Reggel Poppy ébresztett fel arcomat nyalogatva. Óvatosan felkeltem, és leraktam a földre őt. Csináltam egy kis amerikai reggelit is, és a macska tálba raktam Poppy reggelijét (persze nem az én kajámat). Megnéztem gardróbomban hogy milyen ruhadarabokra lelek. Kellene majd egy kis frissítés, de találtam egy fekete rövid ujjú inget fehér csíkokkal, egy kék farmergatyát övvel, plusz egy slip on cipőt lánccal díszítve orra tetejét. Még egy fülbevalót és a karórámat felteszem, aztán elindulok.
-Kívánj nekem sok szerencsét - megöleltem, amitől az elején ellenállt, de elfogadta.
Bezártam az ajtót és beültem a Volkswagen Bogár autómba. Még szüleimtől kaptam, mikor még kényeztettek ezerrel. De nekem annyi elég is volt!
Szöul szűk utcájában próbáltam keresni egy jó parkolóhelyet, vagy fél órát zögykölődtem vele. De nem késhetek el, mivel 8-kor értem ide, és van még fél órám. Mennyire rám vall ez hogy korán indulhatnék.
Az épület belül kuriózum, de modern volt. Tele volt szebbnél szebb festményekkel, rügyező kaktuszokkal és divatos garnitúrákkal. A recepcióhoz mentem, és egy kedves hölgy fogadott. Rögtön hívta is az igazgatót, hogy megérkeztem.
- Park úr azt mondta 5 perc és felmehet hozzá! - meghajoltam köszönésképpen, és leültem a kanapéra. 5 perc sem telt el és a recepciós hölgy mondta hogy már felmehetek.
A lift sajnos nem működött, ezért a lépcsőn mentem fel. Nem mondom hogy rövid volt, de kell a mozgás. Beértem az irodába, az igazgató úr pedig felállt és bemutatkozott:
-Üdvözlöm, Park Hyunwoo igazgató úr! - azzal meghajolt.
-Choi Aria! Nagyon örülök hogy elfogadta az önéletrajzomat!
-Szívesen és nyugodtan tegezz csak! Először kételkedtem, mert Kim Doyoon hívott fel engem, hogy ne fogadjam el, mert látta ahogy dolgoztál és nem volt megelégedve. Ezt mind szebben fordítottam le.
A régi főnököm. Bekaphatja.
-Igen, tudom milyen a főnököm...Volt főnököm. - hangsúlyoztam.
-Na akkor beszéljünk is az első dolgodról! - rám szegezte tekintetét - Mint az önéletrajzodban is megírtad, ahhoz képest hogy nem a koreai az anyanyelved, jól tudod beszélni. Ezen kívül ugye japán meg kínai nyelv. De most az angolra és a koreaira lesz szükség. A híres rapper Post Malone Szöulba jön előadni egy számot, amit a másik rapperrel Min Yoongival írtak. Nos nem tud tökéletesen angolul beszélni, ezért kell a tolmács! Remélem benne van! - nézett rám komolyan, miközben én elfehéredtem.
Végre találkozhatok a régi biasommal? Ez biztos csak egy álom! Csípd meg magad! Aish, ezt nem kellett volna! Park úr úgy nézett rám, mint idegenre. Visszakapcsoltam a valóságba, és gyorsan válaszoltam:
-Kihívás elfogadva! - hajoltam meg - Mikor és hova kell mennem?
-Holnapután 11:00-ra és a HYBE irodájához kell menned. Leírom a címet!
Gyorsan rá is írta a cetlire a címet, amit a kezembe nyomott.
-Akkor viszlát, és még egyszer köszönöm! - spuriztam is a kicsi-kocsim felé.
Sose voltam ilyen boldog! Biztos hogy ez velem történik? Hogyan fog fogadni a két elismert rapper? Nem is az a cél hogy haverok legyünk te butus! De hogy Min Yoongi...Inkább nem is gondolok vissza hogy mennyire bele voltam zúgva!
