11 - Scared Of Losing

104 12 1
                                    

Lovely husband 💚🍃__________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lovely husband 💚🍃
__________________________________

Hari ini hari pertama aku kembali ke sekolah setelah sekian lama aku mengambil cuti akibat tragedi hitam itu.

Kawan-kawan ku terlalu semangat hingga mereka tidak habis-habis spam chatku bertanya adakah benar aku akan kembali ke sekolah.

Sebenarnya aku masih gugup, takut dan sebagainya. Takut masih ada spesies Aniq itu di sekolah.

Tapi sebelum dia memasuki sekolah itu, tiada apa-apa kejadian berlaku di sekolah itu. Jadi, aku cuba percaya yang tiada apa yang bakal berlaku.

Lagipun semenjak aku berkahwin dengan Jungkook. Traumaku semakin baik. Aku semakin selesa dengannya. Aku gembira.

" Sayang sudah siap? Kalau dah siap, jom kita turun breakfast dengan ibu abah semua." Tanya Jungkook dari luar tandas mengejutkan lamunan ku.

Kuat berangan Afrina Alysha ni!

" Kejap awak! Saya nak pakai tudung ni!" Jeritku kembali. Ish tudung sekolah ni tak jadi pula!

" Okay sayang. Cepat sikit, saya tunggu kat luar tau!"

" Okay!" Jawabku lalu terus fokus membetulkan tudung sekolahku yang tak berapa nak jadi ini.

Selang beberapa minit, aku terus keluar dari bilik air menuju ke ruangtamu bersama suamiku yang tercinta. Hihihi

" Ha, dah ready nak ke sekolah?" Tanya kakakku yang sedang menyapu jem di atas roti.

" Ready kot."

" Kenapa kot?" Celah Jungkook.

Terkejut saya shuben ni!

" Entah lah. Masih gugup lagi." Jawabku lalu duduk di depan kakakku.

" Don't worry okay? I will always be with you." Jawab Jungkook manja.

ALOLO SWEET !

" Jangan risau, abah yakin Jungkook boleh jaga Angah."

" Bukan Jungkook ikut angah masuk kelas pun." Balasku dengan nada sedikit menurun. Sedih :(

" Kalau sayang nak saya masuk sekali, saya oka sa-"

" TAK. Tak perlu masuk sekali."

GILA KAU OH NO HABIS SUAMIKU DICULIK NANTI WOII

[C] No Touchy Please! || JJKWhere stories live. Discover now