္အင္း.. မေတြ႕မိဘူး.. ဘာလို႔လဲ.. "

    " ေပ်ာက္ေနလို႔.. အာ.. ရူးခ်င္တာပဲ.. ဟင္း "

    

    Baek အတြက္ေတာ့ ဒီေန႔မနက္ကတည္းက ေခါင္းမီးေတာက္ေနပါၿပီ.. ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ညာဘက္လက္ေကာက္ဝတ္ေလးမွာ အျမဲေနရာယူထားတတ္တဲ့ ခရစၥမတ္လက္ေဆာင္ handchain ေလးေပ်ာက္တာကို ဒီေန႔မနက္မွ သတိထားမိတယ္.. သတိထားမိတာကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ EXO အဖြဲ႕ ၿမိဳ႕နဲ႔အလွမ္းေဝးတဲ့ ေနရာေလးတစ္ခုမွာ photo shooting ရိုက္ေနခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္အလွည့္ၿပီးကာမွ သတိထားမိတာ..ဟိုတစ္ေန႔က ရွိပါေသးတယ္..

       ဘယ္တုန္းက ေပ်ာက္လို႔ေပ်ာက္မွန္းမသိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း အျပစ္တင္မိတယ္.. ကၽြန္ေတာ္တန္ဖိုးအထားရဆံုး ပစၥည္းေလးတစ္ခု.. မဟုတ္ေသးဘူး.. အရာဝတၳဳဆိုတဲ့ နာမ္စားထက္ အဓိပၸါယ္ေတြ အမ်ားႀကီးေပ်ာ္ဝင္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ႏွလံုးသည္းပြတ္ေလးေပါ့..

      ဒီႏွလံုးသည္းပြတ္ေလးကို ခရစၥမတ္ကာလ December.. ႏွင္းမႈန္ေလးေတြ တဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ ညခ်မ္းအခ်ိန္ေလးမွာ Yeol က ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေတာင္းယူေပးခဲ့တာေပါ့.. အခု ေပ်ာက္ေနတယ္ဆိုေတာ့ ေသခ်င္ေလာက္ေအာင္ကို စိတ္ညစ္မိပါရဲ႕..ၿပီးေတာ့ဒီေနရာက သစ္ပင္အုပ္အုပ္စုစုေလးေတြ အေလ့က်ေပါက္ေနတဲ့ ေတာပန္းပင္ေလးေတြ လည္းရွိတာမို႔ ရွာရတာအေတာ္ခဲယဥ္းတဲ့ေနရာႀကီး..

       ေနရာတကာ ( လူသြားလမ္းေဘးက ခ်ံဳပုတ္ေတြပါမက်န္ ) ကုန္းလိုက္ကြလိုက္နဲ႔ လိုက္ရွာေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ရႈတင္အဖြဲ႕သားေတြကလည္း ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္နဲ႔ မ်က္စိေနာက္ကုန္ၾကၿပီ.. မတတ္ႏိုင္ဘူး.. ရွာသင့္တာေတာ့ ရွာရမွာပဲ..

      မိနစ္ 20 ေလာက္ရွိေနၿပီ.. မေတြ႕ေသးဘူး.. Baek မ်က္ရည္ေတြ ဝိုင္းလာေလၿပီ.. Yeol သာသိရင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေတာ့မွာပဲ.. ဒီလိုနဲ႔ေပါ့ သစ္ပင္အုပ္ကေလးေတြ စုေပါက္ေနတဲ့ ေနရာေလးတစ္ခုမွာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ handchain ေလးကို ရွာေနတုန္း ရီသံသဲ့သဲ့ၾကားလို႔ အက်င့္ပါေနတဲ့ စပ္စုစိတ္က ေခါင္းေထာင္လာတယ္.. မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ သေဘာတက်နဲ႔ ရယ္လိုက္တဲ့ အသံ..

If For You....Where stories live. Discover now