A randinak tűnő vacsora

244 6 0
                                    

-Akkor holnap 7-kor találkozunk! - intett egyet, és elvállak útjaink. Nekem jelenésem van az egyik kezdő bandánál akik még nem nagyon tudnak angolul kommunikálni. De még magamra kell ölteni egy csini ruhát is, amit persze nem én választok ki.


Vége lett az interjúnak, és levettem a picit szűkös ruhát. A kezembe egy piros, fehér pöttyökkel teli ruhát adtak, ami elég kihívó volt. A riporter meg is bámult érte, de én a fejemben megfogalmaztam: "Ma randid lesz." Mondjuk még mindig nem tudom hogy randinak vehető-e. Még azt sem tudom hogy a másik fél minek veszi.




Boldogabb lettem, hogy Aria elfogadta a vacsorát. Vagy randit. Nem tudom minek vehető, de én randinak veszem. Nagy boldogan mentem a dorm felé is. A srácok bent, kérdő tekintettel figyelték, ahogyan mosolyogva, energikusan jövök be.

-Téged mi lelt drága Suga barátom? - érdeklődött Hope.

-Majd elmondom nektek, csak hadd pakoljam el a cuccaim!

Gondosan beraktam a szobában a cuccaimat, és mentem a konyhába. Leltem az egyik bárszékre, és kezdtem mesélni a történetet.

-Gyorsan elmondom. Az egyik stábtag eladta a Daechwita királyi ruhámat, és megkérdeztem Ariat hogy tudja merre van-e, és ő látta az egyik kirakatban. Sajnos ki kellett fizetni a ruhát, mert a hölgy nem adta vissza ingyen. Visszafelé vettem a bátorságomat és megkérdeztem el megyünk-e valamerre vacsorázni holnap.

Köpni-nyelni nem tudtak, nagyon meglepte őket a dolog. Namjoon ellenkezett is egy picit.

-Tudod Min Suga, tudod hogy a szerződés tiltja a párkapcsolatot, és sok dolgod is van!

-Mi? Nem, ez csak hála vacsora ha mondhatom így. Semmiféle randi.... - picit elbambultam. Én ezt a egészet randinak veszem és most tagadom.

-De tudom hogy randi, nem tudsz hazudni!

-Jó igen én ebben az értelembe gondoltam, de ő nem tudja nyugi! - tettem fel a kezem.

-A pici Yoongi felnőtt! - ölelt át Jimin.

-Nem vagyok baba...

-De neked olyan baba arcod van! - paskolta meg az arcomat Tae.

Bárcsak Aria is ezt mondaná..

-Akkor kevesebb alapozót kell felraknom. - battyogtam a szobámba.

-Esetleg segítsünk a ruha választásban holnap? - ajánlotta fel Hope.

-Oké. Jól jönne.

Gyorsan lefoglalom az éttermet  holnap 7 órára. Mivel nagy haverom a tulaj, ezért nem lesz akadály. Max azt mondja hogy 7-ig van nyitva az étterem a "civileknek".

Akkor ehhez majd felkészülök. Valami hot ruha kellene majd.




Ma nincs semmilyen teendőm. Nem jelzett se a főni, se a HYBE. Akkor TV-s maratonom lesz egészem 7-ig. Valami szuper ruhát kellene elővarázsolnom. Akkor inkább azzal kezdem. Nos itt egy sima fekete, Audrey Hepburm stílusú. Mondjuk túl hosszú, akkor ez kilőve. Itt egy piros, glitteres ruha. Kilőve. Kék színű, hableány ruha. Kilőve...


Nem tudom mióta keresgélek, de egy ruhát se találtam. Valamelyik nagyon kihívó volt, valamelyik meg mint egy rongy úgy nézett ki. Majd beadok néhányat a hölgyhöz a ruhaboltba. Végig néztem az összes ruhát, mégis hiányérzetem volt. 

Baby Face | Suga FF. ✔Where stories live. Discover now