Soft Kiss

4.8K 364 1
                                    

     " ေရာ့!.. ဒီမွာ.. မင္းတို႔အိတ္.. ဒါဆို ငါသြားၿပီေနာ္.. Chanyeol ေနေကာင္းေအာင္အားေမြး.. Baekhyun ေကာပဲ.. "

     " Nae.. hyung.. "

      Manager hyung က သူတို႔ရဲ႕ အဝတ္အစားအိတ္ေတြကို ခ်ေပးၿပီး က်န္တဲ့ member ေတြနဲ႔ အတူတူ airport ကို ထြက္သြားေလရဲ႕.. Suho hyung ရဲ႕ စီမံမႈနဲ႔ Kai ေကာင္းမႈေၾကာင့္ အခုေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္တည္း Yeol ကြန္ဒိုခန္းထဲမွာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကရၿပီ.. ဘာကို ဘယ္လို ဘယ္ကစေျပာရမွန္းမသိတာေၾကာင့္ Yeol က Baek ကို ၾကည့္ရင္း ၿငိမ္ေနသလို Baek က်ေတာ့လည္း အိုးတို႔အမ္းတမ္း ရႈိးတို႔ရွန္႔တန္႔နဲ႔..

Baekhyun's pov:

       Baek  ကိုယ့္ဟာကိုယ္တစ္ေယာင္တည္း ေတြးေနမိသည္..* Aish.. အရင္တုန္းကလည္း 2 ေယာက္ 1 ခန္းေနဖူးတာပဲ.. ဘာမွမထူးဆန္းဘူး.. Baekhyun မင္းေလၽွာက္ေတြးမေနနဲ႔ေတာ့.. ahh.. ဒါေပမယ့္ အခုဟာက တကယ့္ကို ႏွစ္ေယာက္တည္းႀကီးေနရမွာ.. ဘယ္သူမွလဲ မရွိဘူး..* Baek က အမွန္ေတာ့ ဘာဘာညာညာကိစၥေတြ စိုးရိမ္ေနတာမဟုတ္ပါ.. Yeol ကို သူအႂကြင္းမဲ့ ယံုၾကည္တယ္ေလ.. အားလည္းကိုးတယ္.. ႏွစ္ေယာက္တည္းမို႔ ရင္ခုန္ေနတာေလးတစ္ခုပဲ..

       တေအာင့္ေနေတာ့ Yeol က လက္က နာရီကို ငံု႔ၾကည့္ရင္း Baekကို စကားစေျပာလိုက္ေတာ့သည္..

       " အာ.. Baek.. "

      ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ ကိုယ္ခ်ာခ်ာလည္ေနတုန္းမို႔ Yeol က သူ႔ကို ေခၚလိုက္တဲ့အခါ Baek ကိုယ္ေလး လန္႔ၿပီးတုန္တက္သြားသည္..

      " အင္..! ဘာ-ဘာလဲ.. "

     " ဪ.. အခု 5နာရီေတာင္ထိုးေတာ့မယ္... Baek.. ကိုယ္dinnerအတြက္ စီစဥ္ဖို႔ kitchen ထဲ ခဏဝင္လိုက္ဦးမယ္.. ဒီမွာ TV ၾကည့္ရင္းေစာင့္ေနေပါ့.. ok?.."

       သူ အဲ့လိုႀကီးက်ေတာ့ ဘဝင္မက်.. ဘယ့္ႏွယ္ ေနမေကာင္းတဲ့ Yeol ကို လုပ္ခိုင္းရမွာလဲ.. Yeol က အခုမွ အဖ်ားရွိန္ေသခါစရွိေသးတာ.. မျဖစ္ပါဘူး..

        " ဟင့္အင္း.. မင္းပဲ ထိုင္ေန.. ငါသြားလုပ္လိုက္ပါ့မယ္.. Dr. ေျပာထားတယ္.. ပင္ပန္း လို႔မျဖစ္ဘူး.. မင္းတစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ ငါ-ငါ-"

Chanyeol's pov:

       ေျပာရင္း ရင္ထဲဆို႔နင့္နာက်င္လာတာေၾကာင့္ Baek မ်က္ဝန္းေလးေတြမွာ ပုလဲဥေလးေတြ ခိုတြယ္လာသည္.. Yeol က Baekတစ္ေယာက္ငိုေတာ့မယ္ဆိုတာ သိတာေၾကာင့္ ေဖ်ာင္းဖ်ရေလသည္.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ Baek ရင္ထဲမွာ သူ႔အတြက္ စိတ္ပူေပးတယ္ဆိုရင္ပဲ Yeol အတြက္ လံုေလာက္ခဲ့ပါၿပီ.. တျခားဘာကိုမွ သူထပ္မေမၽွာ္လင့္ပါဘူး.. ဒီအတိုင္း သူ႔ဘက္က ခ်စ္ေနရရံုေလးတင္ကို ေက်နပ္ပါသည္..

If For You....Where stories live. Discover now