Volt egy olyan elképzelésem, hogy nem fog visszajönni hozzám, a biztonság útjára. De könnyebbem visszacsábítottam ha ezt így kifejezhetem. Szeretném ha ez így is maradna örökre.
Holnap lesz Jimin szülinapja. Arra gondoltam, hogy Arival csinálunk egy mini epres tortát, mert azt úgy is szereti. A figurát majd kinyomtattatom és lelamináltatom, aztán egy pálcikára rögzítem.
-Tudod, holnap lesz Jimin szülinapja és tényleg nem akarlak terhelni, de mi lenne ha csinálunk egy mangós tortát délelőtt nálad? Az alapanyagokat majd én reggel megveszem, és a fiúkkal majd kidíszítjük! - kiskutya szemeimet itt sem hagyhattam ki. Lassan felém fordította arcát, aztán visszanézett az útra és elmosolyodott.
-Rendi-bendi, szívesen megalkotom. Úgyis jó tortákat szoktam csinálni! - hangsúlyozta tehetségét.
-Hahaha, nagyon vicces kacag a májam! - amolyan flegmatikusan tudtam válaszolni, mire mindketten röhögésbe törtünk ki.
-Jó színészek lennénk! - valamikor rám, valamikor az útra pillantott.
-Inkább te, Mária Magdolna - csúsztattam le a jobb kezét a kormányról és adtam rá egy apró csókot.
-Azért hazaszeretnék jutni! - röptében rakta vissza kezét, és pironkodni kezdett.
-Szeretem ha elpirulsz, mert az azt jelenti összezavarodtál. Aranyos vagy mikor piros pozsgás vagy! - dőltem hátra az ülésen.
-Én? Dehogy! - körbe cikázott szemeivel a kocsival zsúfolt útra, és megláttam az otthonomat - Meg is érkeztünk!
Mikor az ajtóhoz fordultunk, Jungkook álldogált ott lábait kémlelve, aztán felkapta fejét a kocsi zúgására.
-Csak ideértetek - futott oda az autóhoz - Ugye mondtad neki hyung a holnapi tervet?
-Persze, és beleegyezett. - bólogattunk mind a ketten.
-Oké, fölmegyek és szólok a fiúknak hogy meg lettél! Viszlát holnap Ari! - becézésén nem lepődtem meg, de Aria inkább.
-Fogadjunk azt mondtad hogy így szólítsanak ezzel pedig még jobban felmegy a zavarodottság mérőm.
-Nem tehetek róla, hogy olyan neved van ami édesen becézhető! Akkor holnap viszont látlak! - nyomtam egy puszit az arcára, ami miatt olyan piros lett mint TaTa szív formájú fejecskéje. Csak kuncogtam egyet és kiszálltam a járműből. A lépcsőn már nehézkesen mentem fel, mert az autópályán is úgy futottam mint egy gepárd. Lábaimat mintha vastag és nehéz köteleket kötöttek volna. Aztán meg olyan volt, akárcsak pluszba rögzítettek volna 3 kg-os súlyzókat. De így sem adtam fel, megérkeztem az ajtó elé, aminek kilincsék lenyomtam és kitárult. A nappali felé trappogtam és 6 szempár figyelt engem.
-Na hogy ment a randi? - célozgatott Namjoon.
-Minek kellett volna történnie? Vissza hódítottam mint az Egyesült Királyságot az Unió nélküli élet! - jól van, túloztam egy picit a politikával. Mondjuk sose szerettem ezzel a témával foglalkozni.
-Min Yoongi politikus ösztöne előrelépett - ette a chipset Tae. Lehuppantam mellé a kanapéra, és ettem vele.
-Erre nem számítottam hogy létezik valaki akinek a papírok ellenére is lesz egy párkapcsolata! - valamit nagyon alkotott Hobi a konyhában.
-Jung Hoseok, ha valamit el mersz törni a konyhában, kapsz egy seggest! - mosolyogva és tűrve említette meg Jin.
-Csak gyümölcsöt pucolok, nincs ebbe semmi ártalmas! - emelte fel két kezét, és pucolta azokat tovább.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...