A ruha

238 8 0
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy a macskám a fejemnél állva nyalogatja az arcomat, közbe nyávogott.

-Légy kedves... - emeltem fel és raktam le a földre.

Raktam neki a táljába a reggelijét, amit jó ízűen evett. Nekem is kéne egy egyszerű, de nagyszerű élelmet csinálnom. Állapodjunk meg a nutellás-banános kenyérnél. 

Ez a reggeli kifejezetten jól esett. Régen ettem ilyet...3 nappal ezelőtt. Oké, most megnézem az emaileimet. Jött is egy a főnökömtől.

                                                                       Szia kedves Aria!

Hogy telt az első napod? Hallottam hogy elvitted a srácokat egy biztosnságos helyre. Ismerem már régóta a HYBE-nak az igazgatóját, meg fogja hálálni én biztos vagyok ebben! Nos, a további munkálatokat majd a HYBE adja neked, én csak háttérfőnök vagyok, ha mondhatom így. De akkor további szép napot!

A legjobb főnök

Az utolsó szó picit túlzás volt, de ja egyenlőre a főnivel is meg vagyok elégedve. Még a HYBE-tól is kaptam egyet:

                                                                     Tisztelt Choi Aria!

Hálásak vagyunk a múltban elkövetett tettéért, a lázadások ideje alatt. Ezt valamikor meg fogjuk egy kis ajándékkal hálálni! De lehet saját kérés is. Ma feltétlenül be kell jönnie, mert segíteni kéne más bandáknak is. Angol interjú lesz és jelen kell lennie! Az interjú 6-kor lesz, de már 4-kor itt kell lennie. A kollégáim majd adnak önnek öltözetet is! Kellemes napot kívánunk!

HYBE Entertaiment

Szuper, azt hittem ma TV nap lesz, de akkor halasztom azt is. Mondjuk, azért vállaltam a munkát. Akkor majd egy számomra kényelmes ruhát öltök magamra, és majd ott egy szexibb ruhát kapok. Értem.

Egy sima farmert vettem fel fehér pólóval, rá mogyoróbarna pulóvert. Tökéletes összeállítás!

-Majd jövök - nyávogott egyet majd megsimogattam és bezártam az ajtót. Nehezen de sikerült elindítanom az autót. Az autó motorja már nagyon régi, ezért nehezen indul be. Útközbe néztem az ottani ruhaboltnak a kirakatát. Mivel picit gyorsan mentem, ezért csak egy ruhát pillantottam meg, mondjuk sugárzott is a kirakatból. Hasonló volt az a ruha amit Yoongi hordott a Daechwita MV-ben. De biztos hogy nem az volt. Miért adták volna el?





Ma megint a régi Daechwita maskarámat kellene magamra öntenem. Csak még nem találták meg a ruhatárban. Ma Post Malone egy városnéző túrára ment, szóval csak holnap lesz próbánk. Hétfőn lesz a nagy buli, mivel együtt előadjuk a dalunkat. Nem mondom azt hogy nem várom már, de vágyni se vágyok rá. Nem is tudom miért, csak úgy. Vagy talán már valakivel lehet sose fogok találkozni. Tán Malonenal? Nem, nem vele...Hanem Ariával.

Gondolataimból a sminkesem zavart meg.

-Még mindig nem találták meg a ruhádat, szóval addig nyugodtan pihenhetsz!

 Muszáj egy picit kieresztenem a fejemből gondolataimat. Felmegyek egy kicsit a teraszra, ott dalszöveget is tudok írni.



A friss levegő jól esett nekem. Zsúfolt volt az agyam a sok munkától. 10 perc múlva vissza is mentem, mikor is ment a cirkusz.

-Mégis hová lett? Hová lett a ruha?! - magas hangnemben fejezte ki dühösségét a stylist.

Baby Face | Suga FF. ✔Where stories live. Discover now