Με αυτά τα ζώδια δεν μπορείς να ταιριάξεις ποτέ αλλά τα ελκύεις!

48 1 0
                                    

Γιατί ελκύεις αυτά;

Ορισμένοι ζωδιακοί συνδυασμοί θεωρούνται κάπως δύσκολοι στην αστρολογία.Ανάμεσά τους είναι και εκείνοι των ζωδίων,που σχηματίζουν μεταξύ τους γωνία 90 μοιρών στον ζωδιακό κύκλο.Θεωρητικά,με αυτά τα δυο ζώδια που κάνουν τετράγωνο με το δικό σου υπάρχει ασυμφωνία,καθώς υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην ψυχοσύνθεσή σας,παρόλο που ανήκετε στον ίδιο «σταυρό» των σταθερών,παρορμητικών ή μεταβλητών ζωδίωνκατά περίπτωση.

Γιατί μπορεί μεν αυτό το γεγονός να δημιουργεί κάποιες ομοιότητες,από την άλλη όμως διαφέρουν τα στοιχεία σας(Φωτιά-Γη-Νερό-Αέρας)και αυτό δυσκολεύει την επαφή σας.Βέβαια,εδώ αναφερόμαστε στο ηλιακό ζώδιο,που είναι μόνο ένας από τους πολλούς παράγοντες που υπεισέρχονται στο αστρολογικό ταίριασμα δυο ανθρώπων.Όμως,σημασία δεν έχει μόνο το να βρίσκουμε πόσο ταιριάζουμε με τους άλλους.

Περισσότερα μας μαθαίνουν τα σημεία όπου δεν ταιριάζουμε.Γιατί μπορούν να μας δείξουν έναν άλλο τρόπο να αντιμετωπίζουμε τις σχέσεις μας και τη ζωή μας
Και να θυμάσαι κάτι σημαντικό:Οι άλλοι είναι ο καθρέφτης σου.Αύτη είναι και ηβασική αιτία που έρχονται συνέχεια στην ζωή σου αυτοί που δεν μπορείς να ταιριάξεις.Τα πράγματα που σε ενοχλούν επάνω τους,μπορεί να είναι χαρακτηριστικά που είτε έχεις κι εσύ,αλλά δεν το παραδέχεσαι,είτε θα ήθελες να έχεις και πάλι δεν το παραδέχεσαι.Γι' αυτό,αν ενδιαφέρεσαι να βελτιώσεις τον εαυτό σου και κατ' επέκταση τη ζωή σου,καλό είναι να σταθείς με λίγη περισσότερη προσοχή σε ό,τι σε ενοχλεί στα δυο ζώδια που σχηματίζουν τετράγωνο με το δικό σου.

ΚΡΙΟΣ
Ο Καρκίνος και ο Αιγόκερως είναι τα δυο ζώδια που σχηματίζουν τετράγωνο με το δικό σου στον ζωδιακό κύκλο.

Ο υδάτινος Καρκίνος μπορεί να σου φαίνεται υπερβολικά μαλακός,έως και μαλθακός.Σε ενοχλούν οι συναισθηματικές προσκολλήσεις του,οι φόβοι του,η τάση του να μη μιλά ανοιχτά για όσα τον ενοχλούν.Από την άλλη όμως είναι το είδος του ατόμου που μένει πιστός στις αγάπες του,σε αντίθεση με μερικούς-μερικούς(εσένα,βασικά),που τη μια στιγμή λατρεύεις κάποιον και την άλλη...τα παίρνεις και του κόβεις την καλημέρα...

Ο γήινος Αιγόκερως σε ενοχλεί επειδή τον βρίσκεις πολύ συγκρατημένο και συμβατικό.Πιθανόν μερικές φορές να τον θεωρείς και κάπως συμφεροντολόγο.Όπως μπορείς να πάρεις μερικά μαθήματα από τον τρόπο που προγραμματίζει τις κινήσεις του και να γίνεσαι κι εσύ περισσότερο αποτελεσματικός,αντί να σπαταλάς τόσο χρόνο κι ενέργεια και αντί να κινδυνεύεις τόσο συχνά να...φας το κεφάλι σου εξαιτίας της απρονοησίας σου.

ΖώδιαWhere stories live. Discover now