Painful

5.1K 344 7
                                    

       Baek တစ္ေယာက္ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ႏိုးလာၿပီး ေဘးဘက္က Yeol ရွိမယ့္ အိပ္ယာေပၚကို လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ လိုက္စမ္းမိသည္.. လဟာျပင္တစ္ခုသာ .. Yeol ရွိမေန.. အိပ္ခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ ေမွးစင္းေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေလးေတြ စိုးရိမ္မႈေၾကာင့္ပြင့္ဟသြားၿပီး ေငါက္ခနဲထထိုင္ကာ ဟိုဟိုဒီဒီ လွည့္ရွာေနမိစဥ္..

    " Morning.. Baek ဘာရွာေနတာလဲ? "

     Baekလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အိပ္ခန္းထဲကို breakfast ဗန္းေလးမရင္း အျပံဳးတစ္ခုနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ေသာ Yeol.. ခုမွပဲသက္ျပင္း ေငြ႕ေငြ႕ေလးခ်ႏိုင္ေတာ့သည္.. *အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထင္ေနတာ "Yeolသူ႔ကို တစ္ေယာက္တည္းမ်ားထားခဲ့ၿပီလားလို႔ေပါ့"..* စူးစမ္းသလိုၾကည့္ေနတဲ့ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြကို အျပံဳးေလးတစ္ခုနဲ႔ ကေလးေလးလို ေခါင္းယမ္းျပလိုက္ရင္း..

     " arrni.. morning ပါ.. Yeol.. အေစာႀကီးထသြားတာလား.. "

    " အင္း.. မင္းစားဖို႔ breakfast သြားျပင္တာေလ.. ေျခေထာက္ ဘယ္လိုေနေသးလဲ? "

     " ရပီ.. ေလၽွာက္လို႔ရသြားပါၿပီ.. "

     " ေတာ္ေသးတာေပါ့.. "

     Yeolက ဗန္းကို စားပြဲေပၚခ်ရင္း ကုတင္ေဘးဝင္ထိုင္ေတာ့ Baek က သူ႔ကို မ်က္လံုးေလး ေပကလပ္ ေပကလပ္နဲ႔ ၾကည့္ေနေလသည္..

       အိပ္ယာထကာစမို႔ Baek ဆံပင္ေလးေတြက ဟိုေထာင္ ဒီေထာင္နဲ႔ ရႈပ္ပြေနၿပီး မ်က္ခြံေလးေတြက ပါးျပင္ေလးေတြအတိုင္းပဲ ခပ္မို႔မို႔ေလးျဖစ္ေနတာ အိပ္ေရးဝထားေၾကာင္းထင္ရွားသည္.. ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကလည္း ထံုးစံအတိုင္း ပန္းေသြးေရာင္ႏုႏုေလး ႂကြေနေတာ့ Yeolတစ္ေယာက္ၾကည့္ေနရင္း ႏွလံုးသားက ေဗြထေဖာက္ျပန္ၿပီေပါ့.. ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို Yeol လက္ဖဝါးတစ္ဖက္ Baek နဖူးျပင္ေလးေပၚေရာက္လာကာ..

     "  မွန္း.. အာ.. အဖ်ားက်သြားၿပီပဲ.. ေဆးေတာ့ေသာက္ရဦးမယ္.. "

     " ဟင္  ငါဖ်ားလို႔လား.. "

     " အင္း.. မင္းမေန႔ညက ဖ်ားေနတယ္.. အာ့ေၾကာင့္ ကိုယ္ေရပတ္တိုက္ေပးၿပီး ေဆးတိုက္ထားတာ.."

     ** ေရပတ္တိုက္ေပးတာ.. ဗုေဒၶါ!! ** Baek ကိုယ့္ကုိကုိယ္ျပန္ငံု႔ၾကည့္ေတာ့ မေန႔ညက ဝတ္အိပ္တဲ့ အဝတ္အစားမဟုတ္.. အာ့  အာ့ဆို.. Yeol.. Yeol က သူ႔ကို အဝတ္အစားေတြ အကုန္ခၽြတ္ၿပီး.. andwe!!

If For You....Where stories live. Discover now