Πώς τα πάνε τα ζώδια με την ομορφιά;
Ποια ξεχωρίζουν με την εξωτερική εμφάνισή τους,ποια προκαλούν και ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να περνούν απαρατήρητοι;Κάθε ζώδιο έχει τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά αλλά και τα δικά του όμορφα σημεία,τα οποία εφόσον τα γνωρίζει μπορεί να τα ενισχύσει ακόμα περισσότερο!
Κριός
«Άγρια Ομορφιά»
Τον Κριό τον ξεχωρίζεις από το έντονο και απόλυτα δυναμικό πρόσωπό του,που είναι το σήμα κατατεθέν του.Είναι εκφραστικός με έντονα,κοφτά χαρακτηριστικά και τις περισσότερες φορές οβάλ πρόσωπο.Η μύτη του τις περισσότερες φορές είναι γαμψή,αλλά απόλυτα αρμονική με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του!Τα φρύδια του Κριού είναι πυκνά,γεγονός που κάνει το βλέμμα του να φαίνεται πιο έντονο.Το σώμα του τις περισσότερες φορές μυώδες και αδύνατο.Τόσο ο άνδρας όσο και η γυναίκα Κριός,έχουν μία άγρια,αλλά εντυπωσιακή ομορφιά!
Ταύρος
«Γοητευτική Ομορφιά»
Ένας Ταύρος εκπέμπει γοητεία και μαγνητισμό και είναι απολύτως φυσιολογικό,γιατί έχει ως κυβερνήτη του τον πλανήτη του έρωτα και της ομορφιάς,την Αφροδίτη!Ο Ταύρος έχει σαγηνευτική ομορφιά.Έχει τα πιασιματάκια του, τα μπουτάκια του, τις κοιλίτσες του, δηλαδή ένα μεσογειακό κορμί!Το ωραιότερο σημείο ενός Ταύρου είναι ο λαιμός του,τον οποίο και φροντίζει πάντα να αναδεικνύει,είτε με κασκόλ,φουλάρια,είτε με όμορφα κολιέ!Ένα ακόμα χαρακτηριστικό γνώρισμα του Ταύρου είναι το ζεστό του βλέμμα.Τα μάτια του μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα μεγάλα,είναι όμως γλυκά και γεμάτα ζεστασιά!Όλο το στυλ εμφάνισης ενός Ταύρου,είναι μες στο γούστο και τη φινέτσα,ενώ ο αέρας που αποπνέει τον κάνουν να είναι είδωλο προς αποπλάνηση!
Δίδυμος
«Η ομορφιά του αυθεντικού στυλ»
Ο Δίδυμος είναι ξεχωριστός,έχει το δικό του στυλ και πραγματικά έχει κάτι το διαφορετικό από κάθε άλλο ζώδιο.Μπορεί να μην είναι το ζώδιο που θαμπώνεσαι από την ομορφιά του,από τα ζυγωματικά του ή από το θεληματικό του πηγούνι,το σύνολο όμως σε κάνει να κολλάς το βλέμμα πάνω του και ξέρεις γιατί;Γιατί ο Δίδυμος είναι αυθεντικός,έχει την προσωπική του ταυτότητα και όλη η ομορφιά του βρίσκεται στον τρόπο που κινείται,που εκφράζεται,στις όμορφες γκριμάτσες του προσώπου του όταν μιλά,στις χειρονομίες που κάνει κάθε φορά που κουβεντιάζει.Το ντύσιμό του είναι πάντα απλό,το ίδιο και το σύνολο της εμφάνισης.Ο εύθυμος χαρακτήρας του και το αέρινο στυλ του τον κάνουν να στρέφει εύκολα τα βλέμματα πάνω του.
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...