Nightmare

4.3K 342 1
                                    


       မိုးစက္ေတြဟာ အၿငိဳးအေတးႀကီးစြာ သည္းသည္းမည္းမည္း ရြာခ်လို႔ေနသည္.. ေအးစိမ့္စိုစြတ္ေနေသာ ပတ္ဝန္းက်င္ေလဟာ သူ႔မ်က္ႏွာကို အရွိန္ျပင္းစြာ တိုက္ခတ္ေနတာမို႔ Baek ကိုယ္ေလး ခ်မ္းလြန္း၍ တုန္ယင္လာၿပီ..

       ေနေရာင္လံုးဝကြယ္ေပ်ာက္ေနေသာ ေကာင္းကင္က ညိဳ႕မႈိင္းေနသလို အရာအားလံုးသည္ သည္းထန္ေသာ မိုးစက္မ်ားေအာက္တြင္ ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာ အတိ..

      သူေျပးေနသည္.. ဒီအေဝးေျပးလမ္းမႀကီးေပၚမွာ  မိုးစက္ေရေပါက္ေတြၾကားမွာ မရပ္မနားဘဲ ေျပးေနမိသည္.. လၽွပ္စီးလက္သံ.. မိုးခ်ိန္းသံေတြရဲ႕ မာန္ထန္မႈအၾကား သူ႔ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြက ပို၍ေတာက္ေလာင္အားေကာင္းေနေပသည္.. စြတ္စို ေအးစိမ့္လာေပမယ့္ ငိုရလြန္းေသာ ဒီရင္ထဲက ႏွလံုးသားက သူကိုယ္တိုင္ေတာင္ ေသခ်ာမသိေသာ အရာတစ္ခုေၾကာင့္ ပူေလာင္ကာ နာက်င္ေနရၿပီ..

       " Baek!!!!  မိုးေတြရြာေနတယ္.. မင္းဖ်ားလိမ့္မယ္!! ငါ့ကို ရွင္းျပခြင့္ေလးေတာ့ ေပးပါကြာ.. "

      Yeol.. Yeol လိုက္လာသည္ပဲ.. ဒါေပမယ့္ ခုနက သူ.. noona နဲ႔..

       " ဟင့္အင္း!!!  သြား!!  ထြက္သြား!! ငါ့ေနာက္လိုက္မလာနဲ႔!! "

      ရွိဳက္သံစြက္၍ ဆို႔နင့္ေနေသာ အသံကို အားကုန္ျခစ္ကာ ေအာ္လိုက္မိသည္.. Baek ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္ေတြကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းပြတ္သုတ္ကာ ေျခလွမ္းေတြကို အရွိန္ျမႇင့္လိုက္သည္.. မ်က္ရည္စက္ေတြက တားမရဆီးမရ က်လာေနတာ ပါးေပၚက မိုးေရစက္ေတြႏွင့္ ေရာေထြးကုန္သည္..

      " Baek!!! ကား!!!!! "

      လမ္းခ်ိဳးတစ္ခုကို ေျပးဝင္လိုက္ခ်ိန္.. ေနာက္က Yeol အသံ.. သူရပ္ၿပီး လွည့္ၾကည့္လိုက္ခ်ိန္.. အၾကမ္းပတမ္းေမာင္းလာေသာ ကုန္အျပည့္တင္ထားတဲ့ ကားႀကီးတစ္စင္း..

       Baek ေၾကာင္၍ လမ္းမအလယ္မွာ ရပ္ေနမိကာ သူ႔ဆီ အရွိန္ျပင္းစြာ ေရြ႕လ်ားလာေသာ အရာကို မ်က္ရည္ေတြၾကားမွ မႈန္ျပျပသာ ျမင္ရသည္.. ထိုအရာႀကီးက တျဖည္းျဖည္းနီးကပ္လာၿပီ.. Baek တစ္ေယာက္ ထိတ္လန္႔သြားသည္.. ကား-ကားႀကီးတစ္စင္းပဲ..

If For You....Where stories live. Discover now