Kedves új naplóm!
Már nem tudom hányadik naplómat veszem meg az életem során, de sajnos csak itt tudom megosztani a gondolataimat. Szóval...Choi Aria a nevem, van egy macskám, akit Poppynak hívnak. Az édesapám koreai, az édesanyám új-zélandi. 1995-ben születtem, már ez egy fura jel hogy egy 26 évesnek kell egy napló. Ez egy probléma. A szüleimmel nehezen tudom megbeszélni a gondolataimat. Elridegültünk egymástól. Az iskolában is csak egy barátom volt, Ava. Tiszteltük és megértettük egymás gondolatait! De a gimi után megszakadt a kapcsolatunk, mert párra talált. Össze is házasodtak, és meg se hívott az esküvőre. Így hát kedves naplóm csak rád számíthatok. Nos szeretnék beszélni neked egy kedvenc "tinikori" bandámról...
Az írásomat egy kopogás zavarta meg. Lehet megérkezett a csomagom! Kinyitottam az ajtót, és a futárral találtam szemben magam. Aláírtam amit kellett, és leraktam az asztalomra a dobozt. Hoztam egy szikét, és kibontottam. Poppy is felugrott az asztalra, ellenőrizve a dobozt. A csomag tartalma egy BTS-es lightstick volt, és 2 db póló. A srácokat a debüt óta ismerem, és nagy rajongójuk vagyok. Sajnos egyik koncertjükön se voltam, mert a szüleim a suli miatt nem engedték. "Rossz jegyekkel nem fogsz elérni semmit az életben."- vágták hozzá a fejemhez. Szomorú voltam, de hű A.R.M.Y.
Most kivételesen nem raktam be rögtön a szennyesbe a megvett cuccokat, hanem levágtam az árcédulát és felvettem az egyiket. A stickbe elemet raktam, és bekapcsoltam. BTS-es cuccok vásárlása: pipa! Örültem neki, hisz még soha az életben nem vettem semmilyen menő cuccot. Leültem a TV elé és bekapcsoltam, várva a pillanatot, hogy a fiúk mikor lépnek fel. Pár perc múlva már láttam is őket, elkezdték a DNA c. dalt is. Nagyon jól tudnak táncolni a fiúk, de csak egy emberre tudtam koncentrálni. A swag Sugara. Ő volt az első tag, aki bejött nekem. Belé is voltam habarodva. De ez már a múlté! Még előadtak 2 számot, de csak a telefonomon néztem a híreket. De egyen meg voltam lepődve:
Rendkívüli hír!: Post Malone Szöulba jön, hogy bemutassák a BTS egyik tagjával, Sugaval a közös dalukat!
Post Malone nem az egyik kedvencem, de jól rappel. A közös dalukat is meghallgattam, azóta is a top listámon van. Örülök neki, hogy meglátogatja szerény kis hazánkat!
Hanam belvárosában van egy eldugott kis stúdió, ahol több nyelvre fordítjuk a külföldi lakosoknak a híreket, programokat. Ez az én munkahelyem. Nos, én angol és kínai fordításban játszok "magas" szerepet. Jó a kolléga közösség is, de egy haver barátom sincs. A főnökömről ne is beszéljünk...Ő egy kőbunkó!
A körülöttem lévő embereket egy szokásos "jó reggelt"-tel köszöntöm. Lerakom a kávémat az asztalra, és megnézem az emaileket. Sunhee, a lomha titkárnő közben megszólít engem:
-Aria, a főnök hívat...
-Köszönöm hogy szóltál! - ezt már biztos nem hallotta, mert rögtön elsuhant. Nem hittem volna hogy ilyen gyors.
Felmegyek lifttel az irodába. Lehet megint valami felesleges dolog miatt hív fel. Vagy azért, hogy menjek el neki kávéért a sarki kávézóba, vagy hozzak neki chipset. Inkább ugráltatta volna a kis titkárnőcskéjét, hisz vele kavar.
Szokásosan a lábát az asztalra rakta fel, és ugyanazt a fejet vágja. Flegma, de gúnyos. Rám nézett, és azt mondta:
-Ki van rúgva.
Úgy fejbe rúgtam volna akkor, de képes engem feljelenteni.
-Rendben, akkor viszlát és sok boldogságot Sunheevel! - azzal megfordultam, és az iroda felé vettem az irányt összepakolni.
A főnök helyettes mellette csak kikerekedett szemekkel nézett maga elé.
