Τι ζώδιο είσαι στο Αιγυπτιακό ωροσκόπιο;
Βρες το Αιγυπτιακό ζώδιό σου από την ημερομηνία γέννησής σου
Όπως το Δυτικό,έτσι και το Αιγυπτιακό Ωροσκόπιο αποτελείται από 12 ζώδια,τα οποία αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους θεούς και θεές,καθώς οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι επηρέαζαν κάθε πτυχή της ζωής τους. Έτσι,ο χαρακτήρας ενός ατόμου,η ζωή και η επιτυχία του διέπεται από τις συγκεκριμένες επιρροές της θεότητας που ήταν κυρίαρχη κατά περίοδο στην οποία γεννήθηκαν.
Όμως,παρότι χρησιμοποιούσαν τους ίδιους αστερισμούς,δεν τους ερμήνευαν με τον ίδιο τρόπο. Επίσης,το έτος τους ήταν χωρισμένο σε 36 δεκαήμερα και αν και κάθε ζώδιο-θεότητα περιλάμβανε όπως και τώρα 30 μέρες,θα δούμε παρακάτω ότι ήταν «σπαστά» καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.Πολύ αργότερα,κατά την Ελληνιστική περίοδο και τις επιδράσεις που δέχτηκαν οι Αιγύπτιοι από τους Έλληνες,προσάρμοσαν κατά κάποιο τρόπο την αστρολογία τους στην Δυτική και τα ζώδιά τους-θεοί αποδόθηκαν και στα κλασικά ζώδια όπως τα ξέρουμε.
Παρακάτω θα βρεις τόσο το παραδοσιακό όσο και το προσαρμοσμένο στη δυτική αστρολογία ζώδιό σου και την ερμηνεία του κατά το Αιγυπτιακό Ωροσκόπιο.
*Έχε κατά νου ότι μπορεί να διαφέρουν αρκετά οι ερμηνείες τους ή ότι έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί κάποια.
Τα Παραδοσιακά Αιγυπτιακά Ζώδια
Σάτις ή Νείλος (1 - 7 Ιανουάριου, 19 - 28 Ιουνίου,1 - 7 Σεπτέμβριου,18 - 26 Νοέμβριου)
Η Σάτις ή Σατέτ συνδέεται με τις πλημμύρες του Νείλου.
Αν γεννήθηκες κάτω από την επιρροή της Σάτις είσαι ευαίσθητος/η και διαισθητικός/η,λατρεύεις τα πάντα να είναι καθαρά και εναρμονισμένα με τη φύση.Είσαι υπεύθυνος/η για τον πλούτο και την ευημερία των ανθρώπων γύρω σου.Έχεις ισχυρές φιλοδοξίες,αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός/η και πρακτικός/η για να πετύχεις τους στόχους σου.Έχεις την τάση να υποστηρίζεις εκείνους που αδικούνται.
Ιερό ζώο: Αντιλόπη
Ταιριάζεις με: Άμμων Ρα,Σετ (Σεθ)
Χρώμα: Λευκό
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...