Alby katsoi sinua ja sitten lähti rakennusesta. Odotit hetken ja sitten avasit oven suihkukäytävälle.
"Hei?" Thomas huusi suihkustaan. "Hei" sanoit takaisin.
"Ai sinä. Tiesin, että tulisit vielä juttelemaan. Ei hätää, täällä ei ole muita." Thomas huusi.
"Kävitkö jo tänään suihkussa?" hän kysyi.
"Joo, olen käynyt. " sanoit ja kävelit Thomasin suihkukopin taakse. "Thomas kurkkasi kopista ulos alusvaatteillaan." Oletko varma, ettet halua tulla uudestaan? En ole vielä aloittanut." hän katsoi sinua. Ensin mietit, mutta sitten tajusit, mitä hän yritti sanoa.
"No, jos seura kelpaa." sanoit ja hymyilit Thomasille. Hän avasi oven kokonaan ja astuit sisään, sitten suutelit häntä taas. Otit paitasi pois. Thomas väänsi vahingossa suihkun päälle ja molemmat kastuitte läpimäriksi. Nauroitte ja hän jatkoi sinun suutelemistasi. Hymyilit samalla kun suutelit häntä. Silloin suihkukäytävän ovi avautui. Thomas nousi suihkun penkille ja kurkkasi seinän yli.
"Pirun Alby, aikookohan hän aina keskeyttää meidät." Thomas kuiskasi. Kiipesit hänen viereensä. Alby käveli käytävällä.
"Hei, Thomas oletko vielä siellä?" hän kysyi kävellessään käytävällä.
"Umm joo, olen." Silloin putosit penkiltä.
"Auts" sanoit hiljaa.
"Thomas... Tiedätkö missä y/n on?" Alby sanoi hyvin epäilevästi.
"paska" Thomas kuiskasi. siinä vaiheessa Thomas oli vääntänyt suihkun pois päältä.
"Ei.. En tiedä." Thomas sopersi.
"Mutta olin kuulevani.. Hmm" Alby sanoi. Sydämmesi hakkasi tuhatta ja sataa. Alby varmasti aavisti kaiken. Sitten tajusit, että voisit kiivetä viereiseen suihkukoppiin.
"psst, Thomas, auta" Sanoit niin hiljaa kun pystyit.
"Thomas... Avaa ovi." Alby käski. "M-mutta olen puolialasti." Thomas sopersi. Hän viittoi minua kiipeämään nopeammin.
"Avaat silti oven NYT!" Alby kuulosti hieman vihaiselta.
"Okei, okei, minä avaan." Thomas sano sen yhtäkkiä tyynesti, vaikka oli kuulostanut kymmenen sekuntia sitten siltä, että olisi paskonut housuunsa jännetyksestä. Thomas avasi oven. Olit juuri ja juuri ehtinyt viereiseen koppiin. Alby oli hetken hiljaa.
"Mmm, anteeksi, saatoin vain ylireagoida, olen oikeasti pahoillani." Alby sanoi häkeltyneenä. Thomas nauroi.
"Luulitko että minä ja y/n olisimme olleet... Naurettavaa." Thomas kikatti. "Thomas." Alby sanoi vakavissaan. "aivan" Thomas lopetti nauramisen. "Sääntöni oli hyvin selvä. Tuntuu silti kun sinä ja Newt molemmat yrittäisivät rikkoa säännön tarkoituksella. Se häiritsee minua." Alby sanoi ja huokaisi.
"Minä ja Newt, kuinka niin Newt?" Thomas ihmetteli. Nielaisit ja mietit, että mitä Alby sanoisi seuraavaksi.
"Y/n meni helvettii soikoon nukkumaan samaan sänkyyn Newtin kanssa yöllä, eikä siirtynyt. En silti tiedä, oliko yhtään parempi siirtää häntä sinun viereen nukkumaan." Alby mietti.
"Ai" Thomas naurahti säälittävästi. Halusit vain päästä selittämään Thomasille, että et ollut mennyt Newtin viereen tarkoituksella.
"Voit luottaa minuun." Thomas sanoi ja kuulosti vastuulliselta. Sitten hän sulki suihkunsa oven ja puki vaatteet päälleen. Kurkkasit seinän yli Thomasin luo ja yritit hymyillä mahdollisimman aidosti, mutta Thomas vain katsoi sinua, pyöritti silmiään ja lähti surullisesti pois. Sinulle tuli suunnattoman paha mieli. Hiivit mahdollisimman hiljaa ulos suihkukäytävältä. Sitten juoksit ja etsit Thomasia, kunnes näit hänet. Juoksit melkein hänen luokseen, mutta Newt huusi sinua hän matkan päästä ja juoksi luoksesi. Silloin Thomas katsoi sinua ja lähti taas juoksemaan.
