~2 GÜN SONRA~
İşte o gün gelmişti . Bugün buradan gidiyorduk. Son iki gündür hiç bir şey yapmamıştım. Şimdi düşündüğüm tek şey aileme ne anlatacağımdı, evde beni "arka sokakları "aratmayacak bir sorgu sahnesi bekliyordu. Otobüsün kalkmasına sadece bir saat kalmıştı. Balkonda üzerimde montum son 10 günde yaşadığım olayları gözümün önünden geçiriyordum. Hayatımda hiç bu kadar heyecan korku ve maceralı on günü geçirdiğimi hatırlamıyorum. Bavulumu hazırlayıp dolabın yanına koymuştum. Balkondan içeri girip kızları izlemeye başladım . Cansu bir yandan hazırlanıyor bir yandan makyaj yapıyordu. Aleyna ise ayakkabısının bağcını bağlamak için uğraşıyordu. Üçümüzünde aynı anda telefonlarına bildirim geldi artık bildirim sesinden bile korkuyordum. Telefona baktığımda tahmin ettiğim gibi okul gurubundan gelmişti. Şevket Hoca herkesin on dakika içinde aşağıda bulunması gerektiği ile ilgili bir mesaj yazmıştı. Kızlarla bavulları alıp kapıdan çıktık son kez etrafa baktım iyi kötü bir sürü anı bırakmıştı burası bana. Asansöre bindiğimizde Cansu ;
"Ya keşke bitmeseydi şu tatil ne kadar güzel derslerden uzak."
Aleyna Cansu ya gözlerini devirerek.
"Cansu üniversite okumayı düşünmüyorsun herhalde? "
"Tabi ki okuyacağım kızım moda tasarım."
"Kızlar yeter artık hadi geldik zaten yürüyün. "
Bu konuya el atmasaydım eminim iki saat sürerdi. Neredeyse tüm öğrenciler gelmişti . Şevket Hoca biraz sesini yükseltip konuşmaya başladı."Evet çocuklar tatilimizin sonuna geldik eminim hepiniz için çok güzel bir tatil olmuştur. Otobüslerimizde 4-5 kişilik koltuk boştu fakat otobüsleri arıza yapan başka bir grup arkadaşlarımızdan bazıları bizim otobüslere gelecekler o yüzden bir kaç kişi benim arabama binebilir."
Otobüsler yavaş yavaş dolmaya başlamışken biz kızlarla en arkadan yürüyorduk. Siyah iki araba otelin önüne gelmişti. Arabanın içinden şoför olduğunu düşündüğüm kişi indi ve arkamdan gelen Urazın bavulunu alıp bagaja yerleştirdi. Diğer arabadan inen kişi ise Tuna ve Akının bavulunu alıp arabaya götürdü. Otobüsler tıklım tıklım olmuşken Çağlar otobüsün içerisine girip yer aramaya başlamıştı.
"Maalesef otobüslerde yer kalmamış. "Çağların söylediğiyle keşke sallana sallana yürüyeceğime koşarak otobüse ilk binseydim düşüncesi kafama dank etmişti. Bu durumu fark etmiş olmalıki Uraz bizden tarafa doğru yürüyordu. Gözüm ondan alıp etrafta gezdirmeye başladığımda az ileride Baranın Poyraz la konuştuğunu fark ettim. Tabi çocuğun hiç bir olaydan haberi yoktu ve ona bu konu dada kızma hakkım yoktu.
"Bir kaç kişi bizim arabalara gelebilir."Urazın söylediğiyle Aleyna ve Cansunun gözleri de bana dikildi ve sürekli Urazla gitmem için bana kaş göz yapıp duruyorlardı. Şevket Hoca koşa koşa geliyordu.
"Çocuklar bir kaç kişi benim arabamla gelicek " Uraz da sanki bu fırsatı arıyormuşçasına;
"Hocam bizim araçlarla da gidebilir bir kaç kişi "
"Aslında olur Uraz ,bir kaç kişi de Urazın aracına geçsin. "
Uraz bunu duyunca gözleri ışıldamaya başladı . Aleyna da kulağıma eğilip."Yağmur hadi git Urazla biz Şevket hocayla geliriz. "
Biraz düşündüm aslında gitsem bir şey olmazdı.
"Peki Uraz ben gelebilirmiyim? "
"Tabi ki Yağmur hadi geç."deyip arabayı gösterdi elimden bavulumu alıp bagaja koydu . Sonra benim kapımı açıp benim binmem için geri çekildi o sırada o korkmama sebep olan bakışlar yine üzerimdeydi. Poyraz tam karşımızda bize bakıyordu. Git gide daha da korkutuyordu bu çocuk beni . Urazın seslenişiyle kendime geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TUTULMASI •ARA VERİLDİ•
Teen FictionHayatının bir çoğu ev ile okul arasında geçen Yağmur zengin bir "ukalanın"hayatına girmesiyle nasıl değişiklikiler yaşayacak. Ona saplantılı haline gelen en yakın arkadaşlarından biri bu aşk hikayesinde nasıl bir rol oynayacak. Notların ve mesajları...