Még utoljára elrappeltem a stúdiómba a Somethin' in the sky dalunkat. Már nagyon izgultam hisz már holnap itt lesz, de csak holnapután fogunk találkozni. Tényleg, még nem is tudom hogyan lesz a tolmács. Gyorsan rá is írtam Park Hyunwoo úrra hogy mi a helyzet, választottak-e már valakit.
Hyunwoo: Ne aggódj Yoongi, már meg van a kiválasztott!
MinSuga: És el tudja mondani ki az?
Hyunwoo: Az titok!
MinSuga: Legalább a nemét árulja el!
Miket kérdezek ettől a szegény embertől.
Hyunwoo: Jó elmondom...Hölgy.
Ó te jó ég! Mit fogok én kezdeni vele? Nem értek a nők nyelvén! De nem is az a cél hogy haverok legyünk...Na mindegy! Ideges voltam, de előhoztam a jópofiságomat:
MinSuga: Köszönöm hogy elmondta! További szép napot!
Lecsaptam a telefonomat az asztalra. Mi lesz velem?! Túl akarom élni az egészet! Jó egy jó dolog, hogy a nagy Post Malone lesz velem. De egy hölgy is mellettem lesz! Miért is aggódok ennyire? Talán hogy nem fogok bejönni neki? Jó ezt azonnal zárjuk ki...Yoongi nem problémázz egy női tolmács miatt. Örülj hogy érteni fogod így, hogy a nagy rapper mit motyog.
Kimegyek a fiúkhoz közölni hogy van tolmácsunk, szipi-szupi meg minden. De azt nem hogy nő lesz.
Már bejutottam az egyik táncterembe. Nem tudom hogy fognak-e táncolni, de szerintem nem. Átvettem minden angol betűt és szót a fejembe, kicsit beszéltem magamban angolul is. megnéztem magamat a tükörbe hogy megvagyok-e. Minden tökéletes! Menni fog!
Ajtónyitódásra lettem figyelmes. De nem csak Yoongiról volt szó? Hogy hogy az egész fiúbanda itt van? Most kap el a fangörcs! Mindegyik tag olyan aranyos! Legfőkébb Yoongi...A göndör fürtjeivel és az iszonyatosan aranyos arcával megbolondított. Rám is nézett, de levettem a tekintetemet. Aztán a fiúk is megnéztek. Nem vagyok azért ennyire szép! De a biasom...
Hogy lehet valaki ilyen helyes?
Már mindenki elkészült, amikor Hope és Namjoon jött oda hozzám.
-Yoongi, nagyon büszkék vagyunk rád! - öleltek át.
-Öh köszönöm! - már alig kaptam levegőt, annyira erősen öleltek.
-Remélem jól fognak nekünk tolmácsolni...Bár akkor ott lesz Nam! - bökte meg a vállát Hope.
-Engem is megkérhettek volna... - kicsit szomorkodott Nam.
-Semmi baj! Jussanak eszedbe az interjúk! Te fordítod le a nézőknek amiket hablatyolunk! - nevettem.
-Ez igaz, köszönöm! - ölelt meg mégegyszer.
El is indultunk az egyik terem felé, ahol beszélgetni fogunk. Rögtön arra a lányra szegeztem a szememet, de elnézett. Szép hosszú sötétbarna haja, zöld íriszei és a kerek szemüvege bejött nekem. Van egyedi stílusa! A fiúk is rendesen megbámulták. Most már tényleg összezavartuk. Vettem a bátorságot és odamentem hozzá.
-Szia, gondolom nem kell bemutatkoznom. - hoztam laza stílusomat - Téged hogy hívnak?
-C-Choi Aria, én leszek a...
-Tolmács, már sejtettem. - vágtam közbe.
-Akkor annak örülök! - mondta bátran.
Meg kell hogy mondjam sose láttam még ilyen szép lányt. Valamit látok benne. Jaj Yoongi miket beszélsz?! Azonnal hagyd abba!
Még néztük egymást egy ideig, amikor belépett a világhírű rapper...Post Malone.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...