10. Bölüm

246 183 28
                                    

Söylediğim son söz onu bayağı etkilemiş olmalıydı bir süre yüzüme bakıp yavaş yavaş adımlarla gelip yanıma oturdu. Birlikte kahvelerimizi yudumluyorduk yıldızlar o kadar parlaktılarki ışıklar olmasa bile ortamı tamamen aydınlatabilirdi.

"Yağmur bu Poyraz senin peşini neden bırakmıyor? "

"Önemli bir sorun yok ."

"Yağmur ben seninle dertlerimi paylaştım lütfen seninde benimle paylaşmanı istiyorum."

"Bunu karşılıklı mı yapmıştık ben öyle bir şey hatırlamıyorum! "

"Hayır ama paylaşmanı isterim"

Bir iki dakika düşündüm aslında doğru söylüyordu o benimle paylaşmıştı bu demek oluyorduki bana güveniyordu bende artık güvenip bir şeyler yapmalıydım.

"Poyraz beni sadece arkadaş olarak değil farklı bir şekilde seviyormuş, ve benimle çıkmak istediğini söyledi ama ben onu sevmiyorum ve bu teklifi kabul etmedim."

"Biliyordum böyle bir şey olduğunu belliydi zaten hareketlerinden."

"Ve şuan kendisini benim sevgilimmiş gibi önemsiyor sürekli önüme çıkıyor ve benim kararlarıma karışan insanlardan hiç hoşlanmam."

"Eğer seni rahatsız edici tavırları varsa lütfen söyle"

"Ben kendim halledebilirim Uraz hem eninde sonunda bırakacak. "

"Sen öyle diyorsan öyle olsun ama en ufak değişik hareketinde arkadaşımı korumak benim hakkım değilmi?"

"Aslında bu şekilde bir hakkın olduğunu sanmıyorum ama neyse "

Biraz gülümseyip kahvesini yudumlamaya devam etti. Benim kahvem bittiğinde artık odama çıkmalıydım.

"Sana iyi geceler ben odaya çıkıyorum. "

"İyi geceler ben biraz daha kalıcam arkadaşımm."

İlerleyip otele girdim ardından kahve bardağını çöpe atıp asansörü çağırdım. Binip bizim kata çıktım kapıyı hafifçe tıklattım çünkü Cansu uyuyor olabilirdi. Aleyna kapıyı açtığında yavaşça içeri girip kapıyı kapattım. Botlarımı ve montumu çıkarıp televizyonu açtım.

"Yağmur Poyraz la aranda neler oluyor niye bizimle paylaşmıyorsun ?"

Aslında Aleyna haklıydı bu dönem biraz arkadaşlarımı boşlamıştım.

"Özür dilerim Aleyna bu aralar biraz sizi boşladım ama her şeyin geçerli bir sebebi var."

"Anlat o zaman "

"Tamam anlatıyorum, Poyraz ı sevmiyorum ve o benimle sevgili olmak istiyor ve beni bu duruma zorluyor bende tabi ki sevmediğim biriyle sevgili olmuyorum. İşte sebep bu ve sürekli yoluma taş koyuyor sanki beni takip ediyor ."

"Poyraz dan bahsediyoruz Yağmur bu çocuğu hiç tanıyamadıkmı biz normalde hiç böyle bir insan değildir. Ama eğer sana bir şey yapacak olursa hemen bize söylüyorsun tamammı?"

"Tamam "bıkkın bir şekilde onaylandıktan sonra Aleyna nın gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Eee Uraz la nasıl gidiyo? "

"Uraz la giden bir şey yok sadece arkadaşım hem siz demedinizmi o zengin züppesi güvenilmez diye "

"Dedik ama bilmem "

"Bilmem falan yok bu konu burada kapandı. "

Sonra aklıma o olay geldi Urazın üzerine düştüğüm an . Aklıma gelince bir anda yüzümde bir tebessüm olmuştuki Aleyna nın gözünden kaçmadı.

KAR TUTULMASI •ARA VERİLDİ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin