" Baekhyuniee အခြံႏႊာေပးကြာ.."
Baek သက္ျပင္းခ်ရင္း ေဘးနားမွာ အတင္းတိုးကပ္ထိုင္ေနတဲ့ noona ကို ငဲ့ၾကည့္ လိုက္တယ္.. noona က သူ႔ပခံုးတစ္ဖက္ေပၚကို လက္တစ္ဖက္တင္ထားရင္း တစ္ဖက္ကလည္း တစ္ထြာေလာက္ရွိတဲ့ ငွက္ေပ်ာသီးကို သူ႔ကို ထိုးေပးေနတယ္..
" noona ရယ္.. ကေလးလည္းမဟုတ္ဘဲနဲ႔.. "
" အဟင္း ကေလးမဟုတ္လို႔ပဲ မင္းကို ႏႊာခိုင္းေနတာေပါ့ကြာ.. ဘယ္မိန္းကေလးမဆို ကိုယ့္ရည္းစားေခ်ာေခ်ာေလးက အေသးအဖြဲေလးကအစ ဂရုစိုက္တာခံခ်င္တာပဲဟာကို ေနာ္.. Chanyeol ရယ္ "
Member ေတြ အမ်ားႀကီးစုထိုင္ေနတဲ့ ၾကားက Yeol ကိုပဲ ေရြးေမးတာ ဘာသေဘာပါလိမ့္..Baek မ်က္ႏွာပ်က္သြားတယ္.. member ေတြကို အားနာတာလည္းပါတာေပါ့.. ေနာက္ၿပီး Yeol... Yeol မ်က္ႏွာေလးက ခုထိကိုလန္းလန္းဆန္းဆန္း မရွိဘဲ ညႇိဳးေရာ္ေနကာ သူကိုၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ သူ႔ရင္ထဲမွာ တင္းၾကပ္သြားတယ္.. ဘာလဲကြာ.. လာျပန္ၿပီ.. ဒီfeelingႀကီး...
ဒါေပမယ့္.. ကားပါကင္တုန္းက ျမင္ကြင္းက မ်က္ဝန္းထဲ ျပန္ျမင္လာေတာ့ Yeol ကို နည္းနည္းေတာ့တင္းသြားတယ္.. အဲဒါေၾကာင့္.. မဲ့ျပံဳးေလးတစ္ခုကို မသိမသာျပံဳးလိုက္ရင္း noona လက္ထဲက ငွက္ေပ်ာသီးကိုယူၿပီး က်က်နနအခြံႏႊာေပးလိုက္ေတာ့ noona က ေက်နပ္သြားတဲ့ပံုနဲ႔..
" Aigoo.. noona Baekyunie ေလး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းခ်က္.. "
ကေလးေလးတစ္ေယာက္ကို စသလိုပံုမ်ိဳးနဲ႔ သူ႔ပါးကို လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ဆြဲလိုက္ေတာ့ Baek တြန္႔ခနဲျဖစ္သြားၿပီး တစ္စံုတစ္ခုကို ျပန္တမ္းတမိတယ္.. ဒီအျပဳအမူမ်ိဳးဟာ အရင္တုန္းက Yeol နဲ႔ စကားၿပိဳင္ေျပာတဲ့အခါ Yeol ႏိုင္သြားလို႔ သူဆူပုပ္ၿပီး စိတ္ေကာက္ေနရင္ Yeol က အျမဲတမ္း သူ႔ပါးေလူတစ္ဖက္ကို ဒီလိုပဲ ဖြဖြေလး ဆြဲလိမ္ေနက်.. noona လုပ္တာလည္း နာေတာ့မနာ.. ဒါေပမယ့္ သိမ္ေမြ႕ညင္သာပံုခ်င္းက် မတူသလိုမ်ိဳးရင္ထဲမွာ ခံစားေနရတာ ဘာ့ေၾကာင့္ပါလိမ့္..
Chanyeol မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္တယ္.. မဟုတ္ရင္ မ်က္ဝန္းေတြထဲက ပုလဲေတြ စၿပီး ရစ္သိုင္းေနတာကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတဲ့ Baek တို႔စံုတြဲ ျမင္သြားရင္ မေကာင္းဘူးေလ.. သူမ်ားအတြဲၾကည္ႏူးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္ ေယာက္က လာငိုေနရင္ ဘယ္ၾကည္ပါ့မလဲေနာ္..သူ႔အျဖစ္က ေဘးကေန ျမင္သာျမင္ရၿပီး တားပိုင္ခြင့္မရွိတဲ့သူ...
YOU ARE READING
If For You....
FanfictionWe are just friends... Can't you more than that? CB (Yaoi) *Baek နဲ႔ Teyeon * caseျဖစ္တုန္းကေရးထားတဲ့ficေလးပါ အားလံုးက သာသာ့စိတ္ကူးသက္သက္ပါေနာ္ ❤️