Gyorsan összepakoltam cuccaimat, közben odajöttek hozzám néhányan búcsúzkodni, ami jól esett. De alapból nem éreztem magam jól. Már kellett a rendszerfrissítés. Csak mégis hogyan fogok találni magamnak új munkát?
Elkókadva tértem haza, és Poppy fogadott. A lábamhoz bújt, majd felemeltem és leültem a kanapéra.
-Poppy, csak veled beszélgethetek. Egy ideig együtt leszünk, és főzök, mosok, takarítok. Mondjuk elvonási tüneteim vannak, hisz egy macskával beszélek! De tartsd ezt titokban hogy itthon leszek, mert a szüleim rá fognak jönni hogy mi a helyzet. - puszit nyomtam az orrára, és útjára engedtem a lakásban.
A laptopomon nézelődtem állásinterjúk után. Valami fordítással legyen kapcsolatos, mert azt szeretem. Ez a munkám, másnak fordítok! Vagyis volt...De lesz! Legyek idegenvezető? Nem, nem szeretek a +40 fokos melegben városokba járkálni, közben tájékoztatnom kell minden turistát 3 m-ként az ott látottakról. Valami megütötte a szemem...Egy olyan állás. ahol TV műsorban kell egy adott külföldi személlyel ülök, és fordítani a műsor vezetőnek, vagy más hírességeknek segíteni. Na erre benevezek! Rá is kattintottam az önéletrajz és adatok beírására, meg is csináltam szépen lassan. Olyan 2 nap múlva a válasz megérkezhet.
Legszívesebben aludni volt kedvem, mint mindig. A nagy swag Suga, aki minden egyes munka után aludni akar.
Daebak!Miután lejöttünk a színpadról a 3 dal után, a menedzserünk hívott be minket a backstagebe beszélgetni. El is foglaltuk a helyünket, elkezdve mondanivalóját:
-Nos srácok, ugye Suga és Post Malone csinált egy közös dalt. Szeretném ha itthon is előadnák, és idehívtam október 5-ére. Nyugi, megnéztem a programjaitokat, és épp belefér! Na mit szóltok? - nézett ránk mosolyogva.
-Hogy is mondjam...Ez jó ötlet... - szólaltam meg elbizonytalanodva.
-Na Yoongi hyung biztos jó lesz! - bökdöste meg a hátam Hoseok.
-Remélem...Amúgy bevallom várom. Post Malone munkásságát tisztelem!
-Na látod! Minden rendben lesz!
-Akkor jó lesz skacok? - kérdezte a menedzser.
-Igen! - szólaltunk meg mint a katonák.
-De mester! Én nem nagyon tudok angolul beszélni... - tettem fel a kezemet.
-Azzal se lesz semmi, gond! Már felraktuk az állás hirdetést! Biztos sokan fognak jelentkezni!
-Rendben...
Ki is ment a menedzser hyung, és mindenki elkezdett ujjongani.
-Yoongi, neked aztán nagy szerencséd van! - veregette meg a vállam Namjoon.
-Bontsunk pezsgőt! - kiáltotta Jimin.
Mindenki a poharát nyújtotta a pezsgőért, és koccintottak értem.
-A mi Yoonginkra! - emelték fel a poharat.
Kimostam a ruháimat, kitakarítottam minden szobát és készítettem ebédet. Már vártam a visszajelzést, hátha megkapom azt a munkát. De még nem tudom hova vagy kihez fognak küldeni engem. Mindegy, biztos jó lesz! Ebéd után megnézem a leveleimet.
Megettem a sushit, és felraktam a laptopot az asztalra. Gyorsan bekapcsoltam, és megnéztem az emaileket. Jött egy levél...Rákattintottam és ezt adta ki:
Tisztelt Choi Aria!
Önéletrajzát elfogadtuk! Holnap 9:00-kor várjuk önt, hogy szerződési feltételeket tisztázzuk, és hogy mi lesz az első munkája! Várjuk önt szeretettel!
Wordwile Languange
Ilyen gyorsan nem ment egyik jelentkezésem se, de sikerült! Ki is vettem a kamrámból a pezsgőt, és felbontottam. Poppy elfordított fejjel nézett engem, hogy mégis mit csinálok én? Öntöttem a poharamba, és felemeltem:
-Nos Poppy, sikerült új állásra találnom! A munkára! - azzal ittam egy kortyot.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...