I choose you my dear, and i will keep choosing you as long as my heart still beating 💞🔗
____________________________________
📍Korea Selatan." Thank you awak. Saya gembira sangat. Saya tak sangka yang saya dapat jejakkan kaki juga dekat Korea ni."
Aku sekarang berada di Korea Selatan. Aku mengikut suamiku pulang ke tanah airnya. Betul-betul rasa macam mimpi dapat jejakkan kaki di negara yang sentiasa menjadi anganku untuk kesini.
" Ish kenapa pula tak sangka sayang, sayang dah jadi isteri orang Korea tau. Isteri Jeon Jungkook pula tu, mestilah akan jejakkan kaki disini."
" Jeon Jungkook tu nama Korea. Kalau nama Islam, Muhammad Asyraff Jungkook. Hahahaha"
Ha korang tak tahu kan, Nama Islam Jungkook Ialah Asyraff semenjak dia masuk Islam lagi. Dia sendiri tau pilih nama tu.
" Ish sayang, janganlah ee malu tau! " Katanya sambil menutup muka nya ala-ala malu gitu.
Eee comel !
" Dah sampai Korea ni, saya nak jumpa dengan ahli Bangtan boleh? Rindu la."
Jelas riak wajah suamiku bertukar serta merta apabila perkataan "rindu" keluar dari mulutku. Sengaja saja aku hendak bergurau dengannya.
" Rindu siapa pula? Saya kan ada depan sayang ni." Tanya dia dengan nada sedih mendatar. Alolo jealous ke tu 😆
" Rindu bangtan la, awak ingat awak sorang je ke bias saya? Taehyung dan Jimin pun bias saya tau." Kataku sambil menarik beg luggage kami berdua.
" Tapi kat rumah poster semua gambar saya je, takde pun gambar diorang berdua. Kalau ada pun yang OT7."
" Gambar awak saya dah tampal keliling bilik, gambar diorang saya simpan la tempat lain. Contohnya dalam telefon." Kataku sambil menunjuk telefon pintarku.
" No no ini tak adil. Mana boleh ada lelaki lain yang sayang admire. Saya je sayang boleh minat, sayang !" Katanya memprotes kata-kataku. Elele
" Alolo, okay okay maaf. Awak kan suami saya, mereka tu bias je." Kataku memujuknya. Tak jadila nak kacau. Mata macam dah nak berair je tu 🤪
" Merajuk." Balasnya pendek.
" Elele merajuk pula dia. Comel!" Kacau ku.
" Still merajuk."
" Kita sewa hotel ke? " Terus aku menukar topik. Saja je bagi dia panas sikit hihi
YOU ARE READING
[C] No Touchy Please! || JJK
RomanceAs long as i'm with you, i'll be okay honey. ❤️