Patent Groom

5.3K 260 5
                                    

Wedding...

မဂၤလာယူျကတဲ့အခ်ိန္ေပါ့...

အျပံဳးေတြ.. အေပ်ာ္ေတြ... ထိုအျပံဳးေတြျကားမွာ ရင္နွင့္ျပံဳးတာလည္းရွိမည္.. ျကြက္သား လႈပ္ရွားမႈနွင့္ ျပံဳးတာလည္း ရွိမည္.. ဘယ္လိုပဲျပံဳးပါေစ.. နႈတ္ခမ္းဖ်ားေတြ ေကြးသြားရစျမဲပဲ မို့လား..

အခ်စ္မွာလည္း ထိုကဲ့သို့ပင္..
နွလံုးသားနွင့္ ခ်စ္တာလည္း ရွိမည္.. မသိစိတ္ကို ယံုစားျပီး ခ်စ္တာလည္း ရွိမည္.. ဘယ္လိုပဲ ခ်စ္ပါေစ.. ခ်စ္တဲ့လူေရာ အခ်စ္ခံရတဲ့လူေရာ.. သက္ေရာက္မႈအနည္းနဲ့ အမ်ားေတာ့ရွိတာခ်ည္းပင္..

ထိုမဂၤလာခန္းမထဲတြင္ နွလံုးသားနွင့္ ခ်စ္ျပီး ျကြက္သားနွင့္ျပံဳးေနရေသာ လူတစ္ေယာက္ ရွိေလသည္..

သူ့မ်က္လံုးမ်ားက ပရိသတ္ဆီသို့သာ.. ထိုသူက မဂၤလာသတို့သား..

သတို့သမီးကေတာ့ သူ့ေဘးမွာ.. အားလံုးက လိုက္ဖက္လွသည္ဆိုျပီး ေကာင္းခ်ီးေပးေနေပမယ့္ သတို့သားကေတာ့ ထိုစကားမ်ားက နားဝဆီသို့ေတာင္မေရာက္.. ျကားခံ ေလဟာနယ္ထဲမွာပင္ေပ်ာက္ကြယ္သြားသေယာင္..

Baek ... သူဘယ္မွာလဲ?
အရာအားလံုး ရွင္းလင္းေတာ့မည့္ ေန့တြင္မွ သူဘာလို့ ေရာက္မလာေသးတာလဲ? Yeol နွစ္ပတ္လံုးလံုး ျကိဳးစားခဲ့ရသမ်ွ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းက Baek စိတ္ထဲမွာ ရွင္းလင္းသြားေစဖို့...

အခုေတာ့ျဖင့္ သက္ဆိုင္သူက ဘယ္ဆီဘယ္ဝယ္မွန္းမသိ.. မနက္အေစာကတည္းက staff ေတြ ဆြဲေခၚလာတာေျကာင့္ အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ puppy ေလးကို မနႈိးေတာ့ပဲ ထြက္လာခဲ့တာ သူမွားျပီထင္သည္.. Note ေလးတစ္ေစာင္ေတာင္မေရးခဲ့ရေပ.. ဒါ့အျပင္ Baek ကို ဒီwedding အေျကာင္းမေျပာရေသးပါ.. ေျပာမထြက္တာဆို ပိုမွန္မည္.. စိတ္မညစ္ေစခ်င္ပါ.. မ်က္နွာေတာ္ေလး ညွိဳးရင္ကို သူခက္ရခ်ည္ရဲ့ မဟုတ္လား..

ဒါေပမယ့္လည္း မေျပာခဲ့မိတာကိုပဲ အခုမွ Yeol ေနာင္တရပါသည္.. ဒီအခ်ိန္မွ သိရျခင္းက သူ့သက္ဆိုင္သူေလးကို ပိုနာက်င္ေစမယ္မွန္း သူသတိထားမိခဲ့သင့္သည္..

ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီပြဲမွာ Baek ကို သူရွိေစခ်င္သည္.. သူ့နွလံုးသားနွင့္ သက္ဆိုင္သူဟာ ဘယ္သူပါဆိုတာကို ေျကညာျခင္းအတြက္ Baek ကို ဒီမွာရွိေစ့ခ်င္သည္..

If For You....Where stories live. Discover now