Just A Friend

5K 391 4
                                    

ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ေနေရာင္ျခည္ေလးက မွန္တံခါးကေနတစ္ဆင့္ ဆိတ္ၿငိမ္လ်က္ရွိတဲ့ အခန္းေလးထဲကို ျဖာက်ေနတယ္.. အိပ္ေရးဝေနၿပီ ျဖစ္တဲ့မ်က္လံုးေတြက အလိုလိုပြင့္လာကာ သူ ႏိုးလာခဲ့ပါၿပီ.. နာရီကိုၾကည့္ေတာ့ 6:00 AM.. အင္း ညကေစာေစာ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တယ္ထင္ပါတယ္..


ရုတ္တရက္ သူ႔ႏွာဝမွာ ရင္းႏွီးၿပီးသား ျဖစ္တဲ့ ကိုယ္သင္းနံ႔ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးကို ရတာနဲ႔ သူခ်က္ခ်င္းေခါင္းကိုငဲ့ေစာင္းၾကည့္ေတာ့... Baek.. Baek က သူ႔ေဘးမွာ....အိပ္ယာခင္းစေပၚ ေခါင္းေလးေစာင္းၿပီး ကုတင္ေဘးမွာ ထိုင္ရက္ႀကီးေခြေခါက္အိပ္ေနေလရဲ႕.. Yeol အနည္းငယ္ အံ့ဩသြားမိတယ္.. Baek ကဘာလို႔ သူ႔အိပ္ယာေဘးေရာက္ေနတာလဲ... မေန႔ညက.. မေန႔ညက သူအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီးေနာက္ပိုင္း Baek ေရာက္လာခဲ့တာလား... ဒါဆို.. ဒါဆို. Baek ကသူ႔ကို စိတ္ပူလို႔လာခဲ့တာေပါ့.. ဟုတ္မဟုတ္မသိေပမယ့္ Baek က သူ႔ကို ဂရုစိုက္ေသးသားပဲ ဆိုတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ သူ႔ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုး ေႏြးေထြးသြားရၿပီး ၾကည္ႏူးမႈေလးျဖစ္လာခဲ့တယ္...

သူ႔ေဘးမွာ ေခါင္းေလးေစာင္းၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနရွာတဲ့ ေကာင္ေလးကို Yeol ျမတ္ႏိုးစြာနဲ႔ ေငးၾကည့္ေနမိတယ္... အိေပ်ာ့ေပ်ာ့ အညိဳေရာင္ဆံႏြယ္ေလးေတြက ကပိုကရိုေလးက်ေနသလို.. အိပ္ေပ်ာ္ေနတာေၾကာင့္ မွိတ္ထားတဲ့ မ်က္လံုးေလးဆီက မ်က္ေတာင္ရွည္ရွည္စင္းစင္းေလးေတြ.. ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ ႏွာတံေလးနဲ႔...ပါးမို႔ေလးေတြက ေရႊဝါေရာင္ေနျခည္ေလးေအာက္မွာ ေသြးေၾကာစိမ္းေလးေတြေပၚေအာင္ထိကို ျဖဴႏုဝင္းမြတ္ေနၿပီး.. ေနာက္ဆံုးကေတာ့ သူ႔ကို အဆြဲေဆာင္ဆံုးေသာ ပန္းႏုေရာင္ စိုအိေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးေတြ... ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔မွ ရင္ေတြက တဒိန္းဒိန္းေဆာင့္ခုန္လာျပန္တယ္... Aish.. ရူးေတာ့မွာပဲ... Chanyeol တစ္ေယာက္ အဲ့ဒီႏႈတ္ခမ္းပါးေလးေတြဆီမွ အၾကည့္မလႊဲႏိုင္ျဖစ္ေနေလရဲ႕.. Baek ဟာ သူ႔အတြက္ေတာ့ နံနက္ခင္းရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္ႏုႏုေလးေအာက္မွာ လွခ်င္တိုင္းလွေနတဲ့ အႏူးညံ့ဆံုးေသာ ပန္းေလးတစ္ပြင့္ပါပဲ... ဒီေကာင္ေလးကို သူက မထိရက္ မခူးဆြတ္ရက္သည္အထိ တန္ဖိုးထားျမတ္ႏိုးရပါသည္ဆိုလၽွင္ေတာ့ လြန္မယ္မထင္...

If For You....Where stories live. Discover now