A fellépés eddig tökéletes volt. Semmi hiba, semmi sérülés, minden jó. Egy dolgot kivéve.
A színpad hátsó részénél rappeltem, mikor felnéztem a reflektorfényekre és ott láttam Ariát. Vagy egy percre ledermedtem, de nem is érdekelt engem.
-Mit keresel ott?! - ordítottam neki, persze hogy nem lehetett hallani. El kezdet engem terelni hogy menjen onnan. A következő pillanatban Hope ragadta meg a karomat, mit sem sejtve hogy mit bámultam. Valamit bütykölhetett ott.
Mindvégig imádkoztam hogy ne legyen semmi bajom, könnyen leeshetek. Valaki odajött alám. Yoongi? Menj onnan! Valami bajod eshet még! Elkezdtem hessegetni arra fele, közben mondhatott nekem valamit de nem hallottam. Szerencsére Hobi ott volt, és elrángatta onnan, de fel se nézett. Akkor folytatódjon a szerelés. Az egyiket már sikerült visszaillesztenem. A másik már súlyosabb volt. Mégis milyen szakemberek vezetik ezt a műsort? Nincsenek kiképezve az biztos.
Az utolsó reflektornak kettő nem volt a helyén. Összesen öt szög tartaná. Lassan lépegettem és leguggoltam, ekkor kiesett még egy nagy szög. Már csak kettő szög tartotta. Aggódhatott a néző közönség hogy mi hullik a semmiből. Yoongi-t lehet már fogva tartották hogy ne rohanjon le a színpadról. Na akkor, 3 szöget elő. Akkor első csavar. Pipa! Második csavar. Pipa! Harmadik csavar... Meg lett volna. A következő képkocka az volt, hogy lezuhant a reflektor és szétesik. Sikoly és üvöltés hallottam a közönség felől.
Mind a 8-an odarohantak és néztek fel. Én azonnal lejöttem onnan, mert majd elkapott a roham. Pont az utolsó fokról raktam le a lábamat, mikor megfordultam és megöleltek engem.
-Mit kerestél ott? Ki kényszerített rá? Úgy aggódtam érted! - dühös is volt, meg meg volt ijedve Yoongi.
-Felküldtek engem oda, hogy javítsam meg, de nem jött össze.
-Menedzser hyung! Miért őt kellett oda felküldeni? - fordult oda hozzá, mert odajött.
-Nem volt szakember.
Fel alá kezdett járkálni. Nem vagyok én értékes ember, de Yoongi szemében lehetséges.
-És ha baja esett volna? Elkapja egy roham? - kiabált egy kicsit. A többiek csitítani kezdték.
-Tudom nem vagytok a legjobb állapotban, de vissza kell menetek a színpadra! - meg voltak egy picit rémülve.
-Igaza van a csajnak, chill és menjünk vissza! - mutatott a színpad fele Malone.
-Majd koncert után beszélünk! - fogta meg Yoongi a kezemet. Aztán libasorba indultak vissza. Bang PD odajött hozzám.
-Ti együtt vagytok? - kikerekedett a szeme.
-Dehogy is! Nincs semmi köztünk!
-Pedig összeillenétek, de szerződése nem engedi! - rázta a fejét. Ki meri mondani hogy ki kivel illik össze, de Yoongival tényleg nem jöhetünk össze.
Még egy picit maradnom kellett fordítani, de az is hamar el telt. Picit meg voltak illetődve a reflektor izé kapcsán. Azt a koncert alatt összekaparták, és mehet is a beperelés a fenntartók ellen. Yoongi karon ragadva húzott be engem az egyik öltözőbe, és megint csak ketten voltunk.
-Elmondom, hogy mit felejtettél el. Azon az éjszakán... - megakadt a szava. Bökd ki végre kérlek!
-Mi történt? - közeledett felém egyre jobban. Kezdtem sejteni. De visszatértek az emlékek, mikor gyorsan ajkamra tapadt. Visszajött mikor beléptem a sátorába, melléfeküdtem és mondtam neki valamit: Maradj mellettem.
YOU ARE READING
Baby Face | Suga FF. ✔
Fanfiction"...Ismerem őt a banda debütálása óta. Nagy példaképem, de soha se volt lehetőségem találkozni vele. Mint minden egyes rajongónak, nekem is tetszett. Ma rám mosolygott a szerencse...De mi van ha ez a vonzódás a mai napig tart?" 2021. 03. 29 - 2021.0...