Suho အိပ္ဖို႔ အခန္းထဲ ဝင္လာေတာ့ Yaxingက အိပ္ႏွင့္ေနၿပီ.. ထံုးစံအတိုင္း အသံစံု ျမည္ဟိန္းရင္းနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာေပါ့.. ေတာ္ေသးတယ္ Layက Baekhyunေလာက္ မဆိုးလို႔.. Baekhyunဆို အိပ္ရင္ဆူညံပြက္ေလာကို ရိုက္လို႔.. သူလည္း တစ္ညတည္း တစ္ခန္းထဲ တူတူအိပ္ဖူးတာ.. Chanyeol က Mေတြနဲ႔ Chinaကိုပါသြားေတာ့ Baekhyunက သရဲေၾကာက္လို႔ဆိုၿပီး သြားအိပ္ေပးရတာေလ အဲ့မွာပဲ Suho lessonေကာင္းေကာင္း ရိုက္ခံ လိုက္ရတယ္ တစ္ညလံုး သူ႔မွာ Baekhyun အသံေတြေၾကာင့္ အိပ္မရ.. ဟိုလူး သည္လိွမ့္နဲ႔.. နားဒုကၡေရာက္ေနရတယ္ေလ..
ဒီၾကားထဲ တစ္ခါတစ္ေလဆို Baekhuun က အိပ္ရင္း ထထေယာင္ၿပီး လမ္းေလၽွာက္တတ္ တယ္.. အေၾကာင္းမသိတဲ့ သူသာ ခံလိုက္ရတာ.. ဒီလို ဟာေလးမ်ိဳးနဲ႔ Chanyeol ဘယ္လိုလုပ္ တစ္ခန္းထဲ အတူတူ အိပ္သလဲမသိ..
Suho ကိုယ့္ခုတင္ဆီေရာက္မွ မ်က္လံုးျပဴးသြားတယ္.. ကုတင္ေပၚမွာ ေမြ႕ရာ ကလြဲလို႔ ဘာမွရွိမေနဘူးေလ..
"ဟ..ငါ့ ေခါင္းအံုးနဲ႔ေစာင္ ဘယ္ဘံုေျပာင္း သြားတာလဲ.. ??"
Suho ေခါင္းတစ္ခ်က္ ကုတ္လိုက္ရင္း...Layကိုၾကည့္လိုက္တယ္ ဟင္း.. ဒင္းကေတာ့ ေခါင္းကို ဆင္နင္းသြားေတာင္ ႏိုးမယ့္ပံုမေပၚဘူး..
" Yaxing.. Yaxing.. YAHHHH..
ZHANG YAXING !! "
" Hyungရာ ဘာလို႔စြတ္ေအာ္ေနတာလဲ ဒီမွာ နားကြဲေတာ့မယ္ အိပ္ေနတဲ့လူကို လာႏိွ ုးေန တယ္ ဝွား~~ "
" ငါ့ေခါင္းအံုးနဲ႔ေစာင္ မင္းယူေသးလား ?? "
" ၾကံႀကီးစည္ရာ.. Hyungဟာေတြ ဘာကိစၥ ယူရမွာလဲဗ်.. ျပန္ေရာင္းစားလို႔လည္းရတာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔..."
" ဒါျဖင့္ ဘယ္ေပ်ာက္သြားတာပါလိမ့္ "
" လုပ္ပီ ကိုယ့္ဟာကိုယ္အျမဲေမ့ေနတယ္.. ေန႔လည္ကပဲ ေအးေအးေဆးေဆး စာဖတ္ခ်င္လို႔ဆိုၿပီး Vocal roomထဲ သြား အိပ္တာ မဟုတ္ဘူးလား အဲ့မွာရွိမွာေပါ့ "
" ေဩာ္ ဟုတ္သားဟ Sorryကြာ ျပန္အိပ္ ျပန္အိပ္.. "
Suho အခန္းထဲကထြက္သြားေတာ့ Layတစ္ေယာက္ သမ္းေဝၿပီး ျပန္အိပ္လိုက္တယ္
YOU ARE READING
If For You....
FanfictionWe are just friends... Can't you more than that? CB (Yaoi) *Baek နဲ႔ Teyeon * caseျဖစ္တုန္းကေရးထားတဲ့ficေလးပါ အားလံုးက သာသာ့စိတ္ကူးသက္သက္ပါေနာ္ ❤️