Ποιον θα παντρευτείς ανάλογα με τον ωροσκόπο σου!

140 1 0
                                    

Ο ωροσκόπος φανερώνει την προσωπικότητά μας,αυτό που καλούμαστε να γίνουμε,αυτό που θα παλέψουμε για να κατακτήσουμε.Είναι αυτό που προβάλλουμε στους άλλους και μας δίνει σημαντικές πληροφορίες για τις σχέσεις και τις συνεργασίες μας καθώς βρίσκεται απέναντι από τον 7ο οίκο. 1ος και 7ος οίκος είναι ένα ζευγάρι,εμείς και οι άλλοι,όπου το ένα συμπληρώνει το άλλο.

Ο ωροσκόπος σχετίζεται και με την εξωτερική εμφάνιση και την πρώτη εντύπωση που δίνουμε,με τις προσδοκίες και τις επιθυμίες μας.Μας υποδεικνύει το κατάλληλο πρόσωπο για να οδηγηθούμε σε γάμο,τι πρέπει να προσέξουμε για να επιλέξουμε σωστά.

Ποιον θα παντρευτείς ανάλογα με τον ωροσκόπο σου:
ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΚΡΙΟΣ
Ο ωροσκόπος Κριός είναι λίγο απότομος και νευρικός,ξεσπά και φωνάζει,όμως αυτό κρατά λίγο.Χρειάζεται δίπλα του έναν άνθρωπο χαμηλών τόνων,να τον υπομένει και να μην δίνει και πολύ μεγάλη σημασία στα ξεσπάσματά του.Είναι έντονος χαρακτήρας,θέλει να είναι ο αρχηγός,γι' αυτό πρέπει να έχει δίπλα του κάποιον να τον χαλαρώνει,να είναι το λιμάνι γι' αυτόν.Είναι ρομαντικός και ανταγωνιστικός.Ο σύντροφος πρέπει να είναι διπλωμάτης,να έχει λεπτούς τρόπους,καλή εμφάνιση και γούστο,να τον θαυμάζει.Θα μπορούσε να ασχολείται με την τέχνη.Θα πρέπει να είναι διακριτικός,να ξέρει να συμβιβάζεται για να αποφεύγονται οι εντάσεις.
ΤΙΡ:Ο ωροσκόπος Κριός πρέπει να μάθει να μοιράζεται,να επιλέγει συνετά τον μόνιμο σύντροφό του και να μην βιάζεται να παντρευτεί.

ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΤΑΥΡΟΣ
Ο ωροσκόπος Ταύρος αναζητά έναν άνθρωπο δυναμικό,να παίρνει πρωτοβουλίες,να ξέρει τι θέλει και πως να το αποκτήσει,να είναι καριερίστας και οικονομικά ανεξάρτητος.Ο σύντροφός του θα πρέπει να μιλάει ξεκάθαρα και να του δίνει αγάπη καθότι είναι ανασφαλής.Μερικές φορές είναι επίμονος και πεισματάρης και θέλει να γίνονται όλα με τον δικό του τρόπο.Ζηλεύει αλλά επιδιώκει μακροχρόνιες σχέσεις.Το ταίρι του πρέπει να είναι γοητευτικό και να αγαπά τις ουσιαστικές σχέσεις,να είναι εμφανίσιμο και αισθησιακό.Αν διαθέτει και καλά οικονομικά στοιχεία καλό θα ήταν.
ΤΙΡ:Ο ωροσκόπος Ταύρος πρέπει να προσέξει να βρίσκει ανθρώπους με τις ίδιες σεξουαλικές ανάγκες με αυτόν και κατά προτίμηση με την ίδια κοινωνική θέση.

ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΔΙΔΥΜΟΣ
Ο ωροσκόπος Δίδυμος ερεθίζεται εγκεφαλικά,είναι διανοητικός και έχει πολλά ενδιαφέροντα.Αναζητά μια σχέση με εκπλήξεις και τον ενδιαφέρει πολύ η φιλία.Μπορεί να φαίνεται ανεξάρτητος,όμως αναζητά μέσα του την επιβεβαίωση.Εκτιμά το χιούμορ και την ευφυΐα.Ο σύντροφός του πρέπει να εκπέμπει ένα μυστήριο,να μην τα δίνει όλα,να δημιουργεί σασπένς και να αγαπά τα ταξίδια.Να είναι κατά προτίμηση από το εξωτερικό και να έχει διαφορετικές εμπειρίες από τις δικές του.Να ταξιδεύει και να λείπει πολλές ώρες από το σπίτι,η συντροφικότητα δεν είναι το δυνατό του σημείο.Αγαπά την ελευθερία και ο άλλος πρέπει να συμμερίζεται αυτήν την ανάγκη του.Να είναι και εκείνος ελεύθερος και ανεξάρτητος.
ΤΙΡ:Ο ωροσκόπος Δίδυμος πρέπει απαραιτήτως να ελέγχει το παρελθόν του συντρόφου του.

ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο ωροσκόπος Καρκίνος θέλει να νιώθει ασφάλεια.Γι' αυτό αναζητά ένα σύντροφο που να παίρνει πρωτοβουλίες στην καθημερινότητα,να νιώθει ότι κάπου στηρίζεται.Και εκείνος να ασχολείται με το σπίτι και την προσωπική ζωή.Είναι προστατευτικός και αφοσιωμένος και ουσιαστικά αναζητά πατρικά πρότυπα.Είναι ήρεμος και ρομαντικός,ξέρει να ακούει και να καθησυχάζει με καλές κουβέντες.Όμως,κατά περίεργο τρόπο,προσελκύει συνήθως συναισθηματικά ψυχρούς ανθρώπους.Θέλει έναν άνθρωπο να τον εξασφαλίζει πρακτικά,να είναι αξιόπιστος και να κάνει καλό σεξ.Δεν σκέφτεται το γάμο παρορμητικά,τα καθήκοντά του τον περιορίζουν,τον δεσμεύουν.Δεν τον ενδιαφέρει η ηλικία ή η εμφάνιση.
ΤΙΡ:Ο ωροσκόπος Καρκίνος πρέπει να φροντίσει να μένει μακριά από αρνητικούς ανθρώπους και να ελέγχει τα επιχειρηματικά σχέδια του συντρόφου του ειδικότερα αν σε αυτά αναμειγνύεται και ο ίδιος.

ΖώδιαWhere stories live. Discover now