11.Bölüm (M)

4.5K 272 28
                                    

 

FlashBack...

Jongin, Sehun'un odasında bulduğu not sayesinde, üzerindeki karamsar hava bir anda dağılmıştı. Hemen kendi odasına gidip Luhan'ı kontrol etti. O da yeni uyanmış gözlerini ovuşturarak babasına bakıyordu.

"Lulu! Babanın Sehun amcanı gidip geri getirmesini ister misin?"

Luhan ani bir ilgiyle babasının kucağına tırmanarak kollarını Jongin'in boynuna doladı.

"Geyçekten mi Appa?"

Jongin gülümseyerek oğlunun yanağını öptü. Bu hayatta en son isteyeceği şey oğlunun üzülmesiydi. Aslında ikisi de şu anda aynı şeyi istiyorlardı. Sehun'un geri gelmesini...

"Evet, gerçekten Lulu. Yalnız ben bir iki gün gemide olmayacağım, Sehun amcanı geri getirmeye gideceğim. Bu süre içerisinde de seninle Kyungsoo amcan ve Tao amcan ilgilenecek. Yaramazlık yapmak, onları üzmek yok anlaştık mı?"

Luhan duyduğu haberle sevinç içinde babasına gülümsedi ve başını salladı.

"Aynaştık Appa."

Jongin kucağında Luhan ile beraber kamaradan çıkıp mutfağa yöneldi. Kyungsoo'nun yine kendi kendine söylendiğini duyunca gülmeden edemedi.

Ona kısaca durumu izah edip Luhan'ı, Kyungsoo'ya emanet etti ve yanlarından ayrıldı.

Gerekli birkaç şeyi yedek motora yükledi.  Yola çıkmadan evvel Tao'ya gözü kapalı güvendiği için gemidekileri de ona emanet etmişti.

Motora atlayıp yola çıktı.

Yol boyunca sürekli notta yazanları düşünüyor arada gülümsemesine engel olamıyordu. Sehun ona ikinci bir şans sunmuştu ve gelip o şansı kullanmasını bekliyordu.

Pantolonunun cebindeki notu çıkartıp tekrar okudu.

*** Sana gerçekten çok kızgınım. Fakat içimden bir ses sana bir şans vermem konusunda beni dürtüp duruyor. Şimdilik gemiden ayrılıyorum... En azından sen, sana verdiğim şansı kullanana kadar. Kısa süreli bir ayrılık... Ben yakınımızdaki adaya gidiyorum. Costa otelde olacağım... Beni otelin barında bulabilirsin... Tabi gelmeye karar verirsen. Gelmediğin takdirde de birbirimizin hayatlarından sonsuza kadar çıkmış olacağız... Karar senin, ben bekliyor olacağım.

Sehun...***

Katlayıp tekrar cebine sokuştururken verdiği karardan sonuna kadar emin bir şekilde rotasını adaya çevirdi.

Flashback End...

 

Jongin'in dudakları çenesinin çevresinde gezinirken Sehun'un başı geriye düştü.  Ağzı ağzının üzerine gelince kalbi tekledi. Nabzı hızlanırken, sırtını okşamak için, ellerini Jongin'in gömleğinin altına kaydırdı.

"Benimle seviş, Jongin."

Açlıkla ve biraz da sertçe, dişlerini Jongin'in boğazına sürttü.

"Hemen, şimdi ve burada."

Jongin davetkâr tonlamayı duyar duymaz tüm bedenini ele geçiren ateş harekete geçti. Vahşi bir hareketle, Sehun'un boynuna gömüldü.

Saçlarını eline doladı; asılarak başını iyice geriye yatırdı. Bu ani acımasızlık karşısında Sehun ağzını açınca, saldırdı.

ATEŞ VE BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin