9.Bölüm

3.2K 288 30
                                    

Hava henüz aydınlanmamasına rağmen, elindeki ölçüm aletiyle yüzeyin haritasını çıkartıp, ellerindeki haritayla karşılaştırma yapmak için bekleyememişti.

Tüpünde ne kadar havası olduğunu kontrol etti. Jongin'e verdiği tüm hatalı bilgileri bilerek o şekilde vermişti. Bunun nedenini bilmiyordu. Fakat bu işi ne kadar çok uzatırsa kendisi açısından iyi şeyler olmayacağı kanısındaydı.

Sabah odasına gelip kendisiyle kâğıt oynamaya kalkan ve bununla yetinmeyip bir de emrivaki bir şekilde yine kendisiyle uyumaya zorlayan adama karşı, giderek daha da zayıf davrandığını düşünmeye başlamıştı.

Oh Sehun kolay pes eden biri değildi. Bu yüzden de emrivakilerden hiç hoşlanmazdı. Evine ilk geldiğinde de onu bu yolculuğa mecbur etmişti.

Aslında biraz mantıklı düşünürse çokta emrivaki sayılmazdı. Jongin'in kendisine davranış şeklini eğlendirici bulduğu için, onunla biraz olsun uğraşabilmek adına bu yolculuğa katılmıştı.

Evet, önceleri neden olduğunu bilmese de şimdi emindi. Şimdi ise hiç istemediği bir şekilde planlarının dışında hareket etmeye başlamıştı.

Ondan uzak kalmaya çalıştıkça neden görmek için sabırsızlandığını açıklayamıyordu kendisine.

Bu durumu çözebilmek ve hissettiği karmaşadan bir nebze kurtulabilmek amacıyla, kendisini bu işe vermek akıllıca gelmişti.

Bir buçuk saat önce uykudan kalkmış ve kimsenin haberi olmadan denize dalmıştı.

 

Flashback...

 

Uyandığında bir süre kıpırdayamadı. Jongin'in rüya gördüğü kıpırdaşan gözkapaklarından belli olan adamı izledi bir süre.

Jongin kollarını çözmemişti. Her nasılsa Sehun'a daha sıkı sarılmış ve onu kendisine daha çok çekmişti.

Uykusunun hafif olup olmadığını bilmese de, sağ elini kaldırıp parmak uçlarıyla Jongin'in yüzünü yavaşça okşadı. Sonra kaşlarında dolandırdı, sanki kendi zihninde Jongin'in bir resmini çiziyordu. Burun kavisini okşadı. En son dolgun dudakların üzerinde parmakları gezinirken, Jongin, Sehun'u şaşırtacak bir şey yaptı. Hâlâ uyuyor olmasına rağmen dudaklarında gezinen elini avucuna alıp öptü, sonra başını Sehun'un beyaz boynuna gömerek uyumasına kaldığı yerden devam etti.

Sehun'un kalbinin hızı giderek artarken, vücut sıcaklığı da ona eşit derece de artmış ve yanakları kızarmıştı.

Kendisini sakinleştirmek için derin bir nefes alıp bıraktı. Fakat bu bir işe yaramamıştı.

Bir an önce Jongin'den uzaklaşmalıydı. O yüzden kendisini Jongin'in kıskacından kurtarmak için ufak çaplı bir savaş verdi.

Sonunda amacına ulaşıp da ayağa kalktığında, ter içinde ve nefes nefese kalmıştı.

Jongin'in belli belirsiz sırıttığını görünce oda istemsizce gülümsedi. Banyosuna geçip kısa bir duş alıp masanın üzerinde duran eski haritayı incelemeye başladı.

Derin bir nefes alıp yaptığı işe tamamen odaklı bir şekilde Jongin'i odada uyur bir şekilde yalnız bıraktı.

Flashback End...

Sehun yaptığı ölçümleri bitirip saatine baktı. Yaklaşık iki saattir denizin dibindeydi. Artık çıkıp yaptığı ölçümlerdeki bulguları haritadaki koordinatlarla eşleştirmeliydi.

ATEŞ VE BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin