OKAY GUYS BEFORE THAT OMG IM NOT PREPARED FOR THISSS!! 😭😭👇🏻👇🏻
And then my soul saw you and it kind of went,
"Oh, there you are. I've been looking for you♥️
____________________________________" Tapi saya akan kehilangan awak."
Laju sahaja Jungkook mengangkat wajahnya. Kelihatan wajah pucat Afrina memandang Jungkook dengan senyuman kelat. Jungkook menyeka air matanya laju.
" S-sayang d-dah bangun?" Jungkook menilik satu-satu wajah gadis kesayangannya itu dari atas hingga bawah.
" Kenapa awak cakap macam tu? Awak ingat kalau awak kena tembak saya boleh hidup bahagia ke?" Soal Afrina lembut. Tangan tak lepas mengenggam tangan Jeon Jungkook.
" Saya minta maaf sayang. T-tapi, k-kita dah hilang anak kita." Kata Jungkook sedih.
" Tipulah kalau saya kata saya tak sedih. Tapi kalau dah tertulis macam tu saya redha. Saya terima ketentuan ilahi. Kita doakan dia ye sayang? Kita doa agar kita dapat berjumpa dengan baby kita dekat syurga ye?" Afrina tersenyum tawar dengan air matanya mengalir sambil memegang pipi lembut Jungkook.
Ini la salah satu sebab kenapa Jungkook jatuh cinta dengan Afrina, sikapnya yang matang dan positive itu.
Sedang mereka melepaskan rindu masing-masing dengan berborak kecil, Jungkook mendapat satu panggilan dari Jimin.
" Yobuseyo Jimin-aa? Hyung kat mana?"
Afrina hanya memandang muka Jungkook yang sedang bercakap itu. Rindu betul dia terhadap jejaka itu. Dia redha kehilangan anaknya. Mungkin belum rezeki mereka untuk mempunyai anak. Lagipun Afrina masih muda. Masih jauh perjalanan.
Tapi dia tidak dapat bayangkan bagaimana dirinya jika dia kehilangan Jungkook.
Tiba-tiba wajah Jungkook berubah membuatkan Afrina berkerut dahi.
" M-macam mana mereka boleh tahu?"
___________________________________
📍Seoul, South Korea.Keadaan di depan bangunan HYBE sangat riuh. Sekali tengok seperti pasar malam. Ada yang siap berkhemah. Terlalu ramai Army yang datang menuntut 'bela' mereka mengingikan penjelasan Jeon Jungkook.
Berita Jungkook telah mempunyai isteri telah tersebar luas seluruh dunia. Ini akibat peminat-peminat yang terlalu obsessed atau lebih senang dipanggil sasaeng dan dispatch.
Pd Nim memicit kepalanya. Pening dia macamni, dia dah cuba yang terbaik untuk menyembunyikan tentang hal perkhawinan Jungkook ini tetapi terbongkar juga.
" Tuan, macam mana ni? Army diluar makin lama makin ramai!" Manager Se Young juga pening memikirkan jalan penyelesaian.
Army dah mula mengamuk, ini bahaya.
YOU ARE READING
[C] No Touchy Please! || JJK
RomansaAs long as i'm with you, i'll be okay honey. ❤️