Jimin-t még kint se tudtuk megtalálni. Vagy 14 utcát átköröztük, az biztos. Még a bárba is bementünk, de a nagy embertömeg között se találtuk. Nem kellett aggódnunk, tele volt részeg emberekkel akik nem ismertek fel minket maszkkal se. Yoonginak egyszer ki kellett szabadítania, mert nem tudtam átmenni az embercsordán.
Feladva és aggódva kullogtunk vissza a dorm felé. Tae lehajtva fejét Jin vállára haladtak előttünk. Kook elmeredten nézett mindenfelé de ő is oly lassan ment. Namjoon most tétlen volt, mert hiányzott egy darab a csapatból. Hope csak fütyülgetett, tettette hogy ő nem stresszel. Yoongi viszont mindvégig fogta a kezemet. Ő is marhára aggódott, de nálam megtalálta azt a biztonságot amit sugároztam felé.
-Kérlek, álljunk meg egy picit - hajolt le Jungkook, kezeit a térdeire rakva - Üljünk le erre a padra!
A pad hosszú és régies volt, szép mintákkal díszítve. Középen lehetett látni hogy egy fiú és egy lány áll egymás előtt, a háttérben pedig egy szív szimbólum.
-Szerintem ti üljetek középre! - kacsintott egyet Hope. Egyet értek vele mert már előre lestoppoltam a helyet. Lecsüccsentünk, Tae pedig zsebéből kicsúsztatva kivette telefonját. Yoongi meglátta azt a szimbólumot, ami a padon volt. Édesen elmosolyodott.
-Értem miért ültünk ide - kuncogott egyet - Nem baj ha a válladra dőlök egy picit?
-Persze, nyugodtan - lassan lehajtotta fejét a vállamra és pár másodperc alatt úgy szuszogott mint egy kiscica.
-A ti párkapcsolatotokban sokszor elő fog fordulni, hogy Yoongi aludni fog - vakarta a tarkóját Namjoon.
-Tudom. Ezt már az elején tudtam - picit simogattam a buksiját a második kiscicámnak ha mondhatom így.
-Srácok, a menedzser hív - Tae tartotta a képernyőt felénk és ott világított a neve - Elintézem! - határozott volt.
Arrébb gyalogolt és felvette a hívást. Hallottam ilyet hogy "Nem találtuk meg!" vagy hogy "Nem fog kitudódni!".
Yoongi a karomat vette célpontnak és átkarolta mint egy plüssmacit. Halkan nevetgéltem rajta, mikor is Tae visszajött.-A menedzser kicsit ideges volt, de már jelentették a rendőrségnek! Titokban fog maradni! - visszaült Jungkook mellé, és a továbbiakban tovább nyomkodta a készülékét. Kook is elővette telefonját, közben az útra hozott vizet kortyolgatta, amikor is kiköpte sugárba.
-Asszem megvan Jimin! - köhögött mint az állat, félrenyelte a vizet szegény. Namjoon pattant föl, kikapva a telefont kezéből.
-Ezt nézzétek! - tartotta felénk a telefont. Egy cikket mutatott aminek a címében ez állt:
BTS Jimin egy idegen autóba szállt be, láthatólag egy nő fogadta be őt
-Az az idióta Ava! - Yoongi-t picit arrébb tolva, aki felriadt, álltam föl a padról ordítva. Felismertem azt a női alakot már a ruhájáról és alakjáról.
-Gondolod hogy ő az? - lépett oda Hope - Ez a kocsi a könyvtár mellett volt. Mi lenne ha oda mennénk?
-Oké, menjünk oda! - Namjoon-t mintha rakétából lőtték ki magukat, úgy indult a könyvtár irányába. Mi pedig mentünk mint a nyög díjasok mögötte.
Csak 10 percet kellett sétálnunk, de nem volt ott már senki. Óriásit csalódtunk.
-Aish! Miért nincs itt? Jimin merre vagy? - azt hittük Namjoon a földre vágja magát mérgében. De a következő utcából láttuk kifutni Jimint, utána Avát.
-Segítség! Ez a nő el akar rabolni! - hallatszott a hangján hogy még nem józan.
-Jimin! Csak egy éjszakára kérlek! - a vékony kis incifinci hangjától már fájt a fejem.
-Mit akarsz a mi Jiminünkkel? -állt elébe Yoongi.
-Van még merszed hozzám szólni, miután csak úgy elutasítottál? - olyan flegma volt hogy az már hihetetlen. A srácok kitágult szemekkel figyelték őt.
-Nekem már van más, aki sokkal intelligensebb... - hajazott felém - Mi van a férjeddel?
-Ő egy szemét aki alig foglalkozik velem!
-Vagy csak un téged hogy annyit pattogsz mellette és figyelemre éhezel - szálltam be a csatába - Amikor épp kellett egy barát, csakúgy eltűntél a Föld felszínéről! Becsüld meg hogy neked jobb sors jutott mint nekem! Hogy változhattál át ilyenné?
-Alapból ilyen vagyok. Na Jimin, gyere vissza! - rángatta volna Jimin vissza, de bebújt Tae, Jungkook és Jin mögé.
-Nem akarunk tiszteletlenek lenni, de ha Jimin nem akarja azt tiszteletben kell tartani szívem! - Jin úgy állt karba tett kézzel, mint egy főnök.
-Hagyd békén szépen a mi kis Chimünket, vagy zaklatás vádjával tali a bíróságon! - Tae egy keményet odaütött neki. Picit elcsendesedett Ava, aztán rám nézett és Yoongira.
-Szemetek vagytok! Te különösebben! - majdnem nekem esett, de Yoongi egy picit háta mögé intett engem. Aztán vissza totyogott ahonnan jött.
-Húú ez meleg helyzet volt skacok! - Jimin picit szédelgett, de Tae és Jungkook cipelte őt felkarolva.
-Még jó pénzért se kell nekem ő - suttogta a fülembe - Gyere hozzánk, aludj ott!
-Nem akarok nagy galibát! Hazamegyek így is, vigyázok magamra! Poppy is vár rám!
-Csak egy éjszakát kérlek! - könyörgött hogy majdnem térdre rogyott. Szerelemre éhezik, de nem kell rosszra gondolni.
-Rendben, feladom! Alszok nálatok! - Poppynak otthon vagy tömérdek kajája van a táljában, nem eszik nagyon sokat. Ablak is ki volt nyitva egy picit, hadd kapjon levegőt.
-Köszi, angyal vagy! -puszilta meg az arcomat - Van egy nagy pólóm, az lesz a pizsamád.
De szuper lesz, azt illatozhatom egész éjszaka. Már felkészülök arra a mámoros illatra!
Jimin már bejövetelkor dőlt le a kanapéra, és ott elaludt. A többi csemetefiú pedig szobájukba bevonultak. Yoongi és én már rég az ágyban feküdtünk.
-Én álmos vagyok - törölgette apró szemeit - Aludjunk.
-Én is már álmos vagyok - ásítottam egy nagyot - Szépeket álmodj!
-Te is, tünemény! - nyomott egy puszit az arcomra, és karjait a derekam köré kulcsolta. Belebizsergett az egész testem, amiatt a gyengéd érintés miatt, te kezdtem megszokni ezeket az apró szösszeneteket.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...