23 - New baby

105 13 7
                                    

Every  𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 is beautiful but ours is my favorite💜🔗_____________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Every 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 is beautiful but ours is my favorite💜🔗
_____________________________________

3 Tahun berlalu begitu pantas. Afrina dan Jungkook juga telah dikurniakan seorang cahaya mata dan diberi nama Muhammad Kaef.

Afrina telah memasuki alam puluhan, dia sangat pandai membahagikan masanya untuk belajar dan untuk masa bersama Kaef dan Jungkook. Selepas sahaja dia mengambil peperiksaan SPM, dia telah dikejutkan dengan berita bahawa benih Jungkook mula membesar menjadi seorang bayi didalam tubuh badannya. Dan Alhamdulilah, keputusan SPM nya berjaya membuat seluruh ahli keluarga Afrina bangga.

keputusan 10A SPM nya membuatkan dirinya menjadi bertambah terkenal lagi-lagi dia ialah isteri Jeon Jungkook. Dia juga berjaya mendapat tawaran dan menyambung pelajarannya ke negara suami tercintanya iaitu Korea. Dan mereka membuat keputusan untuk terus menetap di sana.

Jungkook pula masih menjadi golden maknae di dalam kumpulan lelaki Korea terkemuka iaitu BTS. Dia sangat bersyukur kerana semua peminatnya dapat menerima keputusannya yang telah berkahwin dan terus menyokongnya sebagai seorang idol. Dia juga sentiasa berpesan kepada Army nya agar mencintainya sebagai seorang idol sahaja.

...

Hari ini mereka berada di Pulau Jeju, membawa penyeri hidup mereka itu berjalan mengenal dunia.

Budak lelaki yang berusia 3 tahun itu tersenyum riang sambil memimpin kedua tangan ibubapa tercintanya. Afrina dan Jungkook tersenyum memandang satu sama lain.

" So today, anak daddy ni nak makan apa?"

Jungkook mendukung puteranya itu, tangannya pula tak lepas memegang tangan Afrina.

" Harini Kaef nak makan spagetti boleh tak daddy?"

Walaupun baru berusia 3 tahun, Kaef sangat petah bercakap.

" Okay, lepasni kita pergi makan okay?"

Kaef mengganguk riang.

" Awak, mana hyung-hyung awak?" Soal Afrina kerana masih tidak nampak kelibat ahli Bangtan itu. Semalam punyalah semangat nak jumpa dekat Jeju siap buat group whatsapp lagi si Taehyung tu. Tak sabar nak jumpa Kaef katanya.

" Kejap, saya call Jimin."

Baru hendak membuat panggilan, kelihatan Jimin dan ahli Bangtan yang lain sudah melambai-lambai kearah mereka.

" Daddy! Tu papa Jimin!"

_____________________________

" Korang macam mana? Sihat?" Soal Namjoon sambil menghirup coklat panas.

" Sihat Alhamdulilah." Jawab Afrina sambil memberi Taehyung tisu untuk membersihkan pipi Kaef yang terkena donut itu.

" Next week ada show, Af ikut tak?"

[C] No Touchy Please! || JJKWhere stories live. Discover now