YN:*** İyi bir ruh haliyle yazmadım. Saçmalamış olabilirim. keyifli okumalar.**
"Baekhyun?"
Tao sadece bir dakikalık bir şoktan sonra ancak kendisini toparlayabilmişti. Yüzünü olabildiğince ifadesiz tutmaya çalışarak, az önce gördüğü sahnenin muhataplarına sakince sorusunu sordu?
"Byun Baekhyun... Bana Lay ile neden öpüştüğünüzü açıklayabilir misin? Mümkünse hemen!"
Baekhyun, Lay'den hemen uzaklaşmış ve mahcup bir yüz ifadesiyle Tao'nun yüzüne bakıyordu. Ne diyeceğini bilmiyordu.
"Neden cevap vermiyorsun? Yoksa bunu örtbas edecek bir bahane bulamadın mı?"
Baekhyun hiçbir şey söylemeden Lay'e baktı. Onun ifadesi sakinlikten uzaktı. Kaşlarını çatmış bir şekilde Baekhyun'a bakıyordu. Onun açıklama yapmasını bekler gibiydi.
"Söyle ona Baekie... Artık bilmeli."
Tao kollarını göğsünde bağlayarak ikisine baktı. İstediği cevapları alamadığı için sakinliğini yitirmeye başlamıştı.
"Aranızda her ne halt dönüyorsa ya hemen anlatmaya başlarsınız! Ya da bildiğim tüm dövüş tekniklerini üzerinizde denemekten çekinmem!"
Baekhyun derin bir nefes aldı ve büyük bir cesaretle Lay'in yanına gelerek onun elini tuttu. Tao aslında onları öpüşürken ilk gördüğünde anlamıştı, fakat kalbi Baekhyun'un bunu yalanlamasını istemişti.
"Demek birliktesiniz? Peki, Baekhyun yeni sevgilin bir sürtük gibi benimle yattığını da biliyor mu? Malum tavşanlardan daha azgın olabiliyorsun!"
Tao'nun siniri diline vurmuştu. Eğer kaba kuvvete söylediği gibi başvursaydı, kendisine engel olamayacağını biliyordu.
Lay'in yumruklarını sıkarak kendisine doğru yöneldiğini gördüğünde, Baekhyun onun önüne geçerek onu durdurmuştu. Lay öfkeyle Tao'ya bağırdı.
"Onun hakkında düzgün konuş!"
Mürettebatın bir kısmı olası kavgayı duyup yanlarına gelmişlerdi. Chanyeol, Lay ile Tao'nun arasına girip olaya bir nokta koyması gerektiğini hissetmişti.
"Beyler sakin olun. Öncelikle Lay senden gemiyi terk etmeni rica ediyorum. Baekhyun ona motoruna kadar eşlik et. Kyungsoo sende kaptana haber verir misin?"
Kyungsoo bir şey söylemeden kaptanın kamarasına yönelmişti. Baekhyun, sık sık Tao'ya bakarak Lay'e motoruna kadar eşlik etti.
Kimsenin kendilerine bakmadığından emin olunca Lay'in kulağına fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Az kalsın tüm plan boşa gidiyordu Lay! Azıcık kendini tutsan ölür müydün?"
Lay motora binip etrafı gözledi. Kimsenin bakmadığından emin olunca Baekhyun'un dudaklarına yapıştı.
"Tüm suç senin Baek, eğer o panda kılıklıyı daha önceden başından defetseydin, tüm bunlar olmayacaktı."
Baekhyun onu kendisine çekip tekrar öptü. Geri çekildiğinde suratında sinsi bir gülüş vardı.
"Ben sana neden Chen ile yatıyorsun diye bir soru soruyor muyum sevgilim? O yüzden kapat çeneni ve planımıza sadık kal."
Lay ondan uzaklaşmadan önce "Bu gece sinyalimi bekle." Dedikten sonra motorla hızlıca uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE BUZ
FanfictionAteş ve Buz... Cehennemin kavurucu sıcağından daha sıcak bir adam ile kutupları bile donduracak kadar soğuk bir adamın ortak noktaları ne olabilir?