-Jó reggelt, hasadra süt a nap... - piszkálgatta a hajamat, majd a fülem mögé tűrte.
-Aludjunk még egy picit... - húztam volna magamra a takarót, ha valaki engedte volna.
-Ma még lesz egy interjúm, ahova te is jössz. Nem fogsz lerázni egy könnyen!
-Nem is azt akartam. - megfordultam, és a kis édes arcával találtam szembe magamat. Adott egy lágy puszit ajkamra, és felpattant.
-Tényleg készülődnünk kell, neked is kéne valami csinos ruha. Beszélek a stylisttal! -mióta találkoztunk, eléggé nagy sebességbe kapcsolt. Kettőt kellett pislognom, és már kiment az ajtón. Én ennél komótosabban készülődtem. Felvettem a tegnapi ruhámat, mert annak úgy sincs semmi baja. Gyorsan elfogyasztottam egy kis mochit a konyhában, miközben a fiúk már rég készen voltak. A céghez pedig elautókáztunk, mert azt mondták ne menjünk külön kocsival. Ott az egyik terem be volt már rendezve. A háttér, a székek, a kamerák, minden.
Az állásom jövőjéről még nem döntöttem. Szerintem csak addig tartott az erő, míg Post Malone itt volt. Keresnem kéne egy munkát, amit szeretek csinálni. Valami ami nyelvvel kapcsolatos. Lehetnék magántanár! Azok általában jól keresnek, de nem elég állandó munkának.
-Itt a ruhád, és szerintem nagyon szexi! - egy levendulakék, hosszú ujjú, galléros és térdig érő ruha volt gombokkal.
-Tetszik, de te ebben a zakóban és ingben jobban nézel ki...Felpezsdíti a hangulatot! - főleg azért is, mert kettő vagy három gombot nem gombolt be.
-Zavarba hozol, ugye tudod? - pici piros foltok ott ékeskedtek orcáján.
-Tudom, ezért csinálom. Na menj csak, már pár ember ott ül! - elindultam az öltöző felé, ahol óramű pontossággal jöttem vissza, mikor elkezdődött az interjú. Yoongi néha levette tekintetét a riportertől, hogy engem megpillanthasson. Ez nagyon de nagyon feltűnő lesz a rajongók számára, de neki ez meglátásom szerint nem lesz gond.
A felvétel után gyorsan odaszaladt hozzám, már úgy látszik nem bírta tovább a nélkülem töltött időt.
-Ezután ha akarod, elmehetünk valahova - előhúzta megint kéjenc stílusát.
-Ha a többieknek nem gond. Csak szeretnék ha ott lenne a csapat egyik tagja.
-Ők most nem számítanak, értik mi az a romantika.
-Hát nekem mindegy. - már tudom is hogy merre visz majd az utunk.
Végre valahára ennek az interjúnak is vége lett. Kicsit irritált hogy a riporter mindig engem bámult, az meg megnevettetett hogy Yoongi állandóan Ariát nézte. Amióta találkoztak, fel van villanyozva. A futását is egy maratonfutó is megirigyelné! Valamit ott susmogott neki, de nem lehetett hallani.
-Na srácok, azt mondták rendeltek pizzát és a 9-es teremben van. Menjünk enni! - Jungkook és én mint a gyerekek, úgy futottunk a teremhez, és lecsücsültünk a dohányzóasztal elé. A többiek hozzánk képest jöttek vagy 10-el.
-Ugye van Hawaii pizza? - Hoseok imádja a Hawaii-t mert emlékezteti a Hawaii nyaralásunkra, plusz meg finom is.
-Asszem itt van! - Jimin nyitotta ki bizonytalanul az egyik dobozt. Hoseok nyúlgyorsasággal vetette rá magát a dobozra, kivéve három szeletet.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...