"Paska paska paska paska!" mietit. Tällä hetkellä halusit puhua vain Thomasille, mutta hymyilit silti Newtille, nii kuin yleensä.
"Hei y/n, en mene vielä huomennakaan töihin joten saamme taas olla kahden. Wau." Newt sanoi ja nauroi.
"Kiva, mutta Thomas on suuttunut minulle, joten saanko mennä hänän peräänsä? Anteeksi." Sanoit haikeasti. "Ai, toki. Mene vain." Newt sanoi hiukan apeana. Sitten hän laittoi kätensä olkapäällesi ja sitten lähti. Juoksit heti etsimään Thomasia ja löysit hänet melkein heti erään mökin takaa.
"Thomas, Alby sanoi asian eri lailla. En mennyt tarkoituksella Newtin viereen, lupaan sen." Thomas katsoi maahan surullisena.
"Miten niin voi käydä vahingossa? Ja vaikka olisikin ollut vahinko, olen melko varma, että välillänne tapahtui jotain eilen, olitte koko päivän kahestaan." Thomas selkeästi vältteli katsekontaktia. Istuit häntä vastapäätä.
"Kuule, tipuin hänen viereensä unissani ja ei, meidän välillämme ei tapahtunut eilen mitään erikoista." Thomas vihdoin katsoi sinua silmiin. "Oletko varma..." Thomas katsoi taas maahan." Nostit sormellasi Thomasin leukaa ylöspäin ja suutelit häntä. "Vaikka Newt on mukava ja juttelee minulle paljon, olet ainoa, jonka kanssa haluan jakaa suihkun." naurahdit
"Ainoa jonka kanssa haluan olla." Jatkoit. Et tiennyt oliko se täysin totta, mutta et halunnut menettää Thomasia. Sitten hän vihdoin hymyili ja suuteli sinua.
"Tule mennään iltapalalle." Hän sanoi. Sitten hän nosti sinut ylös ja matkasitte Paistinpannun mökille. Siellä oli taas monia aukiolaisia syömässä, myös Newt. Thomas meni hakemaan teille ruokaa ja istuit pöytään. Newt koputti olkapäätäsi ja kysyi:
"Saitteko sovittua?" Newt hymyili "Joo, saatiin. Kaikki on nyt hyvin." selitit.
"Mistäs moinen riita syntyi?" Newt kysyi.
"Umm.. Se oli enemmänkin tyhmä kina, ei muuta." Silloin Thomas tuli. "Hei Newt." Thomas huikkasi ja istui viereesi. Newt nyökkäsi.
"No, minä menen tästä takaisin syömään. Muuten y/n, harmi, kun et saa enää nukkua sisällä." Newt naurahti ja vinkkasi silmää.
"Haha" Sanoit sarkastisesti ja sitten nauroit oikeata naurua, sitten Newt meni omalle paikalleen. Thomas oli vain hiljaa ja tuijotti ruokaansa.
"Älä tuosta välitä, se on vain läppää." Sanoit ja törkkäsit Thomasia olkapäähän.
"Hei, olihan se nyt huvittavaa-"
"Mutta kun olen VARMA, että hän pitää sinusta." Thomas tiuskaisi. "Anteeksi." hän rauhoittui.
"Ei se mitään." Sanoit ja otit Thomasia kädestä kiinni pöydän alla. Sitten hän taas hymyili.
Syötyänne toivotitte kaikille hyvää yötä ja lähditte nukkumaan. Menitte vierekkäin makaamaan makuupusseihinne ja katsoitte toisianne. Sitten otitte varovasti toistenne käsistä kiinni.
"UUUU" Kuului Chuckin kimeä vinkaisu. Hän oli kurottautunut Thomasin olan yli.
"Pieni paska eikö sun pitäis nukkua." Thomas kuiskasi. Chuck hihitti ja meni takaisin makaamaan. Irrotit kätesi ja Thomas katsoi sinua kysyvästi.
"Ehkä näin on parempi nyt." sinä sanoit ja toivotitte hyvät yöt toisillenne, sitten menitte nukkumaan.
YOU ARE READING
The maze runner-Ainoa tyttö
Fanfiction"Rakastan sinua, anteeksi" "Rakastan sinua myös, anteeksi" Aluksi on pieni paniikki, kun päädyt paikkaan, jossa sinua ympäröi monia kymmeniä teinipoikia ja muistat menneisyydestäsi vain oman nimesi, mutta pian aukio alkaa tuntumaan kotoisalta. Myö...