A lakásomban voltunk, és a kanapén ült.
-Szia Aria, már régóta vártam erre a pillanatra. - állt fel a kanapéról Yoongi.
-Mi-micsoda? - értetlenkedtem.
Közeledett felém, és egyre közelebb kerültünk egymáshoz.
-Mit akarsz? - motyogtam.
Már nem tudott válaszolni, mert változott a helyszín. A nyaralónak a lépcsőjénél álltam, és a végén Yoongi.
-Gyere le! - mondta nekem.
Megindultam volna, de elbotlottam és zuhantam a semmibe. Megrángott a testem és felébredtem. Ez is csak egy álom volt, de mégis milyen álom!
Már ébredeztem, mikor is észrevettem hogy a fotelba ül Yoongi. Idegesebb lettem. Nem is tudom miért.
-Jól aludtál? - látszott a fejemen hogy ideges voltam.
-P-persze tökéletesen - erőltettem egy mosolyt.
-Az arcodról nem ez jön le - már előhozta a hideg-rideg stílusát. Ezt nem szeretem.
-Csak egy rossz álom. Ennyi - zártam le a témát.
Már mindannyian a nappaliban voltunk. Jin reggelit készített, aminek örültem mert nekem nem volt nagy kedvem hozzá. Odamentem a pulthoz és a csapból öntöttem vizet, mikor Jin kérdezett meg engem:
-Nem baj ha én csináltam reggelit?
-Semmi baj, ha én csináltam volna akkor nem a tojás sült volna ne, hanem a konyha gyulladt volna föl - nevettem egyet.
-Akkor nyugodt vagyok - mondta büszke arccal, de én csak lefagytam - Nyugi csak vicceltem biztos te is jól csinálnád!
-Lehet.
A fiúk az asztalnál mind el voltak kókadva. Jungkook ülve elaludt, Taehyung Jungkook vállán megpihent, Jimin pedig Taehyung vállán, Hope a telefonján nézett valamit, Namjoon pedig...szintén aludt. Yoongi pedig engem bámult. Neki is olyan álmos feje volt. Közben raktak le a tányérokat sorjára, és Jin szolgálta fel a reggelit, mint egy pincér:
-Tükörtojás baconnel, és frissen turmixolt smoothieval! Bon Apétit! - rakta le az asztalra.
Rá csodálkoztam hogy hogyan találta meg a turmix gépet és a fagyasztott cuccokat. Meg a tojást a kamrából.
-Köszönjük Jin! - tette le a telefonját Hobi.
Felkeltettük az álomszuszékokat és hozzákezdtünk a reggelihez. Jó ízűen ettünk, mikor Nam kérdezett engem:
-Aria, honnan is van ez a nyaraló ha szabad kérdeznem?
-Hát, a szüleim vették még nekem hogy itt éljek, de végül egy lakásba költöztem. Akkoriban ők finanszíroztak mindent nekem - sütöttem le a szemem.
-Lehet hülye kérdés... - mindenki Yoongira nézett, én pedig egy apró mosolyt csaltam az arcomra - De milyen "élmény" volt hogy mindig ők támogattak?
-Mind minden gyerek örül neki, mert felesleges dolgokat a szüleikkel vetettek meg, és nem bírtak elszakadni tőlük. Én szerettem volna talpra állni és magán életet élni, de mindig a pénzzel és a saját dolgaikkal beavatkoztak. Meg nem is beszélhettem meg velük minden fájdalmas dolgot. Ráadásul azt hiszik ebben a házban élek és hogy még a Fordítóközpontban dolgozok. Meg hogy van egy párom.
Yoonginak az arcán látszott az a bizonyos halvány pír. Így én is picit elpirultam. De látszott rajtam a szomorúság a múltammal kapcsolatban.
-Sajnáljuk hogy ilyen múltad volt - érzett együtt Jimin.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...