Jongin, Sehun'un söylediğiyle şaşırsa da, duyduğu şeyin aslında birlikte olabilmeleri adına bir umut olduğunu hissetti.
Sehun'un çenesini tutup kendisine bakmasını sağladı. Gözlerinin içine uzunca bir süre bakıp içten bir şekilde gülümsedi.
"Hayır, seni bırakmayı düşünmüyorum. Senin de artık böyle düşünmeni istemiyorum."
Sehun'un, Jongin'den aldığı cevap onu tatmin edince dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Jongin eğilip dudaklarını öpmeye başladığında, anında karşılık vererek onun boynuna sarıldı.
"Bu iş bittikten sonra bile, beni bırakmayı aklından bile geçirme Oh Sehun!"
Sehun kıkırdayarak Jongin'in boynuna sokuldu ve hafif terli ten kokusunu içine çekti. Jongin gerçekten de çok seksi kokuyordu. Kollarının arasından çıkıp yataktan kalktığında Jongin mızmızlandı.
"Nereye gidiyorsun?"
Sehun önünde çırılçıplak bir şekilde dikilmiş, ona böyle gülümserken Jongin tekrar sertleştiğini hissetti.
"Duşa gireceğim ve bana katılmanı umuyorum."
Jongin açık daveti reddetmeyi aklından bile geçirmemişti. Hemen yataktan kalkarak Sehun'un elini tuttu ve onunla birlikte duşa girdi.
********************************
***Gece Yarısı***
Baekhyun kendi kamarasından çıkıp sakladığı uydu telefonundan Lay'i aradı. Saniyeler içinde cevaplandığında içinde tuttuğu nefesi bıraktı.
"Yangın işe yaramadı Xing, Patron bana hâlâ kızgın mı?"
Karşı tarafta Lay derin bir nefes alarak içini çekti. Vereceği cevapların Baekhyun'u üzeceğinden emindi.
"İşi berbat ettiğini düşünüyor Baek, Onu ikna etmeye çalıştım fakat bunun da boşaltman gereken ama eksik yaptığın tüp işi gibi olduğunu söyledi."
Baekhyun tüpleri boşaltmayı bitiremeden Sehun'un güverteye çıktığını görmüştü. O sırada eline Sehun'u suçlayabilmek için güzel bir fırsat geçmişti. Tabi bunu bozan yine Sehun olmuştu, neye mal olduğunu bilmeden.
"Bunda benim bir suçum olmadığını biliyorsun Xing, Hepsi o yaşlı bunağın torunu olacak ukala mahlûkat yüzünden. Düzeltebilmem için bile bir şansım yok mu?"
Lay sanki Baekhyun görebilirmiş gibi başını salladı. Hiç bir şey düzeltilemez değildi ona göre, bu nedenle patronuyla konuşup onu ikna etmeyi deneyecekti.
"Bilmiyorum Baek, şimdilik benden haber bekle. Sanırım patronun bu konuda başka bir planı var."
Baek umutsuz bir şekilde içini çekince Lay sevgi dolu bir sesle onu teselli etmeye çalıştı.
"Üzülme Baek, eminim planı her ne ise hepimizi düze çıkaracaktır. Sonuç itibariyle hiç biri senin onun kuzeni olduğunu bilmiyor. Sana ne kadar kızsa da kaldıramayacağı bir şey değil. Sadece bekle ve kendi başına bir iş yapmaya kalkma Baekie."
"Peki, o zaman senden haber bekliyorum... Şey... Bir de Xing?"
"Efendim bebeğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE BUZ
FanfictionAteş ve Buz... Cehennemin kavurucu sıcağından daha sıcak bir adam ile kutupları bile donduracak kadar soğuk bir adamın ortak noktaları ne olabilir?