1.

1.8K 85 0
                                    


Eren POV

Dnes je 1. října a mě se jako obvykle, nechce do školy. „Erene dělej" křičí na mě Mikasa. 

Je to moje starší nevlastní sestra. Občas jí fakt závidím. Je to beta, je nejsilnější ze třídy, možná rovnou celý školy a taky jedna z nejchytřejších.

 Rychle jsem si obul boty a na záda hodil tašku. Běželi jsme na zastávku a málem nestihli autobus. „Čau Erene", pozdravil mě Armin. Pozdravil jsem ho nazpátek a sedl k němu. Armin je můj dobrý kamarád z dětství, protože bydlí kousek ode mě. 

Jenom, co jsem přišel do třídy, vybafl na mě Jean: „Už se těším, jak budeš chcípat na tom kempu!" „To ty budeš chcípat" oplatil jsem mu to. „Jen počkej, až se naučím nějaký chvaty, tak tě pořádně zkopu!" Křičel jsem dál. Jean posměšně dodal: „Prosím tě, ty že by se tam něco naučil? Maximálně tak vzdychat pod nějakou Alfou!" „Drž hubu!" Křikl jsem a už ho dál neřešil. Tyhle poznámky nesnáším. Proč zrovna takový hovado musí být beta. Jean je prostě dement a pořád se perem nebo si nadáváme. Neříkám, taky ho rád provokuju.

Je to takhle každý den. Sasha jako obvykle žebrá o jídlo, i když má tu největší svačinu ze všech. S Conniem jsou nerozlučná dvojce, co typicky nedává na hodinách pozor. Marco se zase pořád stará o Jeana. Berthold se jako obvykle s nikým nebaví. Krista se vždy usmívá a ráda všem pomůže. Je dost populární u nás ve třídě. Sice je nás ve třídě asi 30, ale se zbytek moc neznám.

Teď abyste trochu rozuměli. Před 6 lety se začala šíři nová nemoc. Rozděluje obyvatelstvo na tři skupiny, Alfa, Beta a Omega. Alfy jsou dominantní, většinou muži a mají jednou do měsíce ruth. V podstatě je to období, kdy se chovají jako zvířata a omrdají, na co přijdou. Vyhledávají především Omegy, a když si je označí, další alfa se jí nedotkne. Uklidní se po několika dnech a masturbací se toho zbaví rychleji. Pak jsem tu já, omega. Bývají to většinou ženy a jednou do měsíce májí heat. Projeví se zvýšenou tělesnou teplotou a neustálím vzrušením. Chcete, aby vás někdo osahával a mrdal. Jste absolutně neschopní cokoli dělat kromě osahávání se a masturbace, ale ani to vám moc nepomůže. Naštěstí za tu dobu se vynalezli prášky pro oddálení heatu/ruthu a taky na snížení jejich příznaků. Díky nim jste schopní se z toho dostat během jednoho až dvou dnů. Bety jsou normální lidi a je jich nejvíc. Nemají heat ani ruth a většinou vyhledávají jinou betu.

Svět se tomu za ta léta přizpůsobil, takže skoro všechno je dělené na Alfy a Omegy. Včetně škol. Chodím na místní Gymnázium. Jsou to dvě budovy hned vedle sebe. Do jedné chodí Alfy a do druhé Omegy. Bety jsou rozdělení mezi obě, protože jich je nejvíc a v podstatě jim nic nehrozí. Vždycky jsem alfy nenáviděl a jediné, které znám je Reiner a Annie z mojí školy.

„Všichni víte, že znásilnění od alfy je silně trestané. Avšak přesto časté a to neplatí jenom pro Omegy" začal učitel. „Proto zítra všichni pojedete na kemp sebeobrany. Berte to jako normální výuku. Na konci vás totiž čeká zkouška a bude se počítat do vašeho hodnocení..."

 Dál už jsem učitele moc neposlouchal. Celý den jsem přemýšlel, jaký to tam asi bude a kdo nás bude trénovat. Dnes byl pátek a cestou zpátky jsem s Arminem sdílel svoje myšlenky a nadšení ten však se moc netěšil. Nebyl zrovna dobrý v tělocviku. Doma jsem si sbalil potřebné věci. Měli jsme odjíždět zítra v 7 ráno, proto jsem šel spát dřív.

------

Cesta v autobuse trvala asi 2 hodiny, alebyla zábava. Všichni se bavili o tom kempu. Sasha se hned pustila do sušenek anadrobila tolik, že ji řidič nehorázně seřval. Connie z toho dostaltotální záchvat smíchu, až řidič seřval i jeho. Já s Jeanem jsme do sebe opět rýpali.Marco klidnil jeho, Mikasa zase mě. Když jsme dojeli, čekal na nás nějaký muž.

Tenkrát v kempu - ABO EreriKde žijí příběhy. Začni objevovat