KISIM 12

3.5K 338 92
                                    


Sarp buraya taşınalı üç gün olmuştu. Hasret gidermek ister gibi her dakikamızı beraber geçiriyorduk, resmen okula gitmek için motivasyonum olmuştu. Her teneffüs beraberdik ve Selinde bize eşlik ediyordu. Selin ile Sarp çok iyi anlaşmıştı. Onların da böyle iyi arkadaş olması beni çok mutlu ediyordu.

Kışın sonlarında olmamıza rağmen yazdan bir gün yaşıyor gibiydik. Hava ışıl ışıldı. Okulda on ikinci sınıf hocalarının toplantısı olduğundan dersler boştu ve bahçede bu güzel havanın tadını çıkartıyorduk. Oturduğumuz bankta bir yanımda Sarp bir yanımda Selin vardı. Sarp'la eski eğlenceli anılarımızdan bahsediyor koca koca kahkahalar atıyorduk. Muhabbetin koyulaştığı sırada Cenk tam karşımda belirdi.

''Merhabalar millet. Baktım çok eğleniyorsunuz ben de biraz gülerim belki diye yanınıza geldim.'' Cenk'e samimi bir gülüş attım. Cenk Sarp'ı yeni fark etmiş gibi ona bakıp elini uzattı.

''Merhaba ben Cenk. Okula yeni gelmişsin herhalde.'' Sarp gülümseyişini hafifletip ona uzanan ele baktı. Cenk'ten pek hoşlanmıyordu çünkü o da Erşan'ın arkadaşıydı. Yine de beni kırmak istemediğinden olacak elini uzatıp Cenk'in elini sıktı.

''Sarp bilader memnun oldum.'' Cenk bu pekte samimi olmayan tokalaşmadan sonra bana döndü.

''Bir sıkıntı olmadı değil mi? Geçen akşamdan sonra yani. Bizden biriyle görülme diye pek yanına uğramadım. Umarım yanlış anlamıyorsundur.''

Birkaç gündür Erşan bana hiç bulaşmamıştı. Hatta denk geldiğimizde mümkün mertebe benden uzaklaşıyordu. Bunun benzerini Asrın'da yapıyordu. Demek nedeni benim yanlarında görülüp tehlikeye daha da çekilmemi istememeleriydi.

''Hayır Cenk'cim hiçbir problem yok. Bence siz boşuna ortalığı velveleye verdiniz.'' Cenk küçümseyici bir yüz ifadesiyle öylece baktı.

''Pek öyle sayılmaz Ferda. Sarp'ın gelişi olayları değiştirdi sadece. Yani Erşan'ın kız arkadaşı olamayacağını kesinleşti.'' Merakla açıldı gözlerim

''Nasıl kesinleştirdi anlayamadım. Sarp'ın bu konula hiçbir alakası yok Cenk.''

''Devamlı Sarplasın Ferda, sence Erşan'ın kız arkadaşı olsan yanında devamlı başka bir erkek olabilir mi?'' Mantıklı gelmişti. Erşan sevgilim olsa yanımdan ayrılsın istemezdim. İçim Erşan sevgilim olması fikriyle bir miktar şenlendiğinde derin bir nefes verip kontrolü tekrar mantığıma devrettim.

''Haklısın Cenk, hadi gel bize katıl o zaman.'' Cenk yandaki bankı karşımıza çekip oturunca Sarp'ta bizi sıkıştırmamak adına onun yanına geçmişti ve koyu bir sohbetin içine dalmıştık. Selin ve ben kahkahalar atıyor Cenk ve Sarp da bizi daha çok eğlendirecek şeyler anlatıyordu. Sarp içecek bir şeyler almak için okula girerken bende onu izliyordum. İçim ona duyduğum minnetle doluydu. O sırada Sarp'tan boşalan yere bir fotoğraf zarfının atılmasıyla irkilip başımda dikilen kişiye döndüm.

Erşan başımda durmuş gözleriyle almam için zarfı gösteriyordu.

''Ne bu Erşan?'' Erşan pekte tatlı olmayan bir bakışla

''Aç'' dedi. Zarfı elime alıp açtım ve fotoğrafları teker teker inceledim. Sarpla kafede, okulda, caddede, AVM de kısaca her yerde fotoğraflarımız vardı. Bazılarında o bana belimden sarılmış yürüyorduk, bazılarında o önündeki tatlı tabağından bana bir çatal uzatıyordu. En sonuncu fotoğrafta ise o geceden Erşan'la olan fotoğrafım vardı. Onu elime aldığım sırada Erşan ''Arkasını oku.'' Dedi.

Ben şaşkınlıkla ne yapacağımı bilememiş bir şekilde onun komutlarına biat ediyordum. Fotoğrafı çevirdiğimde arkasında ki el yazısını okumaya başladım.

KALENDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin