-Szia drága Aria! - jött Anya közelebb hozzám és adott franciapuszit.
-Szerbusz drága Aria! - hajolt meg Apa szokásához hívően - Hát be se mutatod a párodat rendesen?
-Hadd mutatkozzak be, Min Yoongi! - hajolt meg.
-Örülünk a találkozásnak! - mosolygott Anya. Tudtam hogy ez műmájerkedés.
-Menjetek be és üljetek le nyugodtan! - zártam le a dumcsizást.
Kényelmesen elhelyezkedtek és rakták maguknak a kaját. Nem az hogy megkérdezik tőlünk hogy "Mi újság?" vagy "Kell-e segítség?". Nem, a saját kényelmükben leültek enni. Mi is leültünk eléjük az asztalhoz.
-Nos Yoongi, van diplomád? - Apa beszélt teli szájjal.
-Igen, van diplomám. - válaszolt halál nyugodtan.
-Konkrétan mi is a munkád?
-A zenével foglalkozom. Dalszövegeket is írok.
-Az tökre izgalmas! - tapsikolt Anya - És tervezgetitek az esküvőt?
-Még el se jegyeztem... - Yoongi már egy picit unott hangsúllyal válaszolt, de én meg "Mondtam hogy ez lesz." fejjel jeleztem neki - De jövőre lesz.
Anya picit hüledezett, Apa pedig engem szidott.
-Miért nem jegyzett még el? Tán valamit nagyon rosszul csinálsz? - hibáztatott engem.
-Nem a lányuk a hibás, még én se állok készen rá! - szakította félbe Apát.
-Igen, pontosan - helyeseltem. Anya visszatért a hitébe.
-Gyermekeitek lesznek?
-Igen én szeretnék. - válaszolt Yoongi. Én csak bámultam rá mint borjú az új kapura.
-Öö igen én egyetértek - tértem vissza a Fantázia birodalmából.
-Jujj az nagyon jó! Legyen minél hamarabb, mert én már szeretnék unokát! - követelőzött Anya.
-Anya ez nem így működik... - pukkasztottam ki a saját lufiját.
-Te csak maradj csöndben! - zárta le a dolgot.
-Gyermekeitek lesznek? - kérdezte Aria Anyukája, vagyis Echo asszony.
-Igen én szeretnék. - válaszoltam. Aria válaszát vártuk, de ő nézett rám. El tudtam veszni gyönyörű íriszeibe, de válaszolt.
-Ööö igen én egyetértek.
-Jujj az nagyon jó! Legyen minél hamarabb, mert én már szeretnék unokát! - kicsit ideges lettem. Hogyan lehet ilyen követelőzős? Sajnálom Ariát hogy ilyen Édesanya jutott neki.
-Anya ez nem így működik... - unta el magát Aria.
-Te csak maradj csöndben! - förmedt rá Choi asszony. Itt már nekem felment a pumpa. Nem teheti meg magának hogy ilyen legyen a lányával...
-Kedves Echo, ha azt hiszi hogy mindent kikövetelhet tőlünk a saját kényelme érdekében, és hogy így bánik a lányával, hát sajnos téved! Nekünk is van magán életünk, és ha a sors úgy hozza, lesz esküvő meg gyerek! Úgy hogy most menjenek is el, még mielőtt feldöntöm az asztalt... - halkultam el. Mind a hármójuknak kikerekedett a szeme. Most dőltek ki a szavak, gondolatok belőlem, amiket tartogattam.
-Hogy bánhatsz így a feleségemmel? - förmedt rám Changkyun úr.
-Hogy bánhatnak így a lányukkal? - vágtam vissza.
Felálltak mind ketten cuccaikkal együtt, és a bejárati ajtót bevágták.
-Azta...Ez kemény volt. - alig bírt megszólalni Aria.
-Csak úgy dőltek belőlem a szavak. Majd bocsánatot kell kérnem tőlük. - szégyenkeztem.
-Nem is kell, helyettem mondat ki a fájdalmamat, úgyhogy...Köszönöm. - vágott egy keserű mosolyt. Muszáj volt nem megölelnem.
-Szerintem menjünk haza busszal. Én fizetem a jegyeket, és nem ellenkezhetsz! - nyújtottam ki mutatóujjamat.
-Oké - emelte fel mind a két kezét.
Jól esett már az elején hogy Yoongi itt maradt velem a jövendőbeli szerepében. Meg elzavarta a szüleimet. Úgy látszik, egy ideig nem fognak hívni engem. Nem is akarom!
A buszmegállóban nem kellett sokat várni, megjött a busz. Yoongi kifizette a jegyeket. Leültünk 2 szabad helyre.
Már tényleg vágytam már haza ezután a nap után. Poppyt a fiúk magukkal vitték a dormba (nem is tudom hogyan engedték meg hogy állatot bevigyenek) és a kocsim is ott maradt.
Egy fejet éreztem a vállamon. Yoongi kényelmesen elhelyezkedett és elaludt. Biztos ő is elfáradt. Hadd aludjon, majd felébresztem ha odaértünk ami kb. 45 percet vesz igénybe.
Lassan a dorm felé közeledtünk, így muszáj lesz Yoongit felébresztenem.
-Yoongi, hahó! Kelj fel, mindjárt leszállunk! - halkan próbáltam felébreszteni, közben bökdöstem a vállát - Yoongi ébredj fel, le kell szállnunk! - morgott egyet és felébredt. Olyan arca volt mint egy kiscicáé. Észrevette hogy mindvégig a vállamon aludt.
-Bocsánat... - hajtotta le fejét.
-Semmi gond.
Leszálltunk a buszról, és felmentünk a lépcsőn a lakás felé.
-Kihozom Poppyt neked. - egy apró mosolyt tett felém. Ezt viszonoztam.
Bement, közben Jungkook jött oda hozzám beszélgetni. Igaza volt Yoonginak, ő a világ legszebb nyuszija. Pár perc múlva Yoongi tért vissza a hordozóval. Már Jungkook akkor rég elment.
-Köszönöm szépen! Ezt is, meg mindent is...
-Szívesen.
-Akkor én most megyek, üdvözlöm a fiúkat! - indultam volna lefelé de Yoongi visszatartott.
-Várj! Lenne egy kérdésem... - nyelt egy nagyot - Látni foglak még téged?
Ennyire fontos vagyok neki? Miért? Hogy?
-Igen, az előadáson. Akkor...Jó éjszakát!
Most már tényleg az autó felé vettem az irányt, közbe a macskával beszélgettem:
-Pici Poppy jól érezted magad?
Betettem az anyós ülésre a hordozót és beindítottam a kocsit. Gurultam haza fele.
Remélem még találkozunk, Min Yoongi
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...